Ga naar inhoud


Slechte ontvangst BBC kanalen astra 2


Aanbevolen berichten

met een multitenne blijf je altijd problemen houden,deze is gewoon te klein voor een stabiele ontvangst,en veeeeeel te duur,weggegooit geld, dus een gewone schotel nemen zet hem desnoods 100M verder weg met goede kabel is dit geen probleem,o ja INVACOM komt met een LNB met glasvezel aan sluiting op de markt,dan kun je hem makkelijk 1KM ver weg zetten zonder verlies.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: geert7
ach kom heb ook multitenne en prima beeld op astra 2. ook nu met regen.


Misschien heb jij weer een andere satelliet slechter. :D

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe komt het dan, dat ik in die 8 maanden tijd dat ik een multytenne heb, nog maar 3 keer een 10-tal seconden uitval heb gehad door harde zomerbuien? (En één keer omdat er 10 cm sneeuw op lag!)

Kortom, je moet ze perfect waterpas plaatsen zowel horizontaal als verticaal, en je moet ze adhv de HDTV transponder van CD en TVV op Astra 23,5°E uitrichten. Zo heb ik het gedaan en ik heb nog geen enkel probleem gehad terwijl mijn multytenne in een ongelofelijk tochtgat hangt. (Het is hier ook ongelofelijk plat en open terrein)

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: matthew_be_wvl

Kortom, je moet ze perfect waterpas plaatsen zowel horizontaal als verticaal, en je moet ze adhv de HDTV transponder van CD en TVV op Astra 23,5°E uitrichten. Zo heb ik het gedaan en ik heb nog geen enkel probleem gehad terwijl mijn multytenne in een ongelofelijk tochtgat hangt. (Het is hier ook ongelofelijk plat en open terrein)


De multytenne uitrichten op astra 23.5 op een HDTV kanaal. Kan dit als je geen HDTV ontvanger hebt?
Op welke tp is dit dan? Ik neem aan dat dit de een zwakke tp moet zijn?

Multytenne Twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...