Ga naar inhoud


IJsland binnenkort McDonald's vrij


Amager95

Aanbevolen berichten


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Goeie tip voor de ideenbus bij MC Donald Duck,

 

Zet zout en peper op iedere tafel..

 

Verder hoeft geen een van die kant en klaar lauwe rommel voor mij niet.

 

Als ik een Hamburger wil maak ik ze gewoon lekker zelf,

zoals ik ze lekker vind..

 

En teminste vlees proef ipv een opgewarmde schoenzool..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amager95
Dat je thuis af en toe naar de mac gaat kan ik mij nog voorstellen.
Maar op vakantie?! sick

In Esbjerg zag ik op vakantie een Duits gezin op straat lopen. Roept die jongen van een jaar of 12 opeens keihard, "he ze hebben hier ook een mc Donald". Daar ging het gezin richting de mac.
Zijn hele vakantie was op eens niet meer kapot te krijgen. Ik vroeg mij af wat er mis is gegaan in de opvoeding van die jongen. Konden zijn ouders het niet veroorloven om met hun kinderen naar een Deens restaurant te gaan? Naar een kro bij voorbeeld (= herberg). Dan krijgt zo'n jongen nog een beetje mee van de Deense cultuur. Maar usch, de mac.

Ik vraag mij wel eens af wat van er van die jongen is terecht gekomen. Waarschijnlijk rijdt hij nu met regelmaat met zijn auto naar de mac in zijn heimatstadt.


Grapje zeker? De Deens keuken?? Da's net zoiets als de Noorse keuken... wat dan weer zoiets is als de Nederlandse keuken...

Ik heb ooit eens 10 dagen in Spanje op Friet van Piet geleefd. Nu eet ik van alles en overal ter wereld. En toch zal ik altijd nog naar de MC blijven gaan. Zo ben ik in Frankrijk naar de MC geweest, een dag nadat ik voor het eerst slakken had geprobeerd...

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amager95
Dat je thuis af en toe naar de mac gaat kan ik mij nog voorstellen.
Maar op vakantie?! sick

In Esbjerg zag ik op vakantie een Duits gezin op straat lopen. Roept die jongen van een jaar of 12 opeens keihard, "he ze hebben hier ook een mc Donald". Daar ging het gezin richting de mac.
Zijn hele vakantie was op eens niet meer kapot te krijgen. Ik vroeg mij af wat er mis is gegaan in de opvoeding van die jongen. Konden zijn ouders het niet veroorloven om met hun kinderen naar een Deens restaurant te gaan? Naar een kro bij voorbeeld (= herberg). Dan krijgt zo'n jongen nog een beetje mee van de Deense cultuur. Maar usch, de mac.

Ik vraag mij wel eens af wat van er van die jongen is terecht gekomen. Waarschijnlijk rijdt hij nu met regelmaat met zijn auto naar de mac in zijn heimatstadt.


misschien waren ze al 2 weken onderweg en hebben ze dat allemaal gedaan? En als afsluiter voor de bub een bezoekje aan macciedie?

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Wat is daar mis mee?

 

Pils is de goedkoopste, met de minste aandacht gemaakte biersoort. Het heeft dan ook de minste smaak. Ginneken ramt het er in een paar dagen doorheen terwijl echt bier toch al snel 6 weken duurt.

 

Eigenlijk mag je die rommel helemaal geen bier noemen.

 

Zie verder mijn betoog over smaakvervlakking.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

TGIF (Thank God It´s Friday) is OK, maar de werkelijk allerbeste hamburgers haal je bij JOHNNY´S in Toronto.

Als je ooit eens in in de GTA bent, dan neem de moeite. Als ik er ben, ben ik een trouwe gast.

Ze zitten er al 30 jaar en het enigste wat er veranderd is zijn de prijzen. :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
TGIF (Thank God It´s Friday) is OK, maar de werkelijk allerbeste hamburgers haal je bij JOHNNY´S in Toronto.
Als je ooit eens in in de GTA bent, dan neem de moeite. Als ik er ben, ben ik een trouwe gast.
Ze zitten er al 30 jaar en het enigste wat er veranderd is zijn de prijzen. :D


Hmm lekker zo weet ik in tampa bay een strandje met
een keetje die heerlijke hamburgers maakt en een
standje waar je echt alleen bent.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Psychosammie
Citaat:
Wat is daar mis mee?


Pils is de goedkoopste, met de minste aandacht gemaakte biersoort. Het heeft dan ook de minste smaak.


Nou een lekker Pilsener Urquell gaat er bij mij best in hoor! En in Duitsland heb je ook veel goede pilseners.... Grolsch vind ik ook ok.

Wat betreft Hamburgers, die van de Hard Rock Cafes zijn ook best te eten.

En KFC heb je ook in Nederland hoor! Bijv. bij de kruising van de A2/A9
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Outta space
En wat ik erg jammer vind wat hier niet is is KFC.
KFC zit ook in NL maar voor jou pas in Groningen of Hengelo, zie KFC locator.
Maar ik vind persoonlijk KFC erg duur en stelt ook eigenlijk niet zo veel voor...

De lokale cafétaria blijft toch nog steeds favoriet, waar vindt je anders een patatje oorlog of frikandel speciaal enz.?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Psychosammie
Citaat:
Wat is daar mis mee?


Pils is de goedkoopste, met de minste aandacht gemaakte biersoort. Het heeft dan ook de minste smaak. Ginneken ramt het er in een paar dagen doorheen terwijl echt bier toch al snel 6 weken duurt.

Eigenlijk mag je die rommel helemaal geen bier noemen.

Zie verder mijn betoog over smaakvervlakking.


Pils is ook 1 van de weinige biersoorten die je kunt doordrinken probeer dat bijvoorbeeld maar eens met een trappisten om maar wat te noemen op. Ben je na een paar bieren al vol en stijgt het naar je hersenpan. Gulpener Dort dat vind ik ook wel een lekker bier maar is wel off topic.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lexzie
Origineel bericht van: Outta space
En wat ik erg jammer vind wat hier niet is is KFC.
KFC zit ook in NL maar voor jou pas in Groningen of Hengelo, zie KFC locator.
Maar ik vind persoonlijk KFC erg duur en stelt ook eigenlijk niet zo veel voor...

De lokale cafétaria blijft toch nog steeds favoriet, waar vindt je anders een patatje oorlog of frikandel speciaal enz.?

KFC is niks,zoutloze rommel daar.
Laatst in Apeldoorn nog aangeschoven,
maar er zit niet eens zout op de friet.
Moet je er zelf op strooien. cry
En die door en doorgebakken taaie kip heb ik 't niet over.

Nee,voor mij graag een broodje hamburger extra speciaal
met lekker veel gebakken uienringen,curry,mayo,
gebakken champignons en ei van de bakplaat.

Wel met mes en vork erbij graag laugh


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...