Ga naar inhoud


Panasonic TX-P42V10E en Canal Digitaal CAM?


Big fellow

Aanbevolen berichten

Wie heeft een Panasonic TX-P42V10E aan de gang gekregen met de ingebouwde DVB-S2 tuner en een Canal Digitaal CAM?

Ik heb hier de originele MediaGuard CAM liggen en een oude Aston (v1.07 zo uit mijn hoofd). De Aston werkt "half", de module wordt gezien, maar de kaart niet en de MediaGuard ziet de kaart wel, en kan ook alle info uit de kaart halen. Echter werken doet het niet.

De combinaties (ik heb ook 2 SECA-2 kaarten getest) werken wel in andere ontvangers. Beide kaarten werken ook in een Philips 7121...

 

De televisie heeft de laatste update via internet gehad, de MediaGuard is afgelopen jaar geupdate.

 

Ik zou graag horen wie een CAM werkend heeft in deze TV, dan koop ik gewoon een zelfde CAM...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Hoi Big Fellow,

 

>>Hier<< is pasgeleden een item geweest over de 32" versie van dit toestel.

 

Daarin wordt beschreven, dat een Aston dual cam zonder problemen werkt.

Anders misschien even een pm naar de bezitter in deze thread voor nadere info.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cees,

 

Ik heb het draadje doorgelezen en kan eigenlijk geen referentie vinden naar het wel werken van een CD kaartje...

Het paneel geeft een schitterend plaatje op de FTA HD zenders, maar kan dus jammer genoeg geen NL1HD bekijken...

 

In ieder geval bedankt voor de reactie...

 

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het staat een beetje verstrooid, ik citeer:

 

Als ik een aston module met ewen seca kaart er in steek kan ik de kaart netjes uitlezen.

 

Dus een orginele canaal digitaal dual lnb 19,2 en 23,5 lijkt te werken.

 

Zelfs de canaal digitaal kanalen worden netjes weergegeven met een aston en een seca kaart.

 

PM anders even "nowtv" hij is regelmatig op het board aanwezig.

Eigenlijk werkt alleen de Aston dual cam goed met Canaldigitaal, ik ga ervan uit dat nowtv die gebruikt.

P.S., heb je je habitat veranderd?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gelezen... Ik begreep meer dat hij aannam dat het werkte... Ik stuur hem wel een PM... Eens zien wat hij zegt...

De televisie is voor mijn ouders, en ik ben zeer kort bij hun op bezoek... Ik heb alles dus maar een beetje ingesteld voor ze, maar ze willen graag de ingebouwde tuner gebruiken. Ik zal morgen anders proberen een dual cam te bemachtigen, want ik vertrek op dinsdag weer...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een officiele CD / TVV module en een Seca 3 kaartje is het hier niet gelukt de Ned. zenders werkend te krijgen...

 

Ben benieuwd.

 

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Belsat
Met een officiele CD / TVV module en een Seca 3 kaartje is het hier niet gelukt de Ned. zenders werkend te krijgen...

Ben benieuwd.

Ciao, Henk

Ik dus ook niet... (De MediaGuard CAM is de officiele CAM)
Maar als de Aston Dual CAM dus wel werkt dan investeer ik daar wel in...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat was zijn clou

 

daar het een compleet andere TV betreft, kun je enkel eens testen met die duitstalige setup

 

maar beter zou zijn effe de belminuten eraan te spenderen en de panasonic support te bellen om een en ander duidelijk te krijgen uitgelegd

 

of zelfs, indien je aan de deur support in de aankoop had, de panasonic boys te laten komen om het op te lossen

 

ciao

Ride Like The Wind

Christopher Cross

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ton,

 

Het probleem is niet het vinden van de kanalen, maar het decoderen van ze met de CAM.

Je kan rustig Nederlands als taal selecteren en dan als land Duitsland kiezen...

Jammer genoeg ondersteund de televisie niet DVB-S en DVB-C op hetzelfde moment. Maar ach, er staat nu een satelliet ontvanger onder voor nu...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

"damned" dat is jammer. (als je dan toch een extra receivertje eraan hebt gehangen)

 

ik heb ook zo'n stel ouders en andere familieleden die niet al dat gedoe apart/separaat willen maar een all-in-one oplossing met ci-module en kaart.

 

waarom maakt de nederlandse provider en een der bekenste tv-beeldbuis makers dat zo lastig voor de gebruikers? (retorisch)

 

ciao

 

Ride Like The Wind

Christopher Cross

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heb je nog contact gehad met nowtv, hij is op het forum aanwezig.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben met een vergelijkbaar project bezig, maar dan met de txl37g15.

Deze werkt hier met de aston cam.

Wat me echter niet lukt is een aantal HD zenders inlezen (ITV en BBC HD bijvoorbeeld)

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.

DVB-C en S gelijktijdig kan ik niet testen, JoePieSie wordt niet ondersteund, ik kan wel alle 3 tuners vanuit het menu kiezen maar hij vind alleen zenders in T en S keuze.

 

Oerstroeper

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...