Ga naar inhoud


kan CD nu werkelijk niks goed regelen !!


edbe

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Codx
Ze kunnen zoveel willen. Nog ff en ze hebben niks meer te willen want dan zijn ze falliet.
En als ze het mensen moeilijk gaan maken door technische maatregelen waar betalende klanten ook weer last van ondervinden zal dat zeker de doodsteek betekenen.

In landen om ons heen wordt cardsharen net zo goed aangepakt. Of denk je dat alleen CDS zo'n optie in z'n kaarten heeft?
Het gaat trouwens niet om cardsharen binnenshuis, voor alle duidelijkheid. Daar komen speciale smartcards voor.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bekend verhaal. Toen ik het abonnement op ging zeggen werd er op eens een jaar abonnement in 1 x afgeschreven. Foutje. Ik heb zelf het geld niet gestorneerd. Ik moest er lang op wachten. Ten einde raad maar een melding onterechte incasso van gemaakt. Dat mag namelijk tot een jaar. En ik had het abonnement opgezegd dus kon ik gebruik maken van "melding onterechte incasso". Deze regeling staat in de wet. Alleen bij de DSB kenden ze dat niet. Nadat ik de DSB de hele wet heb opgestuurd kreeg ik mijn geld terug.

 

Trouwens Canal Digitaal heeft nu een normale nummer in gebruik genomen!

 

Wilt u telefonisch informatie opvragen over het beëindigen van uw abonnement of een pakketwijziging, dan kunt u bellen met het nummer 035–6466866 (lokaal tarief), beschikbaar op werkdagen en op zaterdag tussen 9:00 en 21:00 uur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Origineel bericht van: Mojo
Citaat:
maar wat bleek nou,er stond weer een afschrijving geboekt van CD voor de maand december.
dus weer aan de telefoon hangen (dus ik weer pisnijdig aan de lijn liggen te schelden)
nu beloven ze me het geld terug te storten....


Ga je ook nog bellen met CD. Dat hebben ze het liefst. Je kunt dit zonder al te veel moeite en ergernis per direct stoppen. Hoe?
Morgen de onterechte afschrijvingen laten storneren (tot 30 dagen geleden kun je zelf doen). Ook de afschrijving van oktober (indien dit meer dan 30 dagen geleden is dan moet dat via de bank). Daarna (in een moeite door) de incasso intrekken. Klaar.


Ja en weet je wat CDS dan doet? Juist de kaart(en) uitschakelen en dan ben je nog verder van huis.
Er zijn in zo'n geval maar 2 oplossingen.
1. Bellen, bellen en nog eens bellen (precies wat ze lijken te willen) en hopen dat het opgelost wordt.
2. Incasso intrekken, maar dan maar beter gelijk alles stopzetten want anders doet CDS dat voor je.
Tja en dan? Meer dan cardsharen kan je dan eigenlijk al niet meer. Treurig maar waar.

Ron


Citaat:
weken later een brief binnen gekregen dat eind september mijn hele abbo af zo lopen.
nu bleek eind oktober dat het nog niet gebeurt was..


Citaat:
Ja en weet je wat CDS dan doet? Juist de kaart(en) uitschakelen


Nou.. doel bereikt cool

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gene 1225
maar het kan ook anders : twee weken gelesen mijn TVV-abo opgezegd tegen 1 februari 2010 . vanaf gisteren : geen beeld meer : kaart uitgecodeerd . En probeer ze maar eens aan de lijn te krijgen ... er zijn nog wachtende voor u ... nog even geduld ... mad


Ik kan nu aanvullen : omdat telefonisch contact zo moeilijk is had ik ook een mail gestuurd ( met leesbevestiging ) : vandaag de leesbevestiging ontvangen : 7 dagen na het versturen van de mail .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...