Ga naar inhoud


Valt op dat veel mensen hun satspullen van de hand doen i.v.m. de kabel


wonderboy

Aanbevolen berichten


  • Reacties 151
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Valt op dat veel mensen hun satspullen van de hand doen i.v.m. de kabel

Waar valt het op?


Nou, onder andere bij mij in de buurt, bij ons is recent digikabel mogelijk en ik kan er zo twee aanwijzen die weer terug gaan naar de kabel, vooral vanwege zenderaanbod en HD.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij mag CDS zo een paar Euro meer gaan rekenen als het aanbod verder verbreden en meegaan met de HD ontwikkelingen.

 

Het mooiste is als ze een logische keuze gaan opbouwen.

 

Ik zal zelf persoonlijk niet snel (lees: nooit) teruggaan naar UPC, het conflict destijds liep nogal hoog op en heeft voor mij voor altijd een stempel op die firma gezet.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thomas999

Behalve administratieve problemen gaat je stelling verder nogal mank.
Digitale ontvangst problemen komen voor 99% door slechte kabels en connectors van de abonnee. "Maar ik had met analoog geen probleem" Tja dan had je geluk...

Hoe kom je erbij dat mijn aangedragen feiten stellingen zijn?

Origineel bericht van: thomas999

Overal worden uiteraard de Must carry zenders doorgegeven, dat is wettelijk zo geregeld. Ik weet niet waar je vandaan haalt dat dit niet gebeurt.

Pertinent onjuist.Je volgt de ontwikkelingen kennelijk niet.

Origineel bericht van: thomas999

Met 2 miljoen abonnees zal er ergens wel wat mis zijn maar dat haalt het IMHO niet bij de regelmatige ellende bij CDS.

En op welke cijfers baseer jij deze stelling?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Valt op dat veel mensen hun satspullen van de hand doen i.v.m. de kabel

Waar valt het op?


Nou, onder andere bij mij in de buurt, bij ons is recent digikabel mogelijk en ik kan er zo twee aanwijzen die weer terug gaan naar de kabel, vooral vanwege zenderaanbod en HD.

Twee? Je had het toch over veel mensen?
Enneh..ik ken er ook genoeg schotelkijkers en die gaan niet naar de kabel.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: Eduard07

Hoe kom je erbij dat mijn aangedragen feiten stellingen zijn?
OK. Dan zijn deze feiten niet geheel juist.

Overal worden uiteraard de Must carry zenders doorgegeven, dat is wettelijk zo geregeld. Ik weet niet waar je vandaan haalt dat dit niet gebeurt.

Pertinent onjuist.Je volgt de ontwikkelingen kennelijk niet.

Blijkbaar weet je niet welke zenders Must Carry zijn.
Dit zijn ze Ned. 1-2-3, Twee Vlaamse zenders, de Regionale zender (van het betreffende verzorgingsgebied) en een eventuele Lokale zender.
Vertel dan nu maar in welke gemeente(s) deze zenders niet te zien zijn bij Ziggo. wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

en ik kan er zo twee aanwijzen

En de rest van die veel mensen???


Het zijn er inderdaad maar twee in mijn buurtje ja, maar die waren echt niet bij de satelliet weggegaan als:
- er niet onlangs digikabel bij ons is gekomen
- CDS de kwaliteit in alle opzichten in orde had gehad

En die kwaliteit gaat over:
- zenders die eruit gehaald worden en waar slecht over wordt gecommuniceerd, om welke reden dan ook
- HD aanbod en de beeldkwaliteit daarvan
- deeltijdzenders
- gebrek aan ECV3 en 4.

Dus ik voorspel dat als CDS niet meegaat en de andere platforms zich blijven ontwikkelen CDS uiteindelijk zal gaan verliezen. Ik ben verwoed voetballiefhebber en die ECV3 en 4 zijn belangrijk voor mij omdat "mijn club" steevast op 3 of 4 zit. Het is omdat ze op IPTV zitten want anders was het alternatief kabel zeker voor mij ook interessant geworden.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree

Tja, is ook van de redenen waarom ik eerdaags weg van de Sat ben.Al laat ik de SAT wel gewoon staan.

 

De kabel bied voor wat ik wil zien een uitgebreider pakket dan CDS.Wil wel even zeggen dat ik nooit problemen met CDS heb gehad, en altijd correct ben behandeld ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch vreemd. Ik heb gister een discussieboard van Ziggogebruikers zitten te lezen en daar zeggen ze juist dat de satelliet weer veel meer te bieden heeft!

 

Wie moet ik nu geloven?? wink

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pjotrb
Toch vreemd. Ik heb gister een discussieboard van Ziggogebruikers zitten te lezen en daar zeggen ze juist dat de satelliet weer veel meer te bieden heeft!

Wie moet ik nu geloven?? wink


Nou ja, dat hangt voor iedereen persoonlijk af van de wensen. Maar het is een feit dat ECV3 en 4 niet op satelliet zitten en dat sport 1.2 wordt gedeeld op de momenten dat het nét even niet uitkomt. Om over Sport1 HD maar te zwijgen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pjotrb
Toch vreemd. Ik heb gister een discussieboard van Ziggogebruikers zitten te lezen en daar zeggen ze juist dat de satelliet weer veel meer te bieden heeft!

Wie moet ik nu geloven?? wink


"Satelliet" is niet hetzelfde als "CanalDigitaal" (gelukkig niet).

Op de satelliet heb je schitterende zenderpakketten zoals Sky-HD en mooie FTA zenders zoals BBC-HD, maar als je puur naar het op Nederland gerichte aanbod kijkt loopt de kabel een paar straten voor op CanalDigitaal.

Het meest ideale is een schotel voor het FTA werk (en evt. buitenlandse tv pakketten) en een kabelaansluiting voor de Nederlandse zenders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740

maar als je puur naar het op Nederland gerichte aanbod kijkt loopt de kabel een paar straten voor op CanalDigitaal.

Hangt wel een prijskaartje aan, trouwens.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...