Ga naar inhoud


Prijsverhoging Settopboxpakket per 1-5-2009


Noordzee

Aanbevolen berichten

En weer wordt het Settopboxpakket € 10,00 per jaar duurder.

Per 1-5-2009 wordt de jaarlijkse bijdrage € 69,95.

 

Ter vergelijking :

In 2001 was de prijs nog € 13,61 (Fl 30,00) per jaar.

 

 

Bron : Een vandaag ontvangen brief van CanalDigitaal.

 

 

 

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 126
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik zie nu dat jij daar inderdaad een melding van gemaakt hebt in een al lopend topic. Prima natuurlijk.

 

Maar deze prijsverhoging is een nieuwsbericht dat vandaag bekend geworden is en het lijkt me wel zo duidelijk om daar een apart nieuw bericht voor aan te maken.

Niet iedereen volgt een reeds bestaand topic die geopend is met een vraag van iemand over tarieven.

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit stond volgens mij in de sterren geschreven. CDS heeft er nooit een groot geheim van gemaakt dat de prijzen van dit pakket zouden aangepast worden.

 

Minstens heeft deze oplossing het voordeel van de duidelijkheid in plaats van klanten te confronteren met verborgen kosten, zoals men poogt te doen met de kaartwissel.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ergens logisch dat dit gebeurt. In de tijd dat het gratis kon of met garantie op de kaart voor 15 Euro was CDS nog de bron ofwel het noodzakelijk kwaad.

 

Daar de kabelaars voor de glasvezel gekozen hebben komen hier minder inkomsten voor binnen bij CDS en om de zenders op satelliet te behouden moet toch ergens geld vandaan komen.

 

En so-what... voor 70 Euro per jaar - probeer daar maar ergens een (analoog) basis pakket voor te krijgen bij een van de kabelaars.... Zelfs bij Digitenne ben je (voor een iets ander pakket) nog altijd 90 Euro per jaar kwijt en neem aan die gaan ook omhoog(!)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
En so-what... voor 70 Euro per maand - probeer daar maar ergens een (analoog) basis pakket voor te krijgen bij een van de kabelaars.... Zelfs bij Digitenne ben je (voor een iets ander pakket) nog altijd 90 Euro per jaar kwijt en neem aan die gaan ook omhoog(!)


Neem aan dat je 7 euro bedoeld en niet 70..
Pakket van Digitenne is een min of meer volwaardig te noemen pakket met oa Discovery en een xxx zender, min of meer vergelijkbaar met de diverse analoge kabelpakketten.
Met het STB pakket heb je niet eens al de commerciëlen laat staan dat je een xxx zender voor die prijs hebt.
Om nog maar te zwijgen over de dure aanschaf/installatiekosten waaronder de smartcard zelf.
Zelf met een verdubbeling van de Digitenneprijs blijft het nog met ruime voorsprong het voordeligst.
Vind je al met al maar een vreemde en vooral ook volstrekt onjuiste vergelijking maken.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

oeps ik heb het al aangepast. Ik bedoelde 70 Euro per jaar... niet per maand... Het is wel 5.83 per maand.

 

Ik 1 ding weet ik zeker. Bij Digitenne krijg je veel minder zenders... Tja geen NGC, Discovery, RTL10 en de twee Belgen maar wel...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
oeps ik heb het al aangepast. Ik bedoelde 70 Euro per jaar... niet per maand... Het is wel 5.83 per maand.

Ik 1 ding weet ik zeker. Bij Digitenne krijg je veel minder zenders... Tja geen NGC, Discovery en de twee Belgen maar wel...


Maar wel... wat dan ?

Ik wacht tot de kaartwissel. Als ik voor de kaart moet betalen dan is het over met Canal Digitaal. Ga ik naar Digitenne, kan ik zonder extra abonnementskosten drie ontvangers plaatsen. Dan maar wat minder kwaliteit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...