Ga naar inhoud


CanalDigitaal wijzigt minimale contractduur : van 1 naar 2 jaar !


youriy

Aanbevolen berichten

Volgens mij is het altijd andersom geweest. Ik kan me ook niet voorstellen dat wij ook maar enige invloed hebben op een Vlaams forum dat bijna geheel identiek is aan dat van jullie, maar dan speciaal voor ontevreden ex-S4A'ers. Ik kan nog vele voorbeelden geven, maar ga nu wat nuttigs doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 166
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: pippen2
...op een Vlaams forum dat bijna geheel identiek is aan dat van jullie, maar dan speciaal voor ontevreden ex-S4A'ers...


Je bedoeld dat board waar ze 6 "aktieve" leden hebben (waarvan in ieder geval 1 van jouw mede-musketiers) die allen (op geen enkele uitzondering na) wegens zeer onbeschoft gedrag hier gebanned zijn en op hun eigen forum niets als domme en kwetsende praat kunnen verkondigen?
Nou dat board bedoel ik niet. Ik had het over die site van de veronica uitgeverij waar jouw medemusketier als zogenaamd "journalist" een anti sat4all beleid voert en met onjuiste berichten probeert stemming te maken en tot onbeschoft en kwetsend gedrag aanzet.
Die Jan Hein Peupel bedoel ik dus. Die gast die onder 25 verschillende namen inlogt en alle berichtgeving door "creatief posten" naar zijn zin zet.

Citaat:
Maar goed, meneer S4A wil dat gewoon niet horen. Die wil alleen maar zeiken. Waarschijnlijk jaloers omdat de samenwerking tussen CDS en S4A in het verleden niet verder ging.


?? Wij beeindigden die "samenwerking" wel zelf omdat wij het gedrag van CDS geen stijl vonden. Je bent een jonge gast. Jammer dat je geheugen je op zo'n jonge leeftijd al in de steek laat.
Wij zijn dus alles behalve "jaloers" maar blij dat onze leden hier zonder inmenging van CDS gewoon hun ervaringen en meningen mogen delen.

Citaat:
maar ga nu wat nuttigs doen

Maar ik ben blij dat je weer CanalDigitaal naar de mond gaat praten. Dan doe je in ieder geval weer waar je goed in bent:-)

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was Pilgrim.

Die had het lef om onder verschillende account hier een discussie op te zetten, waarin hij zichzelf met zijn verschillende accounts natuurlijk ondersteunde.

Dit zelfde figuur is nu moderator op het commercieele board van o.a pippen2.

En is daar uiteraard ook weer actief onder verschillende accounts.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan maar weer even ontopic want van bovenstaande discussie word ik in ieder geval niet veel wijzer:

 

als ik het goed begrijp zijn ze er nog niet uit en moet eigenlijk alles wat tot nu is gecommuniceerd als niet-gecommuniceerd beschouwd worden. frown

 

Nogmaals een advies aan CDS: neem een communicatie deskundige aan! mad

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast top.peewee

Ik heb de hele discussie niet gelezen maar je ruikt dat het niet klopt.

 

CD geeft aan de contracten vanaf juni per maand opzegbaar zijn. In de praktijk zal dat betekenen dat er voldoende mensen zijn die daarom nu een pakketuitbreiding nemen, daar word niet bij verteld dat je wel een contract voor 24 mnd aangaat. Deze is pas na 24 maanden, per maand opzegbaar.

 

Dus wie schiet er iets mee op?!?!?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: top.peewee

CD geeft aan de contracten vanaf juni per maand opzegbaar zijn.


Hier zit trouwens een luchtje aan: als je huidige contract vóór 1 juli a.s. af loopt (dus bijv. in het geval dat je vorig jaar mei verlengd hebt of een nieuw contract bent aangegaan), dan geldt het per maand opzeggen niet voor jou. In dit geval wordt je contract gewoon weer met een jaar verlengd, en gaat de per maand opzeg regel pas volgend jaar in. Ook al ben je al 10 jaar lid, dat maakt niet uit.

Kort gezegd: per maand opzeggen gaat dit jaar in voor maar een deel van het klantenbestand van CDS. Het andere deel is pas volgend jaar aan de beurt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat luchtje van Apple is juist. Als je huidige contract in mei afloopt dan zit je er nog tot mei 2010 aan vast en daarna pas kun je per maand opzeggen, mits je NU nog snel een brief stuurt dat je af wilt zeggen(!). Tja voor 1 Juli (of was het 1 Juni... Communicatie???) verlengt CDS je contract gewoon weer met 12 maanden(!)

 

Dat je met upgraden er 24 maanden aan vast zit is niet juist, dat is momenteel 12 maanden. Alleen als je gebruik maakt van een bruikleen ontvanger zit je momenteel 24 maanden aan vast.

 

Op een ander forum valt te lezen dat o.a. voor het recreatiepakket (die brief die hier eerder te zien was) waar inderdaad 24 maanden op staat dat dit onjuist is en aangepast moet worden. We hebben het hier over een tiep vout (ofwel communicatie vout). Degene zal hier nog een bevestigings brief over krijgen.

 

Echter helemaal duidelijk is het nog niet. Want voor hetzelfde geld is na de datum dat je maandelijks kunt opzeggen (1 juli) alles op 24 maanden gezet. CDS is hier niet helemaal duidelijk over. De feiten moeten nog blijken, ondanks dat anderen hier op dit forum dit al 100% zeker weten hoe het gaat lopen (misschien een kwestie van ervaring? of een glazen bol?)

 

In ieder geval komt het er samengevat er op neer dat als je contract na half Mei tot 1 Juli afloopt en je wilt afzeggen dat je dat NU moet doen, anders zit je er nog tot na half Mei 2010 aan vast, daarna pas kun je per maand afzeggen. Bij upgraden is het momenteel nog 12 maanden en we moeten wachten op communicatie van CDS of het na 1 Juli ook voor dit 24 maanden wordt.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Dat luchtje van Apple is juist. Als je huidige contract in mei afloopt dan zit je er nog tot mei 2010 aan vast en daarna pas kun je per maand opzeggen, mits je NU nog snel een brief stuurt dat je af wilt zeggen(!). Tja voor 1 Juli (of was het 1 Juni... Communicatie???) verlengt CDS je contract gewoon weer met 12 maanden(!)


De mensen die hun contract hebben afgesloten in de maanden januari t/m juni < 2009 worden dus anders behandeld dan de mensen die lid zijn geworden van juli t/m december.
Deze laatste groep kan straks per maand opzeggen, terwijl de eerstgenoemde groep (waar dus mensen tussenzitten die zelfs langer lid kunnen zijn dan die uit de 2e groep) nog een jaar moeten wachten.

Het lijkt er wel eens op dat de contractbepalers van CDS
wel van een flinke joint houden, want de rookgordijnen die ze regelmatig optrekken (onduidelijkheid/miscommunicatie) en de vreemde gedachtenspinsels die ze ten toon spreiden kunnen niet afkomstig zijn van een normale sigaret. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...