Ga naar inhoud


Prijsverhoging Settopboxpakket per 1-5-2009


Noordzee

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: satcat
Origineel bericht van: vincent1971
Ben benieuwd wanneer je €100,- moet gaan betalen voor het stb pakket.

Dat is makkelijk uit te rekenen.
1-5-2010 wordt het €79,95 , 1-5-2011 €89,95 , 1-5-2012 €99,95
Vanaf 2054 wordt het goedkoper om het top pakket te nemen. cool


Eindelijk eens iemand die het begrijpt.
Dit verhaal is elk jaar rond deze tijd het zelfde.
O ja vanaf 1 augustus worden de prijzen van het basis en familliepakket aangepast.
Net als vorig jaar.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 126
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Ik zie elk jaar rond deze tijd dezelfde discussie terugkomen, en die is meer emotioneel als rationeel.

Voor het settop pakket ben je met de prijsverhoging nu 19 Eurocent per dag kwijt. (Was 16,5 Cent.)

 

Canaldigitaal is geen perfect bedrijf, maar wanneer ik soms de wanhoop zie, van mensen die overgeleverd zijn aan UPC en Co., hebben wij nog niet zoveel te klagen.

 

Canaldigitaal zal zelf zijn begroting sluitend moeten krijgen, en voor zijn aandeelhouders winst moeten maken. Wanneer iets in het begin gratis was, is daarna elke verhoging te duur.

 

Bedenk wel, dat voor de doorgifte vroeger de rtl en sbs-en van deze wereld geld toegaven om doorgegeven te worden. Tegenwoordig moeten de distributeurs fors betalen, om deze zenders door te mogen geven.

 

Verder is er een grote groep kijkers, voor wie de Satelliet de enige mogelijkheid is nederlandse programma's te volgen.

 

Ik ben trouwens benieuwd, wat de prijs van Digitenne zou gaan doen, wanneer er geen alternatief meer is.(CD).

 

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vincent1971
Ben benieuwd wanneer je €100,- moet gaan betalen voor het stb pakket.


In Zweden doen we dat al ruimschoots...
Het lokal pakket kost 99 kr per maand plus 169 kr per kwartaal voor de kaart... tel het op en je hebt 1884 Kr per jaar en dat is in euro's ongeveer e 177:-

Dat pakket is +/- vergelijkbaar met het NL stb pakket...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Is in duitsland niet anders voor de betaalzenders.

 

Alleen Discovery HD is in Duitsland rond de € 10,--!

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Dat is schrikken zoveel geld voor zo weinig zenders.
Is er in Zweden geen concurentie voor de satelliet.?


In Zweden heb je 2 concurerende sat aanbieders: Canaldigital en Viasat... maar de prijzen liggen heel erg dicht bij elkaar. Afhankelijk van welk pakket je neemt zitten de zgn "exclusieve" zenders in elkaars pakket. TV3 is van Viasat, maar kan je in een wat duurder pakket ook bij CD zien, en Kanal5 en TV4 zitten bij CD maar zijn ook bij Viasat te abonneren...

Dan heb je Boxer, die bieden DVB-t aan, en het Gratis pakket heeft de SVT kanalen TV4 en TV6. Hiervoor heb je geen kaarten en abo's nodig.
Wil je wat meer rinkelt de kassa... Ook bij boxer moet je "huur" betalen voor je programkort... 299 Kr/half jaar...


Ik koos destijds voor CD omdat die SVT, TV4 en Kanal5 hadden... Viasat had toen zelfs de SVT zenders niet... die werden al wel een hele poos beloofd...
Nu zou het eigenlijk interessanter zijn om Viassat te aboneren, het "Underhållningspaket"... kost 129 kr/mnd + 299 kr per half jaar voor de kaart... Nadeel van Viasat is dat je verplicht bent een goedgekeurde receiver te nemen, waaraan je kaart gekoppeld wordt. CD doet dat nu ook, maar als je "oude" abonnee bent verandert er niets, en kan je je kaart in een willekeurige conax receiver/CI receiver stoppen... dus laat ik het maar zo.

Eigenlijk is dit wel erg off topic... maar op die manier kan je de prijsverhoging bij de Nederlandse provider wel even relativeren...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees van verschillende deelnemers aan deze topic dat het CD STB pakket toch niet zo duur is.

Als ik nu lees wat dreamer4all na kontakt met CD schrijft dan krijgen we voor de €69,95 + eenmalig voor de smartkaart wissel €29,95 maar heel weinig ned 1,2 en 3 zijn al gratis.dus betaal je voor die overig paar reclame zenders €69,95.Sorry maar dit kan ik nu niet direkt een concurrerend pakket noemen voor dit geld.Voor die prijs kan rtl 8 er nog niet eens bij.Niet dat ik daar op zit te wachten hoor.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schandalig vind ik dit.

 

CD helpt zichzelf naar de klote!!!

 

Ik walg van dit beleid.

 

En nee, ik ben het niet eens met degene die het STB goedkoop vinden. Ik vind die constante prijsverhogingen een schande, duur of niet duur. Bij mij staan ze op de nominatie om eruit te gaan.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het helemaal met je eens heb hier gisteren nog eens geprobeerd om dit bij ze aan te halen, echter werd ik door de Canal Digitaal heer verteld dat hij al heel lang in handel zat en dat dit normaal was. Op mijn simpele vraag of hij nog een vergelijkbaar bedrijf kende dat zijn klanten elk jaar een dergelijk achterlijke prijsverhoging door de strot duwt liep hij weg......

 

Tja wat moet je dan nog.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...