Ga naar inhoud


Slechte ontvangst BBC kanalen astra 2


Aanbevolen berichten

In Zwitserland geldt er een wet die zegt dat alles wat FTA uitgezonden wordt, gewoon via de kabel mag verdeeld worden.

Dus die beam verleggen helpt ook niet echt, want een kabelmaatschappij heeft dikwijls gigantische schotels staan voor de aanvoer van programma's uit het buitenland.

 

Wel sterk dat BVN daar ook op de kabel zit!

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De Zwitserse kabel is inderdaad super... Een aantal jaar geleden had je al zo een ontzettend goed aanbod... en nu is dat nog verder uitgebreid zie ik!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: steventje
Hallo,
Sinds enkele dagen heb ik zeer slechte ontvangst op BBC2, BBC3, BBC 4 en CBBC --> astra2

Momenteel, 15 januari 14:00 heb ik ook problemen met zowel BBC, Channel 4 als ITV.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pjotrb
Hier dus wel en als aanvulling zowel horizontaal als verticaal en zowel op een vaste schotel van 60 cm als een draaibare van 80 cm.


Je huis is aan het verzakken? eek

Ga je f-connectoren eerst maar eens bijlangs. Te beginnen bij
die welke aan de LNB's zitten.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb ook een multitenne en ontvang sinds enkele weken geen BBC1, 2, 3, 4, ITV2+1 en FIVE meer. Wel BBC 1 Oxford en BBC 2W. Ik dacht dat het de slechte weersomstandigheden waren maar het is nog altijd hetzelfde. Heb dit vorig jaar ook gehad maar dit is na een week terug in orde gekomen.

Film24 en Simplymovies, die ik nooit goed kon ontvangen kan ik nu heel goed ontvangen!

 

Groeten

 

HUMAX HDCI2000 versie 16, Multitenne, Astra1,2,3 en hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Ga je f-connectoren eerst maar eens bijlangs. Te beginnen bij
die welke aan de LNB's zitten.

Het zou wel toevallig zijn als dat alles ineens tegelijk niet meer goed zou zitten. Quad-LNB met twee twin-ontvangers en een enkele LNB via een rotor aan een derde ontvanger.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal het toch bij je eigen installatie moeten zoeken hoor, want er gaat duidelijk iets mis bij jou, wat bij ons niet gebeurt. Controleer ook de F-connectoren bij je ontvangers zelf, want als daar wat "lekken" zijn, kan het zijn dat een Wifi-basisstation of een draadloze telefoon daar af en toe storing op geeft.

En punten waar die kabels allemaal tesamen komen, zoals switches.

 

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pjotrb

Het zou wel toevallig zijn als dat alles ineens tegelijk niet meer goed zou zitten. Quad-LNB met twee twin-ontvangers en een enkele LNB via een rotor aan een derde ontvanger.


Dan kan het niet anders, of je huis is aan het verzakken. eek

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook wat problemen met de ontvangst van sommige kanalen van de astra 2. BBC 1,2,3 enz. zijn wel goed. De kinderzenders POP POP girl enz. hebben we een slecht beeld. Het lijkt erop dat de schotel weer opnieuw moet worden uitgericht. In de laatste maanden vaker ook op de BBC's even geen beeld gehad.

 

Er wordt gesproken over het verleggen van de beam. Waar komt deze informatie vandaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pjotrb
Ja, maar waarom dan alleen de Astra 2?
Je zult toch iets niet goed hebben zitten,bijv.water/vocht in de conectors of switch,dit kan zomaar gebeuren er hoeft maar een beetje water in je aansluitingen te komen en je krijgt al corosie,pvc wordt poreus/hard door UV natuur rubber vergaat ook.dus evt. UV bestendige matterialen gebruiken.Astra 2 werkt hier perfekt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...