Ga naar inhoud


Prijsverhoging Settopboxpakket per 1-5-2009


Noordzee

Aanbevolen berichten


  • Reacties 126
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Littlesat
Laten we maar afw88. Maar verwacht niet dat je iets terug betaald krijgt. Het SetTop pakket is momenteel een abonnement met een periode van een jaar... en niet per maand...

Maar na 1 juli wel degelijk, of CDS dat nou leuk vindt of niet.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45

Maar het gaat hier over het terugstorten van teveel betaalde abonnements kosten als er voor het einde van de 12 maands abonnement periode opgezegd gaat worden.

Het nieuwe verhaal van een opzegtermijn van 1 maand geldt na 1 jaar, zo heb ik begrepen.
Vergelijkbaar met de mobiele telefoonproviders.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo zeg, als je al tig jaar een Set Top Box pakket hebt kan je direct per maand opzeggen na 1 juli.

Alleen als je een nieuw abbo hebt afgesloten, bijvoorbeeld door een ander duurder of goedkoper abbo af te sluiten kan je na een jaar per maand opzeggen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Logischerwijze zou het stb-pakket dan ook per maand betaalt moeten gaan worden. Zou wel vreemd zijn dat je per maand kunt gaan opzeggen maar dat je wel het abo-geld voor een heel jaar vooruit moet betalen.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het simpelste pakket van Canaal Digitaal, ws settopboxpakket? Mijn abonnement loopt tot november 2009. In november 2008 betaalde ik 59,95. Heb geen brief gehad dat het per 1 mei naar boven gaat!! Of betaal ik pas in november 69,95?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...