Ga naar inhoud


Prijsverhoging Settopboxpakket per 1-5-2009


Noordzee

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Littlesat
Tja geen NGC, Discovery en de twee Belgen maar wel...


Precies de twee belgen en een XXX kanaal.
Bij CDS moet je daar toch heel wat meer voor betalen dan bij Digitenne.
En dan ook nog eens geen extra abonnement kosten bij Digitenne voor de tweede en derde TV ...
Een extra kaartje kost bij Digitenne € 10,-- en bij Canaldigitaal € 110,--
En dan hebben we het nog maar even niet over de veel duurdere kosten voor de hardware bij CanalDigitaal.
Het is dan ook niet voor niets dat CanalDigitaal veel abonnees verliest aan Digitenne.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 126
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Drs. IJzerbout

Dan zijn ze mij dus nu als klant definitief kwijt.

Dat waren ze toch al...maar nu dus helemaal. Zeker voor al die reklame shit radio & TV meuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb nu opgezegd.

(Ze vermelden overigens keurig in de brief dat je gratis mag opzeggen.)

 

De jarenlange prijsverhogingen waren mij al eerder niet goed gevallen. En €70,00 per jaar vind ik net wat te veel voor een 6-tal betaalzenders.

 

De belangrijkste reden vind ik - net als jij kennelijk - de inhoud van die 6 commerciele zenders. Zit je net 10 minuten naar een programma te kijken... En jawel : Weer een reclameblok van 7 minuten.

Wij kijken hier steeds vaker naar de publieke omroepen en nu het voetbal ook weer bij de NOS is, kunnen we best wel zonder RTL en SBS.

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga dit abonnement ook opzeggen.

Combinatie met een TVV pluspakket, wordt dit cd pakket wel zeer prijzig. Juist alleen de 6 Nederlandse commerciëlen zenders zijn met de huidige combinatie extra.

 

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reactie van CanalDigitaal :

 

Helaas ontkomt ook CanalDigitaal niet aan stijgende kosten die het verspreiden van televisiesignalen via de satelliet met zich meeneemt. Kosten op het gebied van onderhoud, techniek en doorgifte van zenders maakt deze prijswijziging noodzakelijk. Uiteraard mag dit nooit ten koste gaan van onze dienstverlening en service.

 

Ondanks deze verhoging van € 0,83 ct per maand blijft CanalDigitaal de voordeligste aanbieder van digitale televisie in Nederland.

 

Met vriendelijke groet,

 

Henk,

 

Klantenservice CanalDigitaal

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prijsverhoging is op zich niet zo heel veel, 83 cent per maand. Maar dat smoesje:

 

Helaas ontkomt ook CanalDigitaal niet aan stijgende kosten die het verspreiden van televisiesignalen via de satelliet met zich meeneemt. Kosten op het gebied van onderhoud, techniek en doorgifte van zenders maakt deze prijswijziging noodzakelijk. Uiteraard mag dit nooit ten koste gaan van onze dienstverlening en service.

 

Dat smoesje kennen we wel, en komt volgens mij elk jaar opnieuw terug. Oké een prijsverhoging zat eraan te komen, maar hoever kun je gaan? Straks betalen we over de 100 euro per jaar voor een zes-tal commerciële zenders met hoofdzakelijk reclame. Een Familiepakket vind ik nog steeds het gunstigst. Een mooi zenderpakket voor nog altijd een lagere prijs dan bij de kabel. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Canaal Digitaal moet maar eens leren dat het in tijden van een economische crisis, niet altijd maar feest kan zijn.

Dat ge-ouwehoer van service en dienstverlening kennen we nou onderhand wel. Ieder jaar hetzelfde geneuzel.

Je zou haast medelijden met ze krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...