Ga naar inhoud


waar om dalen de prijzen niet ????


Gast fredjes

Aanbevolen berichten

is het niet vreemd dat de prijzen van de recievers niet dalen ??

de euro staat constant hoog de dollar laag

alle electronica prijzen dalen flink in de winkels en als ik dan op sit's kijk van grote ketens blijven de verkoop prijzen precies het zelfde als maanden geleden .

heb echt het gevoel dat we een klein beetje in de ..... genomen worden .

 

fred

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ze dalen wel de showbox is een nieuwe ontvanger en kost niet veel ook de sab is geen dure ontvanger.

Maar vergeet niet al kost een ontvanger 75 euro inkoop in de winkel word het 100 euro.En voor 25 euro kun je echt geen klant een half uur uitleg over een ontvanger geven. Dus verwacht niet dat ze veel zullen zakken.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volegens mij worden factoren die de consumentenprijs verlagen niet echt snel meegenomen in de prijsstelling... omgekeerd uiteraard wel. Al zijn er hier ook uitzonderingen.

Momenteel is de euro relatief duur ten opzichte van de Zweedse kroon, en toch merk ik niet echt dat de prijzen van uit Europa komende artikels echt duurder geworden is... Dat hou ik dan maar als positief lichtpuntje voor ogen smile

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, de Britse Pond staat momenteel heel erg laag; is het dan slim om mijn Topfield HD7700HSCI vandaaruit te halen?

 

Wat dneken jullie want wij moeten hiervan profiteren toch. cool

 

Dus: Zitten er denken jullie interne verschillen tussen NL 7700HSCI en een britse?

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Productie planning tot product in winkel duurt minimaal 5 a 6 maanden bij een grote fabrikant.

 

De dollar tov de euro was 1.6 in juli, nu 1,2 dus de inkoop is nu veel duurder van componenten (alles dollar handel).

 

Daarnaast krijgt iedere boerenlul in NL 3 a 4 % erbij in NL per jaar omdat ze anders gaan staken.

 

Al met al belangrijke factoren waarom producten niet goedkoper worden.

 

De consumenten electronica prijzen zullen de komende 3 maanden 15 tot 20 procent gaan stijgen, pc' s en notebook beginnen nu in januari al.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SalimRMAF
Hmm, de Britse Pond staat momenteel heel erg laag; is het dan slim om mijn Topfield HD7700HSCI vandaaruit te halen?

Wat dneken jullie want wij moeten hiervan profiteren toch. cool

Dus: Zitten er denken jullie interne verschillen tussen NL 7700HSCI en een britse?


En wat als er wat aan de topfield mankeert ? Dan heb je een hoop geklooi om het weer voor elkaar te krijgen. Dat soort apparaten koop ik toch liever in eigen land.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HDvideo

Daarnaast krijgt iedere boerenlul in NL 3 a 4 % erbij in NL per jaar omdat ze anders gaan staken.

De consumenten electronica prijzen zullen de komende 3 maanden 15 tot 20 procent gaan stijgen, pc' s en notebook beginnen nu in januari al.


Boere watte?

Volgens mij stijgen de prijzen niet maar worden de "normale", niet feestdagen, prijzen weer gehanteerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ HDvideo,

 

Wat de boere... opmerking betreft: is off-topic en niet sympathiek.

 

Gezien de huidige economische crisis lijkt een verhoging met 15 a 20 procent ondenkbaar.

In tijden dat het consumenten vertrouwen daalt, ontstaat eerder deflatie = lagere prijzen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met al dat gelul (vlaams voor ouwehoeren :D ) gaan de prijzen nog niet naar beneden.

 

On topic: de lonen gaan ook niet naar beneden en we zitten in een krisis daar we al lang boven onze stand leven dus zou een prijsdaling dit weer aanmoedigen en vallen we binnenkort weer van veel hoger.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...