Ga naar inhoud


Valt op dat veel mensen hun satspullen van de hand doen i.v.m. de kabel


wonderboy

Aanbevolen berichten


  • Reacties 151
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast thomas999
Origineel bericht van: Pjotrb
Toch vreemd. Ik heb gister een discussieboard van Ziggogebruikers zitten te lezen en daar zeggen ze juist dat de satelliet weer veel meer te bieden heeft!

Wie moet ik nu geloven?? wink

Via de satelliet zijn uiteraard veel meer zenders te ontvangen, maar de vraag is voor hoeveel van deze zenders je belangstelling hebt.
Naar de vele Arabische zenders en Italiaanse koopkanalen kijk ik bv. nooit.
Wel zijn er via de satelliet weer meer Duitse zenders te ontvangen dan via de kabel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: Eduard07

Hangt wel een prijskaartje aan, trouwens.


FTA zenders = GRATIS zenders.

Die begrijp ik even niet.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: Eduard07

Hangt wel een prijskaartje aan, trouwens.


FTA zenders = GRATIS zenders.

Die begrijp ik even niet.


FTA = Free To Air oftewel Gratis zonder abonnement.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Tuurlijk pronken ze daarmee. Ze zitten niet voor niets op de duurdere Astra satelliet zodat je deze zenders ook gratis mee kunt kijken...


Ze mogen van mij pronken zoveel als ze willen, vooral als dat extra abonnees trekt want daar ben ik ook bij gebaat. Maar dan wel eerst zelf de zaken op orde hebben, anders komt het zo gemaakt over hé!

Doet me denken aan die slogan van een tijd geleden: "het beste beeld" terwijl op dat moment digikabel een beter beeld bood.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

In die tijd van het beste beeld het CDS ook het beste beeld. Sterker nog het was de noodzakelijke bron voor de commerciele omroepen om ueberhaubt op de kabel te kunnen komen. Door het glasvezeltje naar de kabelkopstations is eindelijk de kabel waar voor zijn geld geworden als je de kabel digitaliseerd, want eindelijk bieden die het beste beeld... Maar zeker met een SetTop pakket of Basispakket biedt CDS nog altijd het mooiste beeld. En daarom hebben ze de slogan veranderd. De beste tijd/prestatie verhouding met het mooiste beeld wat ervoor al meer dan 10 jaar het beste was.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Maar zeker met een SetTop pakket of Basispakket biedt CDS nog altijd het mooiste beeld.


Lol, dat jij nog niet op de loonlijst van CDS staat is eigenlijk een raadsel, want de spin die jij aan termen geeft daar komt de beste marketingmedewerker van CDS nog niet mee aan. smile

Onder het mooiste beeld verstaat de gemiddelde Nederlander nog altijd "het beeld wat het oog het meest pleziert", en niet - wat jij ervan maakt - het prettigst is voor de portemonnee. Een Lada noemen we ook niet "de mooiste auto" (want een Ferrari is toch echt mooier), net als Erica Terpstra niet als "de mooiste vrouw" wordt gezien.
In jouw geval hebben we het dus over het beeld met de beste prijs/kwaliteitsverhouding. "Het mooiste beeld" is wat anders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740

Lol, dat jij nog niet op de loonlijst van CDS staat is eigenlijk een raadsel, want de spin die jij aan termen geeft daar komt de beste marketingmedewerker van CDS nog niet mee aan. smile

Onder het mooiste beeld verstaat de gemiddelde Nederlander nog altijd "het beeld wat het oog het meest pleziert", en niet - wat jij ervan maakt - het prettigst is voor de portemonnee. Een Lada noemen we ook niet "de mooiste auto" (want een Ferrari is toch echt mooier), net als Erica Terpstra niet als "de mooiste vrouw" wordt gezien.
In jouw geval hebben we het dus over het beeld met de beste prijs/kwaliteitsverhouding. "Het mooiste beeld" is wat anders.


Wat een denigrerende toon! Kun je niet met wat meer respect reageren op een andersdenkende? Tsjonge, zeg sick En nog beledigend,ook!

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie van dalen. Mooiste betekend o.a. ook de beste prijs...

 

Ik vind het belachelijk dat dit nog aangehaald wordt. Al ruim 3 jaar adverteerd CDS niet meer met het "Beste Beeld" en wat is er nu beledigend aan mijn opmerking??? Het is nu wel bekend dat de kabel het Beste Beeld heeft. SD in HD bitrates en ook binnenkort plaatsgebrek als het aan de Opta ligt.

 

Nee ik ben het ergens zat omdat telkens alles wordt aangegegrepen om CDS zwart te maken...

 

Ondanks dat vind ik dat CDS ook ECV3,4 moet regelen. Sport1HD en Film1HD, Cartoon, Boomerang en TMC terug moet komen. Zekerheid over Nederland 2,3 in HD vanaf een gespecificeerde datum. Zekerheid wat betreft andere Nederlandstalige HD kanalen (RTL, SBS), Uitbreiding themakanalen PO, SciFi, 13th street - pakweg - dat CDS zeker kwa aanbod de kabel aan kan...

 

Het is zo wie zo dat satelliet kijkend Nederland telkens gepest wordt... een kleine samenvatting... vul maar aan...

1. LuxCrypt Decoder (fl. 300,--)

2. 1995 SBS-6, Veronica. Sport-7 begint ook in LuxCrypt

3. 1996 De commerciele omroepen ondekken dat ze transpondergeld sparen door digitaal te gaan (fl 1500,--)

4. 2006-2007 De commerciele omroepen ondekken de glasvezel, satelliet is geen noodzakelijk kwaad meer (om op de kabel te komen). Plotselink neemt de digitale kabel het stokje het beste beeld over.

5. 2009 Nederland 1, 2 en 3 HD start op de digitale kabel. Op de satelliet allen Nederland 1 HD.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
en wat is er nu beledigend aan mijn opmerking???

Ik denk dat je hier even in de war bent.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Zie van dalen. Mooiste betekend o.a. ook de beste prijs...


http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=mooi

"Mooiste" in "het mooiste beeld" is een bijvoeglijk naamwoord van beeld(=zelfstandig naamwoord). Niet van prijs. Het woord "prijs" verzin jij er ineens bij.

Zoals jij het bedoelt moet je taaltechnisch zeggen "het mooiste beeld voor de prijs die u betaalt", of iets in die trant. Pontificaal stellen dat je "het mooiste beeld" hebt zonder toevoegingen, hiermee beweer je dat de beeldkwaliteit mooier is als dat van de concurrentie.

Maar goed, dit lijkt een beetje op "de meeste hd zenders" wat CanalDigitaal in haar tv commercial predikt, een soortgelijke misleiding waar de spin doctors alle kanten mee op kunnen. CanalDigitaal moet het blijkbaar hebben van uitlatingen die mensen op het verkeerde been kunnen zetten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...