Ga naar inhoud


Wie woont in Sittard?


Gerdy

Aanbevolen berichten

Kijk het is eenvoudig: ik heb een gasbarbecue via een online veilingsite aangekocht en deze (nieuw in doos) MOET aanstaande maandag tussen 09:00 en 15:00 uur afgehaald worden in de opslagplaatsen van het bedrijf (Heyman veilingen) in Sittard (Lissabonlaan 30).

 

MOET, want zo bepaald in de algemene voorwaarden:

 

"Goederen die niet worden opgehaald op de datum aangegeven door Heyman Veilingen zullen zonder schriftelijke toestemming van Heyman Veilingen zonder kennisgeving en ten laste van de koper doorverkocht of weggehaald worden zonder de verkoopprijs terug te betalen. De kosten voor de ontruiming en eventuele vernietiging van deze goederen zullen op de koper worden verhaald."

 

Normaal gezien zal ik daar wel in slagen om die te gaan ophalen maar ik neem liever het zekere voor het onzekere.

Stel dat er wat tussenkomt en ik kan er niet geraken wil ik aan iemand ter plaatse vragen dit in mijn naam te doen. Dan kan ik bij hem dit toestel afhalen wanneer ik kan.

 

 

 

 

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Gerdy

Normaal gezien zal ik daar wel in slagen om die te gaan ophalen maar ik neem liever het zekere voor het onzekere.
Stel dat er wat tussenkomt en ik kan er niet geraken wil ik aan iemand ter plaatse vragen dit in mijn naam te doen. Dan kan ik bij hem dit toestel afhalen wanneer ik kan.


En waarom zou het niet lukken om dit tussen 9 en 15u op te halen? Je hebt meer dan een halve dag de tijd. Heb je iets specifieks gepland want dan bel je met het veilingshuis om een andere afspraak te maken of je verzet je eigen conflicterende afspraak.

Beetje onzinnig om een vreemde te vragen als er niks aan de hand is, en wie zegt dat je die kunt vertrouwen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon dan wel niet in Sittard, maar kom er wel iedere dag.

 

En heb ruimte in mijn voertuig om het op te halen.

 

Weet niet wanneer ik weer in west-vlaanderen kom (oudenaarde)

Maar Za 2 mei ben ik de hele dag in herentals dus al halverwege.

 

(Daar staan nu de 3 oude CAI schotels van maastricht)

 

 

 

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AlanS
Gerdy, zou een belletje naar dat bedrijf misschien geen verschil uit maken en jou wat meer speling geven?

Heyman veilingen is een heel bekende site en daar helpt geen lievemoederen aan Alan. Zij hanteren strikte voorwaarden die door elke bieder gekend zijn. De bieder weet vooraf aan waar zich te houden. Als zij voor elke bieder/afhaler andere regels zouden toestaan, dan loopt hun organisatie in het honderd (zou IK in hun plaats alvast niet doen).
Ik neem alleen mijn voorzorgen. Vandaag plan ik mijn dag voor maandag maar tussen nu en maandag en zelfs maandagmorgen kan nog van alles gebeuren, al ware het een onverwachte onbeschikbaarheid van de auto...

Ik heb die barbecue niet persé morgen nodig.
Als ik dan lees dat iemand hem zelfs tot Oudenaarde kan brengen (op 30km van mijn deur), waarom dan zelf zo ver rijden?
Ik zie wel en bedank eender wie een voorstel doet.
Ik laat wel weten tegen uiterlijk zondagavond of alles "kits" zit.

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...