Ga naar inhoud


Software update Plasma


boaz

Aanbevolen berichten

Ik heb een Panasonic HD Plasma, deze heeft via digitenne een updatefunctie, bij aanschaf al eens getest, keurig na een tijdje de melding geen nieuwe software.

Ik gebruik echter geen antenne, puur op de dreambox.

 

Heeft het nut toch weer eens de antenne in de lucht te steken, of is er toch nooit een software update op deze manier binnen te halen?

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan moet je even op de site van panasonic kijken of er een update beschikbaar is en wat de toegevoegde waarde voor jou is. Anders niet eens aan beginnen!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's juist het probleem, op de website staan alleen gebruiksaanwijzingen, eigenlijk ook logisch want enkel via de antenneingang kun je een update binnenhalen.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

panasonic heeft enkel een firmware update voor je als je het toestel geregistreerd hebt met die bijbehorende kaart of online

 

dan is het afhankelijk van toestel type model mogelijk om een bestand toegestuurd te krijgen (of ftp toegang) hetgeen of op een datastick gezet kan worden

 

de Plasma GW serie plukt hem zelf van het internet (na registratie)

 

via kabel of antenne (zogenaamd OTA) is er geen enkele firmware te krijgen van Panasonic

 

voor zover mijn informant bij Panadingsboems

 

ciao

MMm Sky Scrapers I Love You

Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had Pana dan wel eens in de handleiding mogen zetten. De functie zit er namelijk wel in en lijkt te werken, zoeken > wachten > melding geen update.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar is er dan een alternatief voor updates in Nl?

Of zou ik eindelijk eens een apparaat hebben dat geen update nodig heeft?

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: boaz
Maar is er dan een alternatief voor updates in Nl?
Of zou ik eindelijk eens een apparaat hebben dat geen update nodig heeft?


je verteld ons niet eens welk model je hebt...
dus wat wil je nog vragen dan, waarop we geen antwoorden kunnen geven?

ciao

MMm Sky Scrapers I Love You

Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms is de modus die de TV zelf kiest niet de beste, en ook de zoom is voor verbetering vatbaar.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
Origineel bericht van: boaz
Maar is er dan een alternatief voor updates in Nl?
Of zou ik eindelijk eens een apparaat hebben dat geen update nodig heeft?


je verteld ons niet eens welk model je hebt...
dus wat wil je nog vragen dan, waarop we geen antwoorden kunnen geven?

ciao


Oeps, dacht dat dat in de handtekening stond, maar niet dus, het is een TH-42PZ8E.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ga anders eens bij Steve te rade, in de "rokende soldeerbout", of stuur hem een e-mail.

 

Hij zou het kunnen weten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: clemens2
bij mijn weten is er de laatste tijd alleen bij een paar philips toestellen een update nodig geweest.


Clemens,
hij heeft een ander merk plasma, dus het gaat over het TV display zelf en om die van firmware - updates te voorzien.

er zijn er echt die het nodig hadden ook bij panasonic kopers
(allemaal afhankelijk van model type release en eventuele nieuwe insteekkaart)

maar de vraag is of "JIJ=HIJ" dat nodig hebt/heeft met een panasonic plasma?

dus niet of gebruikers van de Philips displays zoiets nodig hebben.
dat is toch volledig niet ter zake doende.

wel aardig om te weten dat Philips voor sommige toestellen een firmware update ter beschikking stelde
ik deed het 3 weken terug nog op de dvb-c kabel receiver van ziggo... na 1 jaar een update... verschil= NIKS

ciao

MMm Sky Scrapers I Love You

Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...