Ga naar inhoud


'Te veel reclame werkt averechts'


Amager95

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: pukje
de rtllen zijn mij al kwijt als kijken ,ik heb mijn
zendertjes wel met de info die ik wil hebben ,zijn wel
allemaal buitenlandse zenders.
Kijk wel nog NL nieuws en mijn zin vergaat al als voor
het weerbericht de reclame komt.
Ben blij als ik om 20:00 kan zappen


Als er interessante programma's op de commerciële zenders zijn dan neem ik ze altijd op, en kijk later, zodat ik lekker de reclames weg kan poetsen of snel door kan spoelen
Echt kijken doe ik dan ook pas later.

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

nou ik weet dat zo net nog niet...

 

als ik de dr dish tv en de daar gepresenteerde lobby bekijk (een zogenaamd deskundigen panel die het thema uitleggen) inzake het HD+

is dat toch eerdere een probleem van NU zijn er 2% (of minder) kijkers die zulks "afhankelijk zijn" niet zullen trachten te volgen en dus 98% die er gewoon die 50 euro en reclame op de koop teonemen na een jaar proefdraaien.

maar dus nooit meer reclame kunnen wegdrukken want dat is met HD+ receivers nu of straks niet mogelijk.

 

een tegenwicht zou het platvorm onafhankelijke kijken met een niet gecertificeerde receiver en softcam kunnen zijn

waar de scam 3.55 nu al het bewijs voor levert maar "hoelang" is een chinees

 

ciao

 

 

 

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Poetsdoekje
Als er interessante programma's op de commerciële zenders zijn dan neem ik ze altijd op, en kijk later, zodat ik lekker de reclames weg kan poetsen of snel door kan spoelen
Echt kijken doe ik dan ook pas later.


Het is maar wat je "lekker" noemt, continu afstandsbediening in aanslag, spoelen, oei, te ver, terugspoelen, toch flarden reclame. Bach, mijn ding niet, als ik het niet kan zien op het moment zelf dan hoeft het al lang niet meer want op het later moment is er al iets anders. Ik wil geen slaaf worden van een methode om reklame te ontwijken. Gewoon TV uit en als niemand meer kijkt zal de reklame ook wel verdwijnen en kunnen we weer rustig verder kijken tot het weer de spuigaten uitloopt.

Als ik zie wat we momenteel voor de kiezen krijgen en men had dat tien jaar geleden voorspeld, dan had niemand het geloofd net zoals men nu niet gelooft dat we binnenkort reclame zullen moeten kijken tenzij we de knop uitdoen.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is heel wat geklaag over al die overdaad aan reclame.

Maar het kan nog veel erger, want in Indonesië spannen ze de kroon!

Ik denk dat daar minstens 35% van de zendtijd op de tv aan reclame opgaat!

En dan ook steeds dezelfde herhalingen.

Je kan gaan zappen, maar de kans dat je reclames op die manier kan ontwijken is zeer klein, tenzij je naar de staatstelevisie TVRI zapt, daar is wel wat minder reclame.

Als je naar een willekeurige commerciële zender kijkt, dan zie je zo`n 7 tot 8 minuten film, gevolgd door een reclameblok van 4 minuten, enz...., enz....

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het idee dat er afspraken zijn tussen de reclameboys en zenders zodat wegzappen geen zin heeft,

want de meeste zenders doen de reclames allemaal tegelijk op het zelfde tijdstip.

Discovery AP en NGC doen dit samen en bij SBS en RTL zie je dit ook.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...