Ga naar inhoud


op zoek naar de leverancier van Scheda logica


gerrit B

Aanbevolen berichten

Voor een hekwerksturing ben ik op zoek naar de leverancier.

De printen die ik hier heb hebben wat water gehad waardoor het hek niet meer open en dicht gaat.

Zoals altijd bestaat de installateur die toen het hek zo'n 8 jaar geleden heeft aangesloten niet meer en de leverancier van het hek heeft de electronica ook weer via derden betrokken.

Ik ben al wel op zoek gegaan met Scheda en kom dan uit bij veel Italiaanse sites met veel computerproducten ed., maar mijn Italiaans is helaas niet zoe goed om hier de leverancier van deze electronica in te kunnen vinden.

 

Op de print staat niet zo heel veel nl.

Scheda Logica

P2S 10-97

Scheda radio

Scheda AR

en linea 220V

 

Uit dat laatste meen ik te kunnen halen dat ik inderdaad ergens in Italie moet zijn

 

Herkent iemand deze leverancier of weet iemand van jullie deze leverancier te vinden dan graag even een berichtje.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


nee helaas helemaal niets, zoals aangegeven heeft de leverancier weer iemand anders ingehuurd om het hekwerk automatisch te maken.

De electronica zit in een grijze bak waar ik verder nog niet wat op heb kunnen vinden anders dan de naam van de hekwerkleverancier.

dit is de print

 

scheda.jpg

 

Bovenaan zit de opsteekprint waarvan ik verwacht dat hij water heeft gehad.

Hier rechts onder zit nog een klein printje voor draadloze bediening en staat er op de print nog scheda radio.

 

Zou dit nog een logo oid. van de leverancier kunnen zijn?

 

detail%20scheda.jpg

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gerrit B

De printen die ik hier heb hebben wat water gehad waardoor het hek niet meer open en dicht gaat.

Gerrit


Wanneer de electronica geen zichtbare schade heeft en de print alleen wat vuil is tgv regenwater kun je de print eens flink schrobben met een tandenborstel met gedestilleerd water en een beetje afwas middel van een goed merk.
Daarna flink spoelen met gedestilleerd water en goed laten drogen.Heb zo al heel veel watergevallen zoals telefoons en portofoons weer tot leven gekregen. smile

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Hoi Gerrit.

Was net op zoek naar meer informatie over deze print. Ik heb een NICE besturingssysteem voor mijn hekwerk. Heb reeds de twee armen vervangen vorig jaar en nu is de besturing kapot gegaan.

Ik heb precies dezelfde print zoals je op de foto laat zien. Ik heb onlangs een nieuwe besteld bij Remotec.nl. Dit is een A3F2 print met een 220V en een 24V sturing voor 2 motoren en fotocellen van Nice. De handleiding heb ik erbij gekregen en kan ik dus voor je kopieren als de vraag nog geldt. Is wel in het Engels.

Een nieuwe print zonder de kleine piggybag (afstandsbediening unit) kost 300 EUR incl BTW.

DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...