Ga naar inhoud


Zijn er artsen op sat4all??


Gast Ronaldinho-

Aanbevolen berichten

Je zelf informeren is prima.

Bij een arts aankomen en meteen vertellen wat je mankeert lijkt mij niet zo slim.

Je kunt de arts op een dwaalspoor zetten. Al is het alleen maar omdat je symtomen aanhaalt / benadrukt die bij de door jou gevonden ziekte horen en daarom volgens jou belangrijk zijn.

Laat de dokter zijn eerst werk doen en dan kun je bij een afwijkende diagnose aangeven dat je wat hebt opgezocht en je aan een andere aandoening dacht.

Je krijgt dan meestal een zinvolle communicatie.

 

Vergeet niet dat er veel aandoeningen zijn waarvan de symptomen op elkaar lijken. Alleen met veel ervaring is dan de juiste diagnose te stellen. Een leek mist die ervaring.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Ronaldinho-

Nou ja het is wel zo (en dat is een paar maanden geleden op het journaal geweest) dat ze hier in nederland meer dan de helft van de teken beten niet kennen! Dus vandaar dat ik informeer op internet en hem gevraagt heb op een doorverwijzing naar keulen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

De lastigste patiënt voor een arts is een andere arts. sick

 

Drie keer raden waarom. :D

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ronaldinho-

Nee dat heeft hij niet gezegt, en overigens hebben ze gisteren long foto's gemaakt daar ik ook infecties daar aan had en die waren 100% in orde..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ronaldinho-
Origineel bericht van: Poetsdoekje
Origineel bericht van: Ronaldinho-
Ik moest met spoed naar de dermatoloog dus daar moet ik van de week naar toe.


Laat na het bezoek aan de dermatoloog nog eens wat van je horen



Nou ze hebben een kweek afgenomen dus het is nu afwachten op de uitslag daarvan.. Laat het verder weten als het verder gevorderd is..
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast Ronaldinho-

Ik zou nog even de uitslag laten weten.. Uit nader onderzoek blijkt het toch Borrelia (lyme) te zijn en ik ben gisteren met een kuur begonnen..

 

Gr Ronald

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Sterkte en beterschap toegewenst.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...