Ga naar inhoud


welke tv moet ik kopen?


Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik kijk Pioneer Plasma!

 

Sam.... wat????

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: tritium
@hagar

philips valt zoiezo af, die bagger wil ik niet in huis hebben, al is het alleen al hoe die lui hun printen maken.


lol, nou maak je mij nieuwsgierig, hoe maken die lui hun printen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou zeggen houd je handen nog "even" op de knip ( alweer ) en wacht een paar maanden totdat deze pana rond de EUR1300 zit. Ik zelf ga vrijwel zeker voor de grotere 50". Moet wel eerlijk zeggen dat ik 'm nog nergens heb zien spelen maar de specs zien er goed uit en als er meer contrast in zit dan de "voorganger" th-pz800 dan ben ik direct overstag.

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ja. Ook bij TV en audio zit emotie verborgen in de aanschaf. Zo komt er bij mij thuis geen Sony naar binnen.

 

En dat komt omdat de importeur de firma Brandsteder is. En dat was de opa van Ron brandsteder. En aan die gast heb ik een bloedhekel :D

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Psychosammie
Ach ja. Ook bij TV en audio zit emotie verborgen in de aanschaf. Zo komt er bij mij thuis geen Sony naar binnen.

En dat komt omdat de importeur de firma Brandsteder is. En dat was de opa van Ron brandsteder. En aan die gast heb ik een bloedhekel :D


beste reden die ik zover gelezen heb :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tritium
@hagar

philips valt zoiezo af, die bagger wil ik niet in huis hebben, al is het alleen al hoe die lui hun printen maken.


@Sjaak
het was Tritium welke die opmerking over Philips maakte..
maar hij weet zeker niet, dat er +/- 100 "soorten" Philipsen in een enkel jaar uit verschillende fabrieken in omloop zijn.
Met die bagger bedoelt hij waarschijnlijk, óf de laatste serie beeldbuizen techniek die Philips in Polen laat assembleren óf de goedkope Plasma's uit de Vestel fabriek uit Turkije.
Ook het display gedeelte van de LCD's komen bij eenzelfde type uit meerdere verschillende fabrieken, dus echt niet alleen bij LG vandaan !!!!!

Snurker sleep

( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

sony's worden ook in het oude oostblok gemonteerd.

 

Ik heb verschillende philips producten gehad over de jaren en heb nu al wat jaartjes twee dvd spelers en die draaien nog steeds als een trein.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: hagar
Origineel bericht van: Psychosammie
Ach ja. Ook bij TV en audio zit emotie verborgen in de aanschaf. Zo komt er bij mij thuis geen Sony naar binnen.

En dat komt omdat de importeur de firma Brandsteder is. En dat was de opa van Ron brandsteder. En aan die gast heb ik een bloedhekel :D


beste reden die ik zover gelezen heb :P

En een gerechtvaardigede mening volgengs mij denk ik, probeer eens iets bij Brandsteder ter reparatie aan te bieden, dan zul je waaarschijnlijk tot dezelfde conclussie als Psychosammie komen whistle


ik zeg toch the beste reden smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb meerdere philips produkten gehad, en allemaal zijn ze vroegtijdig kapot gegaan, en de vaak aanwezige "kartonprint" in hun apperatuur hekelt mij.

ook is sony altijd al mooier geweest als philips in de beeldbuizen-techniek, zelfs de osciloscoops van philips heb ik slechte ervaringen mee.

 

inderdaad kan het zo zijn dat ze nu hun leven gebeterd hebben, maar bij mij komt er gewoon geen philips meer in huis.

 

en dat ambi-licht, ja leuk maar dat vind ik dan WEL zonde van de energie, die lampjes hang ik zelf wel op als ik dat wil.

 

voorlopig staat mijn keuze vast op de panasonic, ik heb dan ook mn vakantiegeld nog niet binnen, dus dat kan nog veranderen.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: freaky
Al dat gezeur over energie


Je wilt de mensen niet de kost geven die ondanks dat ze plasma duidelijk een mooier beeld vinden geven dan LCD tóch bewust voor de laatste kiezen, omdat deze één euro en zeven-en-zestig eurocent minder stroom verbruikt per maand.
Dit wordt met de calculator op schoot tot vér achter de komma berekend door die lui. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
Origineel bericht van: freaky
Al dat gezeur over energie


Je wilt de mensen niet de kost geven die ondanks dat ze plasma duidelijk een mooier beeld vinden geven dan LCD tóch bewust voor de laatste kiezen, omdat deze twee euro en zeven-en-dertig eurocent minder stroom verbruikt per maand.
Dit wordt met de calculator op schoot tot vér achter de komma berekend door die lui. smile


nou mij niet hoor, al vreet dat ding 500watt, ik ben alleen geinteresseerd in de kwaliteit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Precies,zelfs mijn vrouw ziet in de winkel
nog het verschil tussen LCD en Plasma :D

Dat zegt genoeg!


Heb ik geluk, al mijn vriendinnen zien het verschil niet. laughlaughlaugh en zij vinden het lekker met de L...C...D.

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben sinds 2 weken bezitter van een Panasonic plasma TX-P42G10.

Dit is de nieuwe Panasonic lijn.

Geweldig beeld zwart is echt zwart.

Zit een DVB-T bij in, deze geeft een veel beter beeld dan de analoge kabel.(Digitenne)

Kan hier de Duitse DVB kanalen ontvangen en moet zeggen zeer goed beeld, hier kan Digitenne nog van leren.

Energie meter er even tussen gehangen verbruik schommelt tussen de 100 en 280 watt.

Geeft natuurlijk het mooiste beeld via HDMI.

Geen gezeik meer dat je recht voor de TV moet zitten om het optimale beeld te krijgen, de grote kijkhoek is echt geweldig van een plasma.

Had de luxe om een aantal sat ontvangers uit te testen op deze tv, de ontvangers met HDMI gaven in mijn optiek toch wel een beter beeld.

Is voor mij een overduidelijke winnaar uitgekomen, was natuurlijk wel weer de duurste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: riaad
Ben sinds 2 weken bezitter van een Panasonic plasma TX-P42G10.
Dit is de nieuwe Panasonic lijn.
Geweldig beeld zwart is echt zwart.
Zit een DVB-T bij in, deze geeft een veel beter beeld dan de analoge kabel.(Digitenne)
Kan hier de Duitse DVB kanalen ontvangen en moet zeggen zeer goed beeld, hier kan Digitenne nog van leren.
Energie meter er even tussen gehangen verbruik schommelt tussen de 100 en 280 wat
Geeft natuurlijk het mooiste beeld via HDMI.
Geen gezeik meer dat je recht voor de TV moet zitten om het optimale beeld te krijgen, de grote kijkhoek is echt geweldig van een plasma.
Had de luxe om een aantal sat ontvangers uit te testen op deze tv, de ontvangers met HDMI gaven in mijn optiek toch wel een beter beeld.
Is voor mij een overduidelijke winnaar uitgekomen, was natuurlijk wel weer de duurste.



Hoeveel kost dat bakkie?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...