Ga naar inhoud


Verhuizen wasmachine en wasdroger


EuroMarco

Aanbevolen berichten

Beste Sat4all'ers,

 

Binnenkort ga ik verhuizen en het meeste verhuis ik zelf, maar ik kan niet mijn wasmachine en wasdroger verhuizen. Deze degelijke Duitse apparaten zijn veel te zwaar en ze moeten ook nog over twee trappen naar beneden omdat ze op zolder staan.

 

Het bedrijf waar ik ze jaren geleden gekocht heb kan ze niet verhuizen, omdat de eigenaar van dat bedrijf me bijna huilend vertelde dat zijn rug "naar de kl*ten is".

 

De nieuwe bewoners willen ze ook niet overnemen.

 

Wie heeft er een goede tip hiervoor ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


misschien voor de hand.. maar uhm 2 vrienden vragen?

 

Of als je het toch weggooit - uit elkaar schroeven?

 

Of op marktplaats zetten voor een paar urrie en de kopers mededelen dat hij ze wel zelf naar beneden moet halen?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet vergeten de trommels vast te zetten met de speciale bouten die je daarvoor nog zou moeten hebben.

Even zo'n draagsetje lenen, zijn die dingen ineens veel hanteerbaarder.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo heb ik het ook gedaan bij mijn verhuizingen (ook rugprobleem) en nieuw gekocht op nieuw adres.Had wel een takeltje gemaakt op de bovenverdieping en toen was het naar beneden krijgen een stuk lichter.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn ook speciale steekwagens voor trappen. Probeer hier een van te huren of lenen, maar als je een bocht in de trap hebt valt het ook met deze steekwagens tegen. Of oude tapijt over trap en hem als het ware over heen laten glijden maar dan wel met een touw er onder door en 2 personen die hem dan tegen kunnen houden.Maar naar beneden gaat altijd beter als naar boven en een droger weegt niet veel dus dit moet altijd kunnen.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ilseonline
Een steekwagentje huren met aan beide kanten 3 kantelwieltjes, maar wel de machines goed vastsnoeren, want anders valt het vanzelf naar beneden.


Kan ook wel met steekwagentje met 2 wielen. Mar nog een tip.

Maak aan de wiel-as 2 touwen vast die zeker 4 meter lang zijn.
Dan kunnen 2 personen (die boven je staan op de trap) het gewicht helpen dragen.
En dan nog evt 1 tje onder de steekkar.
Zo draag je allemaal slechts 20 kg per persoon en kost het niet je rug.


suc6

gr. Erik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
En dan nog evt 1 tje onder de steekkar.

 

Strak plan met een 60/of meer Kg wegende wasmachine op dat steekkarretje.

Weet je tenminste zeker dat dat persoon alles goed gebroken heeft als wel alles de trap afdonderd.

 

Een derde persoon boven het steekkarretje om wat te sturen ok.

Als dan de handel per ongelijk naar beneden kukeld staat er tenminste niemand onder.

 

 

 

 

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: clemens2
Maar naar beneden gaat altijd beter als naar boven....


Jaren geleden als vacantiebaantje volop van die dingen rondgezeuld.

Geloof me, naar beneden is lastiger als naar boven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alventali
Citaat:
En dan nog evt 1 tje onder de steekkar.


Strak plan met een 60/of meer Kg wegende wasmachine op dat steekkarretje.
Weet je tenminste zeker dat dat persoon alles goed gebroken heeft als wel alles de trap afdonderd.

Een derde persoon boven het steekkarretje om wat te sturen ok.
Als dan de handel per ongelijk naar beneden kukeld staat er tenminste niemand onder.


60 kilo op een steekwagentje. 2 boven 1 onder en er kan niets gebeuren...

Daarnaast is 60 kilo niet zo veel. Dat draag ik als het moet in me eentje nog wel een trap af op een steekwagentje. Zal dan waarschijnlijk wel 2 weken platliggen met rugklachten maar om nou te zeggen dat dit iemands botten zal breken is een beetje overdreven.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom op zeg...je laat een drogertje en wasmachine toch niet de baas zijn,ff met 3 man de handen uit de mouwen en het spulletje staat zo beneden !

 

Als je in de buurt van 7772 woont,ik kan wel aan een 3 wieler steekwagen komen,is het zo gepiept .

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo deed ik het vroeger ook. Daarom zit ik nu aan zwaar verdovende middelen.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...