Ga naar inhoud


Nieuwe C+ SECA3 kaart betalen of niet??


gozuhr

Aanbevolen berichten


  • Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik ben het ook niet eens met de kosten dus heb ik CD een berichtje gestuurd.

betreft: betaling nieuwe smartcard

Hiermee maak ik bezwaar tegen deze door u eenzijdig opgelegde kosten voor nieuwe kaarten. Ik heb hier niet om gevraagd en heb alleen maar nadelen van deze wisseling. Ik zie ook niet de voordelen voor uw bedrijf. Denk u werkelijk dat u hiermee meer betalende abonnees krijgt? Dat u mij ook nog ook wilt laten betalen voor deze wisseling getuigd van een arrogantie en brutaliteit waartegen ik grote bezwaren heb. Mocht u toch hiermee doordaan dan kunt dit bericht beschouwen als annulering van beide abonnementen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van CD een reactie gekregen op mijn email. Ze schrijven dat betaling niet verplicht is. Maar ze sturen wel betaalherinneringen, .. ik snap het niet meer.

Bericht van CD:

Het betalen van de eenmalige machtiging van 9,95 euro voor de verwerkingskosten van de nieuwe smartcard is niet verplicht. Het spijt ons dat de communicatie omtrent deze machtiging niet helder is geweest. Bij dezen delen wij u mede dat u de machtiging als niet verzonden kunt beschouwen. U zult de nieuwe smartcards alsnog kosteloos in gebruik kunnen nemen. Wij hebben uw abonnementen dus niet beeindigd. Onze excuses voor het ongemak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tk_sat
Ik heb van CD een reactie gekregen op mijn email. Ze schrijven dat betaling niet verplicht is. Maar ze sturen wel betaalherinneringen, .. ik snap het niet meer.
Bericht van CD:
Het betalen van de eenmalige machtiging van 9,95 euro voor de verwerkingskosten van de nieuwe smartcard is niet verplicht. Het spijt ons dat de communicatie omtrent deze machtiging niet helder is geweest. Bij dezen delen wij u mede dat u de machtiging als niet verzonden kunt beschouwen. U zult de nieuwe smartcards alsnog kosteloos in gebruik kunnen nemen. Wij hebben uw abonnementen dus niet beeindigd. Onze excuses voor het ongemak.


Het is toch niet te geloven dat Canal Digitaal de klanten eerst afbluft met een machtiging en later moet toegeven dat het een vrijwillige bijdrage betreft?
Ik heb inmiddels geklaagd bij de Consuwijzer. Hopelijk komt deze klacht later terecht bij de Opta.
Ik roep iedereen op om ook te klagen bij Consuwijzer.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist gebeld met canaldigitaal. Ik vond het vreemd dat je extra moet betalen voor een nieuwe kaart. Immers in het basispakket zit ook het set-top box pakket a 60 euri per jaar en wordt een defecte, verloren of gestolen kaart gratis vervangen. De nieuwe kaart is dus al lang betaald...

 

Inderdaad niet betalen, herinneringen weggooien en je behoudt het huidige pakket. Je wordt niet afgesloten volgens canaldigitaal...

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat dacht van deze brief onlangs binnen gekomen wel of niet betalen zeg het maar

 

Geachte abonnee,

 

Onlangs hebt u van ons een nieuwe smartcard ontvangen die het u ook in de toekomst mogelijk maakt om van de diensten van CanalDigitaal gebruik te maken. U bent daarbij verzocht om een bijdrage in de kosten voor deze nieuwe smartcard.

 

Naar aanleiding van reacties van klanten is CanalDigitaal gebleken dat de communicatie bij het toesturen van de nieuwe smartcard onduidelijk was op het punt van de bijdrage in de verwerkingskosten.

 

Indien u het niet eens bent met het voldoen van de bijdrage voor de smartcard bieden wij u de gelegenheid om uw abonnement binnen 4 weken kosteloos te beëindigen. In dat geval dient u deze

e-mail af te drukken en samen met een opzegbrief naar ons op te sturen. Dan zal ook uw eventueel reeds betaalde smartcardbijdrage worden teruggestort.

 

Wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak dat deze onduidelijkheid veroorzaakt heeft.

 

Met vriendelijke groet,

 

Andrei Noppe

Directeur CanalDigitaal

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UITSCHRIJVEN - DISCLAIMER - CONTACT

 

 

 

zoals velen van ons de bekende brief, dus je hoeft niet te betalen of hoe is het nu bij jullie die al eerder zo'n brief kregen afgelopen

gegroet vinyl

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoop nog steeds dat ik de 1000ste ben en de auto win, en ik heb ook nog steeds beeld.

een maand geleden ofzo zo,n brief gehad, gaat gewoon de prullenbak in, ik betaal mijn abbo, als ze me afsluiten neem ik ergens anders wel een abbo, ik wil me er ook niet druk over maken, laat het gewoon langs me heengaan

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb per email geklaagd over de "bijdrage" van 9.95 euro en heb nu na een kleine twee weken dit antwoord gekregen:

 

Geachte Donkeyman,

 

In antwoord op uw email kunnen wij u het volgende melden.

 

Wij begrijpen dat het vragen van een bijdrage in de verwerkingskosten voor uw nieuwe smartcard vervelend is. Echter, om uw satellietsignaal beter te beveiligen en de kwaliteit van uw zenderaanbod te kunnen blijven garanderen zijn we genoodzaakt tot het wisselen van uw smartcard. Zoals u zult begrijpen, zijn er kosten verbonden aan het verbeteren en vervangen van uw oude smartcard. Omdat we trouwe klanten zoals u waarderen, neemt CanalDigitaal het grootste deel van de kosten voor haar rekening. We vragen uitsluitend een eenmalige bijdrage van 9,95 euro voor de verwerkingskosten.

 

Indien u de eenmalige bijdrage niet betaald veranderd er niets aan uw abonnement, maar ontvangt u de gratis extra zenders van het Entertainment-pakket gedurende de drie maanden niet.

 

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service

 

Kijk voor veelgestelde vragen aan de Klantenservice op www.canaldigitaal.nl/vragen Voor vragen over satellietontvangst en hulp of advies van andere schotelbezitters adviseren wij u te kijken op www.satellietforum.com

 

Met vriendelijke groet,

 

Klantenservice CanalDigita[/i]al

 

U kunt niet rechtstreeks reageren op dit bericht. Wilt u reageren op deze email? Ga naar ons contactformulier (Email de Klantenservice) onder Mijn CanalDigitaal. Of klik op https://www.canaldigitaal.nl/mijncanaldigitaal

 

Uit dit antwoord blijkt dat men de abonnee niet kan dwingen om te betalen.

Degenen die dat wel hebben gedaan zijn in mijn ogen benadeeld.

Ik vind dit allemaal niet passen bij de policy van een serieus bedrijf.

Op mij komt dit allemaal een beetje amateuristisch over, de spelfouten in de mail bevestigen dit beeld.

Ik ga deze mail doorsturen naar de Consuwijzer, waar ik al een klacht heb lopen.

 

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Ook hier antwoord gekregen op mijn 2e e-mail

 

Origineel bericht van: Klantenservice CD
Bij deze bedanken wij u voor uw verzonden E-Mail.

De administratiekosten van 9.95 euro, die worden gevraagd voor de nieuwe kaart, zijn geen verplichte bijdrage. Dit bedrag is pas verplicht als u mee zou willen doen met de vrijblijvend actie, drie maanden gratis het Entertainmentpakket.

 

 

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service

 

Het hoge woord is er eindelijk uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Doerak
Me hoela vrijblijvend.
Er is NIETS vrijblijvend aan als CD betalingsherinneringen stuurt. Waarin bovendien gesteld wordt als je het er niet mee eens bent, je je abo kunt beeindigen.


Nogmaals, dit is allemaal erg misleidend en ik raad iedereen aan om een klacht in te dienen bij de Consuwijzer.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus met andere woorden: je hoeft het echt niet te betalen, ondanks die betalingsherinnering? Wat is dat dan voor vreemde handelswijze?

 

Ik heb die betalingsherinnering trouwens al gekregen terwijl ik nog helemaal geen Seca 3 kaartje gekregen heb...

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan is mogelijk je kaartje in de postbezorging blijven "hangen".

Misschien even navragen waar die blijft, voor je seca 2 kaartje op zwart gaat?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Afgelopen dinsdag heb ik weer een mail binnengekregen (2x antwoord op 1 vraag) in deze mail staat nu weer ondubbelzinnig dat het niet verplicht is om te betalen, hier de tekst:

 

Origineel bericht van: mail van klantenservice CD
Wij danken uw voor uw email.

 

Hierbij willen wij u erop attenderen dat de bijdrage die voor de nieuwe smartcard wordt gevraagd een vrijwillige bijdrage betreft. U bent dus niet verplicht deze bijdrage over te maken. Tevens bent u niet verplicht uw abonnement op te zeggen, indien u dit niet wenst. De feiten in de brief hebben wij vermeld om de klant op de hoogte te stellen van de mogelijkheden.

 

 

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...