Hout Geplaatst: 10 maart 2009 Delen Geplaatst: 10 maart 2009 Ik heb ook via de site een bericht gestuurd. En heb daarna (na 21:00 uur) de servicedesk gebeld. oest kaartnummer invoeren en vragen beantworden met 1 voor ja en 2 voor nee etc. Hierna kreeg ik de melding dat mijn kaart geactiveerd werd met het standaard verhaal van box op sbs6 zetten etc. Hierna werd de verbinding verbroken en had ik ook opeens weer signaal. of het toeval is weet ik niet. Toen ik de servicedesk belde kreeg ik trouwens eerst eenbericht dat er problemen zijn met de nieuwe kaart. DM500 (philips tuner) - triax 78cm - strong rotor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kowalski Geplaatst: 10 maart 2009 Delen Geplaatst: 10 maart 2009 En jawel hoor, hier ook sinds vandaag (na 20 dagen gebruik) geen beeld meer. Inmiddels heb ik ook een e-mail naar de helpdesk gestuurd. Overigens stond ook bij mij het oude kaartnummer nog in het account. Activatie via de website alsmede via de telefoonlijn werkte ook niet. Even afwachten dan maar... Ongelooflijk hoe Canal Digitaal elke actie in het honderd laat lopen. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 11 maart 2009 Delen Geplaatst: 11 maart 2009 Yoran, ik weet niet of mensen ook overige info op de homepage van canalDIGITAAL lezen, maar het settopbox pakket (indien toen geabonneerd met het "pakket") is wel van 19,95 naar 59,95 euro per jaar verhoogd per kaart? is nog niet uit de tekst op te maken, maar dat vermoed ik echter wel en dan is het nemen van een tweede of derde kaart toch een heel ander prijsplaatje! overigens een tweede of derde kaart is 2 euro bij een familie pakket en hoger. dus volgens mij betalen we allemaal VET mee aan de kaartwissel met minimaal 30 euro per jaar en een mogelijke tweede of derde kaart. chiao Eisenhower Blues J.B. Lenoir Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FGR Geplaatst: 11 maart 2009 Delen Geplaatst: 11 maart 2009 Origineel bericht van: Hout Welk nummer heb je gebeld dan? En hebben ze ook gevraagd wat voor box je hebt? Bij mij ook sinds vanavond zwart. Servicelijn (service abonnement) : 0900 - 9323 (€ 0,15 pm) Deze servicelijn is speciaal voor abonnees met een (maandelijks of jaarlijks) betalend abonnement. Houdt u smartcardnummer bij de hand, aangezien u hier om gevraagd wordt. Snel, eenvoudig en direct antwoord op uw vraag... Dame aan de lijn gehad, uitgelegd dat ik al vanaf het weekend niet via de nieuwe kaarten kon kijken, nieuwe smartcard-nummers aan haar doorgegeven, even op abbo uitbreiden geklikt dan krijg je je kaartnummer(s) te zien en als laatste de actievatiepuls via de website aangevraagd en binnen 10 minuten beide kaarten weer licht. Geen enkele vraag over wat voor box ik heb. Nvidia shield TV, VU+ DUO2 VTI. VU+ DUO VTI. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vGnp Geplaatst: 11 maart 2009 Delen Geplaatst: 11 maart 2009 Origineel bericht van: FGR en binnen 10 minuten beide kaarten weer licht. Hier duurde het welgeteld 12 seconden... vGnp Edit:Typo VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dream-on Geplaatst: 11 maart 2009 Delen Geplaatst: 11 maart 2009 waar kan ik bij Canaalfataal mijn smartkaart nummer terug zien? onder mijncanaal digitaal zie ik het niet zo 123........ Vu duo2 met pli Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vGnp Geplaatst: 11 maart 2009 Delen Geplaatst: 11 maart 2009 Origineel bericht van: dream-on waar kan ik bij Canaalfataal mijn smartkaart nummer terug zien? onder mijncanaal digitaal zie ik het niet zo 123........ Op de smartcard zelf?!? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dream-on Geplaatst: 11 maart 2009 Delen Geplaatst: 11 maart 2009 vind ik knap, dus jouw smarcard zit niet in je ontvanger maar online bij canaaldigitaal. geef me dan ff je link, kan ik misschien via jou kaart kijken, kan ik mijn abbo opzeggen........ ik bedoel, dus waar op de site kan ik zien wat bij CD het actuele cardnummer is...... Vu duo2 met pli Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vGnp Geplaatst: 11 maart 2009 Delen Geplaatst: 11 maart 2009 Origineel bericht van: dream-on vind ik knap, dus jouw smarcard zit niet in je ontvanger maar online bij canaaldigitaal. geef me dan ff je link, kan ik misschien via jou kaart kijken, kan ik mijn abbo opzeggen........ ik bedoel, dus waar op de site kan ik zien wat bij CD het actuele cardnummer is...... In gewoon Nederlands: Je trekt de kaart uit de ontvanger en onthoudt (of schrijft op) het nummer dat daar op staat. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FGR Geplaatst: 11 maart 2009 Delen Geplaatst: 11 maart 2009 http://www.canaldigitaal.nl/mijn-canaldigitaal/mijn-canaldigitaal.aspx >Zenderpakket uitbreiden Je dient uiteraard wel in te loggen/geregistreerd te zijn. Nvidia shield TV, VU+ DUO2 VTI. VU+ DUO VTI. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
theparasol Geplaatst: 11 maart 2009 Delen Geplaatst: 11 maart 2009 Origineel bericht van: dream-on waar kan ik bij Canaalfataal mijn smartkaart nummer terug zien? onder mijncanaal digitaal zie ik het niet zo 123........ Gewoon inloggen op mijn canaldigitaal en dan zender pakket upgrade aanklikken, komt je smartcard nummer in beeld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
boaz Geplaatst: 11 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2009 Of pincode wijzigen, dan komt het nummer ook tevoorschijn, zonder dat je de pin echt moet gaan wijzigen. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dream-on Geplaatst: 11 maart 2009 Delen Geplaatst: 11 maart 2009 pffffffff, hehe, de laatste 3 mensen zitten tenminste op mijn golflengte...............Thanks! Ik heb het gerigistreerde smartcard nummer gevonden bij pincode resetten. Hier staat dus nog altijd het nummer van mijn oude smartcard. Dus dan denk ik dat mijn nieuwe kaartje ook een dezer dagen zwart ziet..... Vu duo2 met pli Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kowalski Geplaatst: 11 maart 2009 Delen Geplaatst: 11 maart 2009 Wat ik niet begrijp is, waarom Canal Digitaal er zo lang voor nodig heeft om het probleem op te lossen. Hoe lang is het al geleden voordat de eerste problemen met uitvallen van seca 3 kaartjes opdoken? Je zou bijna denken dat ze het expres doen om ons te klieren. Het is dat er voor de Nederlandse zenders op de satelliet geen alternatief is voor Canal Digitaal, anders zou ik het abonnement snel opzeggen. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cobus R Geplaatst: 12 maart 2009 Delen Geplaatst: 12 maart 2009 Als je de canal jongens doe bellen dan zetten ze je nieuwe kaart keurig op je naam en heb je weer beeld. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten