Ga naar inhoud


Valt op dat veel mensen hun satspullen van de hand doen i.v.m. de kabel


wonderboy

Aanbevolen berichten

Ik heb ook al enkele jaren het volledige pakket bij UPC. Incl. Film1/Sport1/EredivisieLive en het HD pakket. Ik ben ook een van die gelukkigen die nooit problemen heeft bij hen.

 

En ja, je moet een dikke 16 Euro betalen voor het (bijna) nooit gebruikte analoge pakket. Maar om de zenders van Canal Digitaal te kunnen zien heb ik 2 jaar geleden voor 800 Euro een HD tuner moeten kopen. Anders ontving ik niets. :D

 

Ik heb pas veranderingen bij CDS met mijn pakket aangebracht en kan er pas per 1 juni 2010 van af. En als er niet snel iets wijzigt zal ik dat doen ook. De aanpassingen van 1 en 4 juli zijn daar debet aan.

 

Alleen Ned1 HD (geen TT en 5.1, de kabel wel) en geen Ned2 en Ned3 HD. Cartoon en Boomerang weg + dat maffe gedoe van 2 zenders op 1 kanaal hebben me hier toe besluiten. En voorheen zweerde ik bij ze.

 

Maar goed, ze hebben nog een tijdje. Eerst maar eens kijken wat er gebeurt tussen nu en eind april 2010.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 151
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Alfons Verbiest

Maar goed, ze hebben nog een tijdje. Eerst maar eens kijken wat er gebeurt tussen nu en eind april 2010.

Ik zou de ontwikkelingen van de digitale kabel ook maar in de gaten houden. Daar is alles ook lang geen koek-en-ei.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07

Ik zou de ontwikkelingen van de digitale kabel ook maar in de gaten houden. Daar is alles ook lang geen koek-en-ei.


Welke kabel er zijn meerdere kabelbedrijven die digitaal uitzenden.
En wat zou er dan geen koek en ei zijn?? frown
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: Alfons Verbiest

Ik heb pas veranderingen bij CDS met mijn pakket aangebracht en kan er pas per 1 juni 2010 van af. En als er niet snel iets wijzigt zal ik dat doen ook. De aanpassingen van 1 en 4 juli zijn daar debet aan.

Weet je zeker dat het per 1 juni 2010 is en niet 1 juni 2011?. Hebben ze de voorwaarden niet veranderd dat je nu voor 2 jaar een abonnement aangaat?
Volgens mij was voor nieuwe abonnementen een looptijd van 2 jaar en ik weet niet of een uitbreiding als nieuw abonnement geldt.
Misschien iets om na te kijken?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kan je er per direkt vanaf.

Hun hebben cartoon en boomerang eraf gehaald zonder te overleggen en daar heb je een contract voor om ook die zenders te ontvangen.

Als je wil opzeggen zou het gewoon om die reden doen.

 

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

flauwekul,

 

wat valt op?

dat dit een druk bezocht forum is en overgestapte leden, dus ook ageren

dan is daar een goede tweedehands markt onder kenners en forumleden

 

dat wil nog steeds niet zeggen dat we straks sat4all in kabel4all moeten omdopen

 

wie keuzes maakt kan uitrekenen dat nu, tijdelijk, de aanbiedingen erg gunstig uitpakken voor kabel

vooral omdat het ook erg simpel is en blijft!

 

maar een bandbreedte probleem zal zich straks ongetwijfeld aftekenen

 

en waarom bandbreedte probleem?

waarom geen ac3 of dts

waarom geen goede EPG

waarom geen fatsoenlijke ondertitels

waarom geen HD+SD receiver keuze (ja hallo 1)

alsook waarom licentie probleem met (sat) FTA zenders doorgeven op kabel

 

vooralsnog is een en ander redelijk gunstig qua Mond reclame

maar de oude kabels die her en der liggen zullen die digitale revolutie extreem afremmen (of wil meneer zijn aandeel in het vervangen meebetalen?)

 

ciao

Guilt

Marianne Faithfull

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik baal er ook van dat het aanbod van de satelliet achterblijft op de kabel, van mij mag CDS minimaal dezelfde prijs als de kabelboeren vragen maar nu bieden ze het niet eens aan. Waarom moet satelliet toch steeds één van de goedkoopste zijn??? Het is toch een uniek platform en die paar euro per maand meer moeten we er toch voor over hebben)

 

Voor mij persoonlijk gaat het om:

Sport1 HD

ECV 3 en 4 (alleen 1 en 2 is weer zo'n halfslachtig aanbod!)

5.1 en teletekst op Ned1 HD

En als er content is verdere uitrol HD zenders.

 

De kabel ligt er allang niet meer bij mij maar voor het eerst sinds jaren begint het toch te kriebelen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: Eduard07

Ik zou de ontwikkelingen van de digitale kabel ook maar in de gaten houden. Daar is alles ook lang geen koek-en-ei.


Welke kabel er zijn meerdere kabelbedrijven die digitaal uitzenden.
En wat zou er dan geen koek en ei zijn?? frown

Je had ook zelf even op zoek kunnen gaan op de diverse kabelfora i.p.v. mij een soort examenvraag te stellen. frown

Op het forum van de grootste kabelaar van Nederland wordt veel geklaagd over onder meer: digitale ontvangstkwaliteit (vooral HD-zenders),helpdesks die per definitie bij slechte kwaliteit (blokvorming) de bekabeling achter de voordeur als oorzaak aanwijzen, het weigeren analoog door te geven van must-carry zenders (speelt nog steeds), het invoeren van CI+-modules, het niet op orde hebben (gehad) van de administratie (Jaja, de leest het goed!), het technisch niet voor elkaar hebben van interactieve tv en het internet-telefoneren. En zo kan ik nog wel even doorgaan. eek
Genoeg?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro Newbie
Origineel bericht van: Alfons Verbiest

Ik heb pas veranderingen bij CDS met mijn pakket aangebracht en kan er pas per 1 juni 2010 van af. En als er niet snel iets wijzigt zal ik dat doen ook. De aanpassingen van 1 en 4 juli zijn daar debet aan.

Weet je zeker dat het per 1 juni 2010 is en niet 1 juni 2011?. Hebben ze de voorwaarden niet veranderd dat je nu voor 2 jaar een abonnement aangaat?
Volgens mij was voor nieuwe abonnementen een looptijd van 2 jaar en ik weet niet of een uitbreiding als nieuw abonnement geldt.
Misschien iets om na te kijken?


Ik heb 2 pakketten en het basispakket heb ik per 1-6-2009 veranderd in het Familiepakket.

Op de site staat nu dit:

Familie-pakket contract tot 31-05-2010
HDTV-pakket contract tot 30-04-2010


Daar staat toch echt 2010. En ik zit er tot die tijd aan vast omdat die wijziging als een nieuw contract geldt van 1 jaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07

Je had ook zelf even op zoek kunnen gaan op de diverse kabelfora i.p.v. mij een soort examenvraag te stellen. frown


Wat zou ik op een kabelforum moeten?? Hier heb ik geen eens kabel.

Het gaat dus om Ziggo begrijp ik en ja helpdesk,administratief enzovoort lijkt me niets nieuws onder de zon dat was 10 jaar geleden ook al zo.
De CI+ en interactive TV ja dat is nieuw de CI+ is er nog geen eens maar vooruit maar en ja nieuwe diensten geven meestal problemen. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44

Wat zou ik op een kabelforum moeten?? Hier heb ik geen eens kabel.

Het gaat dus om Ziggo begrijp ik en ja helpdesk,administratief enzovoort lijkt me niets nieuws onder de zon dat was 10 jaar geleden ook al zo.
De CI+ en interactive TV ja dat is nieuw de CI+ is er nog geen eens maar vooruit maar en ja nieuwe diensten geven meestal problemen. laugh


Ik geef je een serieus antwoord en je bagatelliseert het. Niet echt netjes. sick

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: Eduard07


Op het forum van de grootste kabelaar van Nederland wordt veel geklaagd over onder meer: digitale ontvangstkwaliteit (vooral HD-zenders),helpdesks die per definitie bij slechte kwaliteit (blokvorming) de bekabeling achter de voordeur als oorzaak aanwijzen, het weigeren analoog door te geven van must-carry zenders (speelt nog steeds), het invoeren van CI+-modules, het niet op orde hebben (gehad) van de administratie (Jaja, de leest het goed!), het technisch niet voor elkaar hebben van interactieve tv en het internet-telefoneren. En zo kan ik nog wel even doorgaan. eek
Genoeg?

Behalve administratieve problemen gaat je stelling verder nogal mank.
Digitale ontvangst problemen komen voor 99% door slechte kabels en connectors van de abonnee. "Maar ik had met analoog geen probleem" Tja dan had je geluk...

Overal worden uiteraard de Must carry zenders doorgegeven, dat is wettelijk zo geregeld. Ik weet niet waar je vandaan haalt dat dit niet gebeurt.
Met 2 miljoen abonnees zal er ergens wel wat mis zijn maar dat haalt het IMHO niet bij de regelmatige ellende bij CDS.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier zeker ook wel is aan gedacht, gewoon de schotel voor de FTA-zenders, en de kabel erbij voor de Nederlandse zenders. Maar Joepisie is ook niet het je van het, en bij CDS bepaal ik zelf hoe ik mijn zenders indeel. Daarnaast natuurlijk een hoop FTA-zenders via de satelliet, die bij de kabelaar gewoon worden aangeboden in een duur themapakket...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...