Ga naar inhoud


CanalDigitaal wijzigt minimale contractduur : van 1 naar 2 jaar !


youriy

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Johan45
We wachten al jaren op een klant vriendelijk beleid wat maar niet wil komen.
Integendeel, ze worden alleen maar klant onvriendelijker dus nu je abonnement opzeggen als protest is de enige weg om het klant onvriendelijke beleid een halt toe te roepen.


Dat kun je makkelijk zeggen als je iets anders achter de hand hebt, maar ik heb al jaren geen kabel meer wel Digitenne maar dat is voor mij geen goed alternatief.
Dus maar gewoon afwachten wat er nu precies klopt in de algemene voorwaarden en wat niet en uiteraard voorlopig niets meer verhogen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 166
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het gebeurt wel vaker dat algemene voorwaarden worden aangepast. Niet alleen bij CDS. Het is is normaal dat er geen grote campagne van gemaakt wordt, zolang bestaande abonnees er geen nadeel aan hebben.

 

En in dit geval hebben bestaande abonnees nergens last van. Je kunt binnenkort zelfs per maand afzeggen (tja opgedrongen door de overheid) en bij het upgraden zijn het nog gewoon jaarcontracten. ALLEEN met het bruikleen gebeuren zit je er twee jaar aan vast.

 

Maar al met al blijft het een welles nietes spelletje. FIN

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: Johan45
We wachten al jaren op een klant vriendelijk beleid wat maar niet wil komen.
Integendeel, ze worden alleen maar klant onvriendelijker dus nu je abonnement opzeggen als protest is de enige weg om het klant onvriendelijke beleid een halt toe te roepen.


Dat kun je makkelijk zeggen als je iets anders achter de hand hebt, maar ik heb al jaren geen kabel meer wel Digitenne maar dat is voor mij geen goed alternatief.
Dus maar gewoon afwachten wat er nu precies klopt in de algemene voorwaarden en wat niet en uiteraard voorlopig niets meer verhogen. laugh


Je kan ook als je geen alternatief hebt je abonnement bij CanalDigitaal zonder enige consequentie
opzeggen en zo je protest tegen het klant onvriendelijk beleid van CanalDigitaal laten blijken.
Met andere woorden je houd beeld tot dat je abonnement daadwerkelijk is verstreken.
En tegen de tijd dat je abonnement echt afloopt, datum staat in de bevestiging van CanalDigitaal,
kan je de beslissing altijd weer annuleren.

Met dit onderstaand citaat sluit CanalDigitaal zijn bevestiging van contract opzegging namelijk af.

Citaat:
Zonder tegenbericht zullen wij uw abonnement wijzigen.
Mocht u bij nader inzien uw opzegging liever ongedaan maken
en ook in de toekomst willen blijven genieten van de
commerciele zenders surf dan snel naar www.canaldigitaal.nl/service en maak uw opzegging ongedaan.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan toch bij een prijsverhoging je pakket opzeggen? en elk jaar is er wel een prijsverhoging smile

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het forum dat door CDS gesponsord word hangt nu een ingescande brief van een contract van een instapabo van het rekreatie basis pakket en daar staat toch echt op

 

"Dat de contractsduur van bovengenoemde abonnement is 24 maanden".

 

Vraag me af wat @Littlesat hier nu voor verklaring voor heeft??

Dus het lijkt er op dat voor alle NIEUWE abonnee's het twee jaar is. confused

Link naar reactie
Delen op andere sites

instapabo van het rekreatie basis pakket

 

"Dat de contractsduur van bovengenoemde abonnement is 24 maanden".

En voor welk pakket is dat dan?? dat staat erboven !!

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Als iemand dat bestandje nu eens hier neer zet kunnen we er allemaal zelf eens naar kijken en een mening geven.!



@Johan45,

Bedoel je misschien te zeggen: "Zou iemand misschien dat bestandje hier eens neer willen zetten
zodat het voor een ieder gemakkelijker wordt zijn mening hieromtrent te kunnen geven?"? :D

Het bestandje heb ik als bijlage toegevoegd.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz

post-2143-1318260230,4033_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt dat het Recreatiepakket voor twee jaar geldt. Alle overige normale pakket van SetTop tot Toppakket zijn 1 jaar. Ook het HD pakket is momenteel 2 jaar. Van Thema en Voetbal weet ik het nog niet.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast easygoerik

Mijn lieve echtgenote was toch wel bijzonder gecharmeerd van de themakanalen. Echter waren de ´extra´ kanalen sinds gisteren weer op zwart. Via de website van canaldigitaal mijn gegevens opgevraagd en actie van themakanalen aangeklikt. Het Entertainment pakket is per vandaag opnieuw voor 1 jaar afgesloten en de themakanalen ook voor 1 jaar :

 

Entertainment-pakket contract tot 30-04-2010

Thema-pakket contract tot 30-04-2010

 

Met onze 2e kaart kijken we voor 2,50 mee met het Entertainment pakket. Het is mij niet duidelijk of wij nu ook de themakanalen op deze kaart erbij krijgen..

 

Erik

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Het klopt dat het Recreatiepakket voor twee jaar geldt.


Hier een voorbeeld van een regulier pakket. (dus geen aktie pakket)
Alle overige pakketten zijn ook twee jaar.
Precies zoals in de algemene voorwaarden staat.
Alleen de aktie pakketten kunnen tijdelijk afwijken van de algemene verkoop voorwaarden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johan, Lees aans AUB.

 

ALLE pakketten 1 jaar, behalve het recreatiepakket en de bruikleen ontvanger pakketten(!) Eredivisie Live weet ik nog niet.

 

Citaat:

Mijn lieve echtgenote was toch wel bijzonder gecharmeerd van de themakanalen. Echter waren de ´extra´ kanalen sinds gisteren weer op zwart. Via de website van canaldigitaal mijn gegevens opgevraagd en actie van themakanalen aangeklikt. Het Entertainment pakket is per vandaag opnieuw voor 1 jaar afgesloten en de themakanalen ook voor 1 jaar :

 

Entertainment-pakket contract tot 30-04-2010

Thema-pakket contract tot 30-04-2010

 

En in de toekomst kun je JUIST verwachten dat je met een aktie pakket er een jaar aan vast zit.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

"Dat de contractsduur van bovengenoemde abonnement is 24 maanden".

 

Dus het lijkt er op dat voor alle NIEUWE abonnee's het twee jaar is.

 

Nog maar een keer dan als je nieuwe klant bent ga je voor twee jaar het contract aan volgens mij.

Dat ze het voor de oude klanten voorlopig nog op één jaar houden, maar laat ze zelf maar duidelijkheid geven. confused

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...