Ga naar inhoud


'Te veel reclame werkt averechts'


Amager95

Aanbevolen berichten


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Ome Merde
Patries ? smile

op dat soort tijdstippen ligt een normaal mensen nog te stinken toch ?
ik vind het prima, alle reclame naar 's nachts verplaatsen

een anderhalf uur durende film duurt minstens 2 uren bij de commerciëlen.



merDe

Nee,haha,niet Patries wink
Ik ben er op dat tijdstip (4.30 uur) uit
om naar 't werk te gaan met de auto ( 22 km ).


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De meest storende reclame van dit moment is die van een of andere provider, die zegt dat je voor HD TV bij hun moet zijn!

 

Direct daarna gevolgd door die Bauer, met zijn handtekening.

 

Niet doen!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pukje
Ik word gek van die carglas spotjes ,vooral dat liedje ?
gaat mij op de darmen.
Zelfs op de D zenders wordt je door carglas lastiggevallen



Je krijgt inderdaad bijna de neiging om als je een sterretje in je voorruit hebt er direct
maar een flinke stoeptegel achteraan te mikken zodat je die club niet nodig hebt.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

mwa kan me niet zo storen aan de reclames... mijn vrouw wel... die kijkt liever niet naar de commercielen, maar liever naar Film1 ofzo. Grappige is dan altijd dat gedurende film ik hem meermaals op pauze moet zetten omdat of zij of ik iets moet doen, roken, poepen etc.

 

Het enige waar ik me wel aan irriteer zijn die dingen die in beeld komen gedurende de programma's.

 

En soms snap ik niet dat sommige dingen mogen. Als ik wel eens zie wat ze allemaal op bv Comedy Central aanbieden voor een ringtone shit is dan nog tot daar aan toe, maar in de kleine lettertjes 'U ontvangt minimaal 3 berichten' of de 'SMS Stop om deze dienst stop te zetten anders ontvangt U minimaal 2x per week een sms' a 1 Euro per stuk is volgens mij iets wat verboden zou moeten worden.

 

Niets mis met reclame anders was TV voor de meeste onbetaalbaar maar wel verplichten dat men erg duidelijk moet zijn. Zeker sinds we in een tijd leven waar kids te makkelijk toegang hebben tot dit soort zaken.

 

En Harrr is niets... gewoon een andere vorm van lol ofzo... en nee, ik heb ook geen fiets.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet het nog zien dat het einde van de FTA duitse zenders nu nabij is.

 

Het commentaar bij onze oosterburen is niet van de lucht. Algehele conclusie: we doen het wel zonder die gecodeerde HD zenders.

 

En dan kun je volgens mij uitzenden wat je wilt, maar als mensen geen abbo nemen houdt het dan toch wel een keer op. Ook met de reklameinkomsten.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bigtwin
Ik moet het nog zien dat het einde van de FTA duitse zenders nu nabij is.

Het commentaar bij onze oosterburen is niet van de lucht. Algehele conclusie: we doen het wel zonder die gecodeerde HD zenders.

En dan kun je volgens mij uitzenden wat je wilt, maar als mensen geen abbo nemen houdt het dan toch wel een keer op. Ook met de reklameinkomsten.


ARD en ZDF blijven echt wel FTA, ook al is er sprake van een regeringswissel geweest.

De privaten, commerciele zenders, vermoed ik ook. Gewoon weg omdat nauwelijks niemand er voor wil betalen of zeer zeker ook geen geld voor hebben om er voor te betalen.
Als je nu rond moet komen van Harz IV (uitkering) dan kan je echt geen bijdrage betalen voor "die privaten".
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat kortere reclameseries meer effect hebben dan lange. Volgens mij is er een win-win-win situatie als de series met reclames korter worden:

 

1. De kijker, die hoeft niet zo lang te wachten totdat het programma weer verder gaat;

2. De adverteerder, met één of twee reclames in een onderbreking is er meer effect;

3. De commerciële omroep, die kan een veel hogere prijs vragen voor de reclamezendtijd.

 

Dus volgens mij hebben al drie partijen baat bij minder reclame!!!

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pjotrb
Ik denk dat kortere reclameseries meer effect hebben dan lange. Volgens mij is er een win-win-win situatie als de series met reclames korter worden:

1. De kijker, die hoeft niet zo lang te wachten totdat het programma weer verder gaat;
2. De adverteerder, met één of twee reclames in een onderbreking is er meer effect;
3. De commerciële omroep, die kan een veel hogere prijs vragen voor de reclamezendtijd.

Dus volgens mij hebben al drie partijen baat bij minder reclame!!!


behalve dan dat ik halve sigaretten moet gaan roken smirk

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...