Ga naar inhoud


Nieuwe C+ SECA3 kaart betalen of niet??


gozuhr

Aanbevolen berichten

Ik heb ook nog een seca 2 kaartje en met mij wel meer.

Je gaat me toch niet vertellen dat het allemaal verkeerd

bezorgd is of weggegooid in de prullebak. Die lapswansen

hebben het gewoon nog niet opgestuurd.

 

Is weer zo'n superservice van CD.

Maar ze vergeten hun acceptgiro niet.

Nog erger gewoon een herinnering sturen.

 

 

NIET BETALEN AAN DIE BEDELAARS mad

2x Dreambox DM800 and Wavefrontier.

------------------------------------

 

Assumption is the mother of all fuckups

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nu. allemaal, wil ik ook wel even een duit in het zakje doen.

Ik heb al sinds april 2005 het basispakket en een oude Irdeto als tweede kaart.

Vanzelfsprekend ook de nieuwe 3 kaart gekregen met het verzoek om bijdrage. Even gekeken in de voorwaarden welke golden bij het aangaan van de overeenkomst enkele jaren geleden en daar staat beslist niet in dat er voor eventuele kaartwissel betaald moet worden. Ook ben ik niet op de hoogte gebracht van enigerlei verandering van de Algemene Voorwaarden en dus van mening dat nog steeds de Voorwaarden "DIGI-S-2002" welke op de achterzijde van mijn destijds ingevulde aanmeldformulier nog gewoon van kracht zijn.

 

Echter:

 

Ik zou begrip hebben voor het eenmalig betalen van de kaart ter dekking van de kosten en daarmede 3 maand uitgebreide zenders te kunnen kijken. Ik gebruik mijn kaart uitsluitend in mijn camper en ook de tweede kaart wordt in een camper gebruikt.

 

Ware het niet dat:

 

Als je nog volgens de oude voorwaarden abbonnee bent je met het opsturen van de machtiging uitdrukkelijk accoord gaat met de nieuwe algemene voorwaarden. In deze voorwaarden teken je, mijns inziens, gelijk je doodvonnis en lopen wij allemaal het risico dat CD regelmatig nieuwe kaarten gaat opsturen met daarbij de rekening van de bijbehorende kosten. Nu, was dat nog 9,95 straks misschien veel meer. Opzeggen is eigenlijk voor mij geen optie omdat ik altijd in het buitenland zit, en ik nog niet internet via satelliet. Zodra dat betaalbaar wordt dan gaat mijn Dreambox mee en stuur ik ook mijn kaart in cadeauxverpakking retour met een MP3 tje van Lilly Allen.

 

 

 

DM 800 HDse. Multisat op 23,5 O - 19,2 O - 4,8 O - 0,9 W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Noorman

Echter:
Ware het niet dat:

Als je nog volgens de oude voorwaarden abbonnee bent je met het opsturen van de machtiging uitdrukkelijk accoord gaat met de nieuwe algemene voorwaarden. In deze voorwaarden teken je, mijns inziens, gelijk je doodvonnis en lopen wij allemaal het risico dat CD regelmatig nieuwe kaarten gaat opsturen met daarbij de rekening van de bijbehorende kosten. Nu, was dat nog 9,95 straks misschien veel meer. Opzeggen is eigenlijk voor mij geen optie omdat ik altijd in het buitenland zit, en ik nog niet internet via satelliet. Zodra dat betaalbaar wordt dan gaat mijn Dreambox mee en stuur ik ook mijn kaart in cadeauxverpakking retour met een MP3 tje van Lilly Allen.

Ik denk niet dat je ooit wettelijk verplicht kan worden mee te betalen aan willekeurige beslissingen van een ander. Er is vast wel een wet waar dat ook in staat. CDS bluft alleen wel eens.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe dan ook, 't blijft erg vervelend dat ik wél betaal voor mijn abonnement, brieven ontvang om de kaartkosten te vergoeden, máár geen Seca3 kaart heb ontvangen. 't Zou leuk zijn als ze op zijn minst weer de Seca2 kaart vrijschakelen.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker. Ik heb voor het ene abonnement gevraagd of ik weer beeld kan krijgen op de Seca3 kaart en dat ik het vreemd vind dat ik moet betalen voor iets dat vrijwillig is.

