Ron Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Om verdere geruchten te voorkomen: Vanavond kan ik mijn DM8000HD ophalen. Ze zijn eindelijk beperkt leverbaar, dus dit weekend kan een aantal mensen net als ik vast gaan proeven:-)) Mij werd door de importeur specifiek gevraagd om duidelijk te maken dat potentiele kopers die niet voorbestelt hebben bij hun dealer waarschijnlijk geen schijn van kans maken er eentje in losse verkoop te kopen. Alle uitgeleverde apparaten zouden al gereserveerd zijn. Ron
Satlook Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Dan zou je wel zo'n beetje de eerste zijn denk. Een leuk kerst kadoo DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Ron Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Geplaatst: 12 december 2008 Nee ik schijn zelfs een van de laatsten te zijn, maar dat komt omdat ik nog tot 17.00 op mijn werk zit en daarom pas vanavond die kant op kan :-( Het is wel een beetje flauw dat ze hem niet even komen brengen. Ik heb er tenslotte ruim 2 jaar op moeten wachten:-))) Ron
digitaal kijker Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 leuk nieuws,nu afwachten waneer ze de mijne leveren,die is ook besteld net als vele anderen vrees ik Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
hugogertie Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q ] Ik heb er tenslotte ruim 2 jaar op moeten wachten:-))) Ron Nou jij hebt hem vanavond al..... ik denk dat ik nog wel 1 jaar langer moet wachten gezien het prijskaartje wat er aan hangt. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Gast KeesP Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Vreemd, ik lees net op een duits forum: Mein Händler hat mir mitgeteilt, dass die Auslieferung der Box wieder verschoben wurde - momentaner Stand: Jänner/Februar 2009... oftewel: mijn leverancier heeft mij meedegedeeld dat de verkoop van de box weer verschoven is naar januari/februari 2009
Tonskidutch Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 ja fijn KeesP om weer een mening te lezen copy paste en is dat relevant voor de melding van Toxic[Q] hopelijk breng je een leuk ervaringsbericht Toxic[Q]... chiao Ce Ne'st Rien Julien Clerc
roxstar Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Zat er iemand dan op te wachten dan!! duur en geen echte HDMI.... van mij mag die een levenslange levertijd hebben. DM8000S, Visiosat G4, Sony 46inch
mamutskywalker Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 leuk ik had het ook gereserveerd maar ik weet niet of hij genoeg binnen heeft gekregen maar een goed teken Dreambox 8000, wavefrontier T90
zgundro Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Ik belde net met mijn webshop, en die beste man bevestigd dat er een lading van de leverancier onderweg is
prutsie Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Citaat: Vanavond kan ik mijn DM8000HD ophalen Foto's Ron, foto's en natuurlijk je eerste indrukken Foto's van de buitenkant, foto's van de binnenkant, foto's van de onderkant, camera dus vast maar laten voorgloeien Ben zeer benieuwd naar je eerste indrukken, dus niet bij M blijven plakken. Box ophalen, en goep goep naar huis Geluksvogel ! groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
pietpiet50 Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Origineel bericht van: prutsie Citaat: Vanavond kan ik mijn DM8000HD ophalen Foto's Ron, foto's en natuurlijk je eerste indrukken Foto's van de buitenkant, foto's van de binnenkant, foto's van de onderkant, camera dus vast maar laten voorgloeien Ben zeer benieuwd naar je eerste indrukken, dus niet bij M blijven plakken. Box ophalen, en goep goep naar huis Geluksvogel ! groeten, Peter. Volgens mij waren er al een hoop foto's geplaatst op het forum met een eerste indruk erbij zelfs. VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
hemertje Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q ]Nee ik schijn zelfs een van de laatsten te zijn, maar dat komt omdat ik nog tot 17.00 op mijn werk zit en daarom pas vanavond die kant op kan :-( Het is wel een beetje flauw dat ze hem niet even komen brengen. Ik heb er tenslotte ruim 2 jaar op moeten wachten:-))) Ron helaas kan ik met de mijne pas morgen gaan spelen, heb vanavond eerst een eindejaars bierfestijn DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
totaaltje Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 ik heb de mijne al !! de hdd is er net in gegaan , zit nu te wachten op de vrouw met de bleu ray en de c tuner !!! maar als je er dit weekeinde een krijgt ben je een van de weinige gelukkige !! Dreambox 8000hd NUMMER 1 ,bIg bIsAt , en elk ander dreambox op de plank !!! Proffrottie
Aanbevolen berichten