Ga naar inhoud


Na 01-09-2009 geen CDS kaart meer los te verkrijgen???


theo19

Aanbevolen berichten


  • Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: jalu

Flauwekul. De abo's van CDS zijn helemaal niet te duur, integendeel. Dat de combi kaart/CI-module aan de dure kant is kan ik wel beamen, maar dat heeft natuurlijk niets met de prijzen van de abonnementen te maken.


En dat is natuurlijk heel erg dom in de huidige situatie.
Iedere consument staat op scherp, leveranciers ook.
Dit maakt de overstap drempel voor consumenten veel te groot.

Dit is hét moment voor Canaldigitaal om leveranciers onder druk te zetten om zeeeeer goedkoop te leveren.
CD kan dan de benodigde hardware gratis weggeven bij afsluiten van een (meerjarig) abonnement en zo de drempel verlagen. Dat is hard nodig omdat de benodigde infrastructuur ( schotel) al duurder en lastiger is dan de concurrentie.


Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik krijg weer een flashback als dit allemaal weer lees.

laat ik eerst beginnen dat ik geen cent van Multi/CSD heb ontvangen,dit was ook niet de eis,wij hebben alleen beslag gelegd om onze vordering zeker te stellen omdat Multicoice werd overgenomen door CSD.

En dat er smartcards werden geleverd voor alle ontvangers, CI modules bestonden toen nog niet.

Bakker Electronics bestaat niet meer en dat ik nu inderdaad verschillende Uplink stations heb wereldwijd, www.mach-six.com,klopt.

Er is een uitspraak van het Ministerie dat CSD/Multichoice losse smart cards moet verstrekken aan de eindgebruikers die een niet goedgekeurde ontvanger hebben.

Wij hebben verschillende rechtzaken gevoerd tegen dit bedrijf en waren de enigen die dat durfden, alle andere groothandels/satzaken liepen allemaal mee aan het handje van CSD/Multicoice.

Als er iemand belangstelling heeft voor wat meer papier aangaande dit,dus ook de uitspraak en correspondentie van CSD en het Ministerie, dat men moest leveren laat het even weten, heb nog genoeg papier hier smirk.

Zover ik weet is Kees Farber nog steeds verantwoordelijk voor CSD en weet hij duivels goed dat hij losse smartcards moet leveren.

 

eekAlbert Jan Post

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: voormalig Bakker

Zover ik weet is Kees Farber nog steeds verantwoordelijk voor CSD en weet hij duivels goed dat hij losse smartcards moet leveren.

eekAlbert Jan Post

dus mag deze club op deze manier niet tewerk gaan.
en de kaart verkoop ook niet koppelen aan een bepaalt merk ontvanger of een bepaald merk ci
daar komt het nu dan toch wel opneer ?

Rienk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Indertijd ging het om ontvangers.

Nu gaat het om kaarten met ci-module.

Je zou kunnen argumenteren, dat die een twee-eenheid vormen.

(Advocaat van de duivel mode uit.)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Indertijd ging het om ontvangers.
Nu gaat het om kaarten met ci-module.
Je zou kunnen argumenteren, dat die een twee-eenheid vormen.
(Advocaat van de duivel mode uit.)

Gevalletje mutatis mutantis, dus.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het oordeel van het ministerie is bepaald dat er een vrijwarings brief van CDS bij moet zitten, die ondertekend weer terug moet zodat CDS vrijgewaard is van het niet werken van de ontvangers.

Als ik het goed begrepen heb is er afgelopen maandag een vergadering geweest tussen de vakhandel en CDS in Doorn waar dit onderwerp aan de orde is gekomen.

Dat CDS de kaarten alleen met de eigen CI module verkoopt,is koppel verkoop en bij de NMA verboden de twee-eenheid gaat niet op want een Aston cam werkt ook op SECA.

Tevens heb ik ook nog een schrijven van CDS dat men de kaarten altijd gratis verstrekt naar de eind gebruikers dit werd toen geschreven aan het ministerie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: voormalig Bakker
Tevens heb ik ook nog een schrijven van CDS dat men de kaarten altijd gratis verstrekt naar de eind gebruikers dit werd toen geschreven aan het ministerie.

tja tijden veranderen want dat is ook niet meer zo
zal ook wel achterhaald zijn denk ik want het is ook al een tijdje terug van waar jij nu over praat
en in hoever dit dan nog bindend kan zijn ?

Rienk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...