Voor het andere abonnement heb ik gevraagd waar de Seca3 kaart blijft, omdat ik die nog nooit ontvangen heb.

 

Bij allebei alleen de standaard reactie voor emailontvangst en op de site de mededeling dat een antwoord 15 dagen op zich kan laten wachten.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jorgen
Ja zeker. Ik heb voor het ene abonnement gevraagd of ik weer beeld kan krijgen op de Seca3 kaart en dat ik het vreemd vind dat ik moet betalen voor iets dat vrijwillig is.
Voor het andere abonnement heb ik gevraagd waar de Seca3 kaart blijft, omdat ik die nog nooit ontvangen heb.

Bij allebei alleen de standaard reactie voor emailontvangst en op de site de mededeling dat een antwoord 15 dagen op zich kan laten wachten.

Heb je al op MIJN CD gekeken of daar een nieuw kaart is bijgeschreven? En nummers genoteerd? Praat een stuk makkelijker.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij "Mijn Canal Digitaal" kan ik uit de volgende dingen kiezen:

 

Supervoordeel voor abonnees

Veelgestelde vragen

Wachtwoord wijzigen

E-mail de Klantenservice

Factuur online

Contactgegevens

Pincode resetten

HDTV via CanalDigitaal

Aanvragen Film1 Sport1-gids

Zenderpakket uitbreiden

Zenderpakket beperken

Korting 2e/3e zenderpakket

Erotiek aan- of uitzetten

 

Daar zit niet iets bij over welke smartcards ik in bezit zou moeten hebben.

 

Verder doet sinds gisteren alleen Net5 het weer (op 1 vd kaarten). Alle andere CDS-kanalen blijven op zwart staan.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je ff gaat "Googelen" en je zoekt dan op het trefwoord "Conformiteitsbeginsel" dan zal je zien dat zodra een klant....wij/jij een overeenkomst heeft gesloten met een leverancier C+ dus......zij een dienst moeten leveren, conform datgene wat is overeengekomen....m.a.w. conform (is tie weer) de overeenkomst. Wel nu...als zij vinden dat er een kaart gewisseld moet worden om "Conform" de gesloten overeenkomst te kunnen leveren dan moeten zij dat doen.....immers.....anders voldoet hun levering niet aan jou verwachting, en hebben ze bij een juridische strijd toch het e.e.a. uit te leggen.......moraal van dit verhaal......als C+ vind dat de kaart gewisseld moet worden teneinde die dienst te kunnen leveren cq te kunnen garanderen welke zij aan iedereen verkocht hebben dan zijn ze gehouden dat te doen willen ze conform de overkomst kunnen leveren.

En de gemaakte kosten om aan deze overkomst te kunnen voldoen noemt men "Bedrijfskosten" m.a.w. ondernemers risico.

 

Dusss........ik heb niet betaald...wel antwoord gekregen op mijn bezwaar...lees maar...

 

Geachte............

 

Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u het volgende vertellen.

 

In uw e-mail geeft u aan dat u graag opheldering zou willen hebben over de vergoeding van de nieuwe smartcard.

 

Wij begrijpen dat het vragen van een bijdrage in de verwerkingskosten voor uw nieuwe smartcard vervelend is. Om uw satellietsignaal beter te beveiligen en de kwaliteit van uw zenderaanbod te kunnen blijven garanderen zijn we echter genoodzaakt tot het wisselen van uw smartcard. Zoals u zult begrijpen, zijn er kosten verbonden aan het verbeteren en vervangen van u oude smartcard

 

 

 

Voor meer informatie over CanalDigitaal en onze producten verwijzen wij u graag naar onze internetsite

 

 

DM 7000S, Open PLi®, West Dig 160GB HD,1 USB 160Mb, CD Abo, Maxplus 2100+

TechniSat Multytenne 45cm 28.2E --> 13.0E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Origineel bericht van: Gerard 76
CanalDigitaal heeft vandaag de krant gehaald, :D
goeie reclame voor hun in de Metro ,
heeft te maken met de kaartwissel...


Voor wie het wil lezen: http://www.readmetro.com/show/en/MetroHolland/20090827/1/8/

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...