Ga naar inhoud


Canaldigital op zwart met cccam


boaz

Aanbevolen berichten

Ik heb ook via de site een bericht gestuurd. En heb daarna (na 21:00 uur) de servicedesk gebeld. oest kaartnummer invoeren en vragen beantworden met 1 voor ja en 2 voor nee etc. Hierna kreeg ik de melding dat mijn kaart geactiveerd werd met het standaard verhaal van box op sbs6 zetten etc. Hierna werd de verbinding verbroken en had ik ook opeens weer signaal. of het toeval is weet ik niet.

 

Toen ik de servicedesk belde kreeg ik trouwens eerst eenbericht dat er problemen zijn met de nieuwe kaart.

DM500 (philips tuner) - triax 78cm - strong rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

En jawel hoor, hier ook sinds vandaag (na 20 dagen gebruik) geen beeld meer. Inmiddels heb ik ook een e-mail naar de helpdesk gestuurd. Overigens stond ook bij mij het oude kaartnummer nog in het account.

Activatie via de website alsmede via de telefoonlijn werkte ook niet.

Even afwachten dan maar... Ongelooflijk hoe Canal Digitaal elke actie in het honderd laat lopen. crazy

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yoran,

 

ik weet niet of mensen ook overige info op de homepage van canalDIGITAAL lezen, maar het settopbox pakket (indien toen geabonneerd met het "pakket") is wel van 19,95 naar 59,95 euro per jaar verhoogd

 

per kaart? is nog niet uit de tekst op te maken, maar dat vermoed ik echter wel en dan is het nemen van een tweede of derde kaart toch een heel ander prijsplaatje!

 

overigens een tweede of derde kaart is 2 euro bij een familie pakket en hoger.

 

dus volgens mij betalen we allemaal VET mee aan de kaartwissel met minimaal 30 euro per jaar en een mogelijke tweede of derde kaart.

 

chiao

 

Eisenhower Blues

J.B. Lenoir
:grin:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hout
Welk nummer heb je gebeld dan?

En hebben ze ook gevraagd wat voor box je hebt?

Bij mij ook sinds vanavond zwart.



Servicelijn (service abonnement) : 0900 - 9323 (€ 0,15 pm)
Deze servicelijn is speciaal voor abonnees met een (maandelijks of jaarlijks) betalend abonnement.
Houdt u smartcardnummer bij de hand, aangezien u hier om gevraagd wordt.
Snel, eenvoudig en direct antwoord op uw vraag...

Dame aan de lijn gehad, uitgelegd dat ik al vanaf het weekend niet via de nieuwe kaarten kon kijken, nieuwe smartcard-nummers aan haar doorgegeven, even op abbo uitbreiden geklikt dan krijg je je kaartnummer(s) te zien en als laatste de actievatiepuls via de website aangevraagd en binnen 10 minuten beide kaarten weer licht.

Geen enkele vraag over wat voor box ik heb.

Nvidia shield TV, VU+ DUO2 VTI.   VU+ DUO VTI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dream-on
waar kan ik bij Canaalfataal mijn smartkaart nummer terug zien?
onder mijncanaal digitaal zie ik het niet zo 123........


Op de smartcard zelf?!? crazy

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind ik knap, dus jouw smarcard zit niet in je ontvanger maar online bij canaaldigitaal. geef me dan ff je link, kan ik misschien via jou kaart kijken, kan ik mijn abbo opzeggen........

smile

 

ik bedoel, dus waar op de site kan ik zien wat bij CD het actuele cardnummer is......

Vu duo2 met pli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dream-on
vind ik knap, dus jouw smarcard zit niet in je ontvanger maar online bij canaaldigitaal. geef me dan ff je link, kan ik misschien via jou kaart kijken, kan ik mijn abbo opzeggen........
smile

ik bedoel, dus waar op de site kan ik zien wat bij CD het actuele cardnummer is......


In gewoon Nederlands: Je trekt de kaart uit de ontvanger en onthoudt (of schrijft op) het nummer dat daar op staat.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of pincode wijzigen, dan komt het nummer ook tevoorschijn, zonder dat je de pin echt moet gaan wijzigen.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

pffffffff, hehe, de laatste 3 mensen zitten tenminste op mijn golflengte...............Thanks!

Ik heb het gerigistreerde smartcard nummer gevonden bij pincode resetten. Hier staat dus nog altijd het nummer van mijn oude smartcard. Dus dan denk ik dat mijn nieuwe kaartje ook een dezer dagen zwart ziet.....

Vu duo2 met pli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik niet begrijp is, waarom Canal Digitaal er zo lang voor nodig heeft om het probleem op te lossen. Hoe lang is het al geleden voordat de eerste problemen met uitvallen van seca 3 kaartjes opdoken? Je zou bijna denken dat ze het expres doen om ons te klieren. crazy

Het is dat er voor de Nederlandse zenders op de satelliet geen alternatief is voor Canal Digitaal, anders zou ik het abonnement snel opzeggen. mad

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...