Ga naar inhoud


12344 H Down ?


Jap

Aanbevolen berichten

Ik heb geen ontvangst meer op 12344 H. Da's o.a. Discovery RTl 4 en 5. Hebben meer mensen daar last van ?

 

De strenght is >90% en quality 0%. De quality van b.v. transponder ned 1 is 82%.

 

Edit: Ik druk op send en 2 seconden later is het beeld weer terug.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


12344 komt uit luxemburg

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds enkele maanden heb ik zeer slecht ontvangst van de RTL Groep kanalen. Binnen mijn kennissenkring zijn er meer mensen met dit probleem.

 

Het lijkt wel of deze zenders slechter worden doorgegeven.

Met die onweer boven Midden en Zuid-Oost Nederland (en ook boven Luxemburg) afgelopen week, was het signaal zelfs helemaal weg.

Terwijl op dat moment andere TP's van de Astra1 99% bereik weergaven.

 

Valt het meer mensen op dat het signaal van de RTL groep flink slechter is geworden ?

 

 

Gr,

Maurice

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maurice,

 

Ik zie hier op de analyzer geen degradatie hoor.. ik ben toch bang dat er ergens iets anders aan de hand is bij jullie.

 

Gr,

 

baZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

hmm, heb er nu opeens weer last van, kijk ik via channelsearch naar het zenderlijstje van 12344, staat heel de rtl groep er niet meer bij NGC,discovery en hallmark staan ook al op zwart (heb nokia MM9500 met irdeto 3 kaart)

Dit is nu al dag 2

 

baalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij hebben Nederland 2 en Nederland 3 (12515) nu ook problemen. Beide zenders zijn niet meer te ontvangen. Nederland 1 wel.

Alle drie de zenders verwijderd en weer gescand, maar helaas: "controleer uw kaart". Nou dan zou Nederland 1 het ook niet moeten doen.

 

Usch (bah op zijn Zweeds)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...