Ga naar inhoud


Nieuwe C+ SECA3 kaart betalen of niet??


gozuhr

Aanbevolen berichten

Als het juridisch niet juist is dat Canal Digitaal 9,95 euro mag eisen, maakt deze firma zich schuldig aan malversatie.

Ik heb gewoon geen zin om te betalen voor een beveiligingskwestie van een groot bedrijf.

 

Uit principe wil ik geen telefoontje of een postzegel besteden aan deze rare kwestie.

Ik wil hooguit een email versturen, maar kan geen emailadres vinden op de website.

Wie kent het emailadres van onze "vrienden" in Hilversum?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hobasat meldt dat ie een brief heeft gehad... wellicht hebben ze iets geleerd smile

 

Zie net dat het opzegformulier alleen hier op Sat4all al 63 is gedownload. Ik ben benieuwd hoeveel mensen daadwerkelijk de daad bij het woord voegen en opzeggen, hetzij n.a.v. de verhoging, danwel n.a.v. de nieuwe kaart. Mooie POLL (separaat)

 

Todays dummy is tomorrows expert!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Vergeet niet dat CDS, afgelopen eind april, de voorwaarden veranderd heeft!

In de nieuwe voorwaarden staat heel duidelijk dat CDS bij een kaartwissel een bijdrage van haar klanten mag vragen.

Het probleem is nu juist dat CDS GEEN ruchtbaarheid heeft gegeven aan de veranderde nieuwe voorwaarden, door bijv. de klant er op te wijzen in een brief.

Doordat CDS stiekem de voorwaarden heeft veranderd, en waarschijnlijk gedacht heeft hiermee weg te kunnen komen, heeft het zijn rechtsgeldigheid verloren.

Als een consument bij een klachtencommissie, of de rechter, dit had voorgelegd, was er geoordeeld dat CDS dit niet op deze manier mag doen, en is gelijk jurisprudentie geschapen voor iedereen die die eigen bijdrage van 9,95 wel betaald heeft, en kan iedereen dit bedrag dus terug eisen.

Daarom is CDS gauw terug gekomen op haar eis om de eigen bijdrage te vragen.

Ik geef jullie op een briefje dat bij een volgende kaartwissel

CDS zeker iedereen zal inlichten dat volgens de contracten wel degelijk een bijdrage gevraagd mag worden, en daar zal je dan ook aan vastzitten.

En dat zal dan geen reden mogen zijn om je contract op te zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 22 juni een betalingherinnering nieuwe smartcard gekregen.

 

Bla bla bla, met het vervangen zijn hoge kosten gemoeid en zij vragen uitsluitend een bijdrage in de verwerkingskosten van 9,95 euro.

 

Uit hun gegevens blijkt dat ik nog niet die eenmalige machtiging heb verstuurd. Misschien is het aan mijn aandacht ontsnapt... (Ik heb dat brief verscheurd :-)

 

Wilt u naar aanleiding van de bijdrage in de verwerkingskosten uw abonnement beeindigen dan kunt u dit kosteloos doen door ons, binnen 4 weken na dagtekening van deze brief, per brief te informeren.

 

Nog meer mensen die "Betalingsherinnering nieuwe smartcard" hebben ontvangen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Vind ik ook, anders moet ik voor de zesde keer het hele verhaal herhalen voor diegenen die dit topic niet vanaf het begin gevolgd hebben!

Zonder onvriendelijk te willen doen, maar ik zou het hele topic nog maar eens doorlezen. Het is zeer verhelderend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jep....en idem weggegooid is al weer 3 weken geleden, inmiddels wel een andere brief gekregen met het nieuwe abonnementsgeld en het aanbod op he familie pakket .........2 stuks zelfs met het zelfde abonneenummer :D .....zucht dat word twee keer scheuren en weggooien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zover ik het heb kunnen volgen (geen internet thuis) is de bijdrage vrijwillig. Ik heb echter nog geen brief gehad, maar zit in het settopbox-pakket, mogelijk loopt het daar anders.

 

Is het geen goed idee om een bijdrage aan CD te vragen voor de kosten van de tijd dat je via hun smartcard kijkt? Ik dacht aan zo'n 400 euro per uur. whistle

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: m.boretti
Vergeet niet dat CDS, afgelopen eind april, de voorwaarden veranderd heeft!
In de nieuwe voorwaarden staat heel duidelijk dat CDS bij een kaartwissel een bijdrage van haar klanten mag vragen.



Als het er letterlijk zo staat.........maak ik me geen zorgen over de nieuwe voorwaarden.........is precies wat ze nu ook doen VRAGEN......en vragen staat vrij in dit land :D:D:D

Of zoals een goede vriend van me ooit zei "taal is een machtig wapen"


Groetjes...........
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast paashaasje

Het kan helaas nog gekker vandaag kreeg ik brief of ik even wou betalen voor de nieuwe card

IK HEB HEM NOG NIET EENS GEKREGEN erg he

Ik maar weer bellen ja sorry mevrouw brief is te vroeg verstuurt card laat nog op zich wachten

Meneer vertelde mij wel erbij dat de kosten vrijwillig zijn en dus NIET verplicht

Zo kan het daar dus ook gaan het is toch wat met die lui daar ??????????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...