Ga naar inhoud


CanalDigitaal wijzigt minimale contractduur : van 1 naar 2 jaar !


youriy

Aanbevolen berichten

Dat klopt Neptunes. Op de website MOET eigenlijk bij elk pakket er gewoon bijstaan hoe lang het abonnement duurt voordat je maandelijks kunt opzeggen en al bij het overzicht voordat je besteld.

 

Maar de huidige website is nogal lastig. Want neem je bijvoorbeeld het TopPakket met het bruikleen concept dan is dat TopPakket wel 24 maanden ipv 12 maanden...

 

Zo wie zo vind ik die pakket indeling van CDS ouderwets. Ze hebben een soort "groei" model (een hoger pakket is meer zenders en steeds meer premium). Mij lijkt het verstandig dat ze dit eens herzien en met een "thema" Kids, Sport, Entertainment/Film, Docu, Erotic, Eredivisie, HD enz...) model komen en hoe meer thema's (je kiest hoe meer korting je kunt krijgen - en eventueel hoe langer je een contract kiest ook meer korting...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 166
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Probleem is dat JIJ wel weet hoe het moet, alleen moet je ons niet overtuigen maar de directie van CanalDigitaal.

 

Op dat andere forum lezen en berichten plaatsen heeft overigens weinig zin.

De berichten die je daar kan lezen over CanalDigitaal zijn allemaal gecencureerd.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit

Citaat:
De berichten die je daar kan lezen over CanalDigitaal zijn allemaal gecencureerd
vind ik dan weer zo'n conclusie die nergens op slaat daar op dat andere forum je gewoon mening kunt geven.... Ook Anti-CDS dingetjes, die staan daar genoeg hoor(!) En dat kan iedereen die daar komt zelf ondervinden.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Dit
Citaat:
De berichten die je daar kan lezen over CanalDigitaal zijn allemaal gecencureerd
vind ik dan weer zo'n conclusie die nergens op slaat daar op dat andere forum je gewoon mening kunt geven.... Ook Anti-CDS dingetjes, die staan daar genoeg hoor(!) En dat kan iedereen die daar komt zelf ondervinden.


Droom jij maar lekker verder.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dat andere forum zijn de "medewerkers" van CDS gewoon de eigenaren van dat forum, die niet in dienst zijn bij CDS, maar gewoon betaald worden als freelance en daarvoor een factuurtje schrijven vanuit hun VOF'je.

Als jij denk dat CDS antwoord, is dat dus in werkelijkheid Jarco Kriek, Pepijn van Rijen of die Jan Hein Visser. Precies dezelfde "journalisten" die op een site van de veronica uitgeverij "nieuwsartikelen" uit hun duim zuigen en daarmee opruiende discussies veroorzaken en aanmoedigen.

Omdat die makkers zelf niets te vertellen hebben binnen CDS, moeten ze altijd eerst in overleg en mogen ze daarna pas wat schrijven.

Ben ik nou echt de enige die dat snapt?

Het is niet voor niets dat alles wat met het bedrijf van die drie musketiers te maken heeft hier de censuur in gaat. Je wordt namelijk ronduit misleid door die makkers!

"Oh nee hoor, wij hebben geen commerciele belangen bij CanalDigitaal"...... Yeah right!!!

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ron,

 

Je bent vrij om jouw mening te hebben. Daarvoor leven we gelukkig in een vrij land. Ik kan niet 'bewijzen' dat het niet zo is wat je schrijft, maar jij schijnbaar wel dat het wel zo is. Anders zou je dit niet allemaal schrijven.

 

Ik zal mijn mond verder maar houden, dan kunnen we ook geen ruzie krijgen. Ik heb geen zin om onderaan in "de vergulde schopstoel" te eindigen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daar gaan we weer. Blijkbaar weet Toxic echt niet waar hij over praat (maar dat wisten we allemaal allang). Ik ben 1 van genoemde personen en kan iedereen vertellen dat echt alleen maar CDS medewerkers posten onder de naam van CDS. Geen enkele andere moderator.

 

Maar goed, meneer S4A wil dat gewoon niet horen. Die wil alleen maar zeiken. Waarschijnlijk jaloers omdat de samenwerking tussen CDS en S4A in het verleden niet verder ging.

 

Dat ander forum richt zich op de massa en niet op de techneut. En dan kan je best samenwerken met een belangrijke partij in de markt. Leer dat nu toch eens begrijpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me toch af hoe dat zo komt?

Ik denk dat een van "jouw" musketiers daar het e.e.a. mee te maken heeft. Die gooit namelijk nogal eens graag een balletje op en wakkert wat vuurtjes aan. Nu niet klagen als men jullie het vuur eens aan de schenen legt.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...