Ga naar inhoud


Panasonic TX-P42V10E en Canal Digitaal CAM?


Big fellow

Aanbevolen berichten


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

het lijkt een beetje lullig van de website van panasonic om iets oudere modellen niet meer op te voeren met specificaties etc

maar als je goed zoekt, is er dvb-c en dvb-t aan boord en een CI slot

dus neen je multytenne voor dvb-s gat er niet mee werken

er zijn wel andere types van panadingsboems met multituner

dus dvb-s + dvb-c + dvb-t

ciai

Ride Like The Wind

Christopher Cross

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen de uk versie van de G10 serie heeft dvb-s de eu versie niet. De G15 heeft wel dvb-s aan boord maar de hele dvb-s word uitgeschakeld zodra je een ander land dan Duitsland,Oostenrijk of Zwitserland bij de start instellingen instelt. Als je dan toch de dvb-s optie wilt krijgen en gebruiken moet je een van deze drie landen instellen maar dan werkt de epg van de dvb-t dus niet meer. mad

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit onderwerp gaat toch over de panasonic TX-P42V10E?

Deze heeft wel een DVB-S tuner en werkt perfect met een powercam pro.

Je moet alleen als land duitsland kiezen en dan de taal Nederland.

Ik heb deze al een half jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sloper (en anderen): Minder technische vrienden van mij hebben per ongeluk zo'n mooie dure Pana gekocht (laten aansmeren :-). Sinds kort vertoont hun aparte/losse satelliet ontvanger kuren en ze overwegen een nieuwe te kopen.

 

Kan ik hen met een gerust hart een Powercam (Pro) aanbevelen? Of beter een nieuwe CD CAM? En hebben ze dan dus gelijk HD? Met het juiste abonnement natuurlijk :-)

 

Gaarne jullie advies, Henk

 

 

 

 

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is m`n eerste bericht hier, maar ik heb het volgende te melden.(voor wie het weten wil)

Zelf ben ik ook in het bezit van de Panasonic TX-P42v10E, en ik gebruik er een aston cam in en wel versie 2,23(had eerst versie 2,19 en ook die werkte prima)

Het is de bedoeling dat je als land Duisland kiest en als taal Nederland.

Daarna zal de TV automatisch naar de aangesloten satellieten gaan zoeken.

Zenders die hij in eerste instantie niet vind, kun je handmatig toevoegen. ( met uitzondering van ITV HD)

De BBC HD is wel toe te voegen.

Als het hier mag, dit zijn de gegevens voor het toevoegen van BBC HD :Freq - 10847

Sym - Auto

Pol. - Verticaal

Mod. - Auto

Serv.- 6940

Waarom het met ITV HD niet wil, dat weet ik niet.

Ik krijg wel geluid maar geen beeld.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben, anders verneem ik het graag wat de eventuele problemen nog zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij ITV hebben ze een truukje toegepast, waardoor die met normale ontvangers niet goed ingelezen wordt.

 

Wanneer er een editor is voor de Panasonic kan je ITV waarschijnlijk wel werkend krijgen.

 

>Hier< staat de procedure beschreven voor een HDCI-2000

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zelf denk dat Panasonic dit niet zomaar doet, daar ITV HD uitsluitend voor de britse markt is (ondanks dat het freeview is)

Het is überhaupt niet de bedoeling dat wij hier op het vaste land de britse zenders kunnen/mogen ontvangen.

Dat we het wel kunnen ontvangen, dat is weer een andere zaak.

Tevens wou ik nog kwijt dat ik denk dat via de Panasonic merendeels van de cam`s wel zullen werken, aangezien ze deze tv ook in Scandinavie,Duitsland, Engeland, enz. verkopen.

Endaar hebben ze geen Seca 3 (Met uizondering van Finland en Denemarken)(zover bij mij bekend)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allen,

 

Itv werkt niet omdat je de videopid niet kunt aanpassen, voor de rest heb ik dit draadje met belangstelling gevolgd en inmiddels ook een TX-P42G15E aangeschaft die op drie schotels met de diseq aangesloten dus op 19,23,en 28. Je mag er dus vanuit gaan dat een triplesat ook wel werkt

 

verder getest met diverse cammetjes zoals de oude types mediaguard, aston 1.07 met software 2.18 en 2.19, dragon 3.70 deze werken alle naar behoren ook met de HD kanalen ook nog de matrix met ucas 3.0 en de reborn met zcas 1.1 geprobeerd maar die werken niet ook niet met de sd kanalen.

 

ook de updates komen netjes binnen.

 

Groetjes.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Belsat
@sloper (en anderen): Minder technische vrienden van mij hebben per ongeluk zo'n mooie dure Pana gekocht (laten aansmeren :-). Sinds kort vertoont hun aparte/losse satelliet ontvanger kuren en ze overwegen een nieuwe te kopen.

Kan ik hen met een gerust hart een Powercam (Pro) aanbevelen? Of beter een nieuwe CD CAM? En hebben ze dan dus gelijk HD? Met het juiste abonnement natuurlijk :-)

Gaarne jullie advies, Henk


Ik weet niet van mezelf of ik technisch ben, ik mijn hele werkzame leven al de data transmissie werkzaam via koper coax en fiber.
Dan even over de panasonic, waar ik nog steeds zeer tevreden over ben en die ik bewust heb gekozen boven de Philips of de samsung lcd:
Dit apparaat werkt prima samen met de powercam pro.
Met de CI module van canal werkt hij ook.
Deze module is alleen trager dan de powercom pro.
Soms zie je bij de CD module in een flits de melding van de TV (ci slot) Geen toegang tot dit kanaal.
De powercam pro is ook HD.
De CD cam zou ik niet nemen, maar ja je krijgt hem er "gratis" bij bij de aanschaf van een CD kaart.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank sloper. Ik ga ze de Powercam pro aanbevelen zodra ze terug zijn van vacantie!

 

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

werkt ook met matrix revolution 3.1.heb 4 satellieten op disecq switch.alles staat op nederlands in het menu.de plasma pakt zelf eerst 2 satellieten en daarna zelf 2 toegevoegd in het menu en kanalen laten zoeken werkt prima.sats zijn hotbird,astra 19.2,23.5 en 28.2.zou mooi zijn als er settings editor voor zou zijn.

 

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...