Ga naar inhoud


kan CD nu werkelijk niks goed regelen !!


edbe

Aanbevolen berichten

daar gaan we weer,

ik ben sinds januarie 2009 bezig om mijn abbo op te zeggen.

had begin van het jaar mijn hele abbo opgezegd,

weken later een brief binnen gekregen dat eind september mijn hele abbo af zo lopen.

nu bleek eind oktober dat het nog niet gebeurt was..

dus weer gebeld (voor de zoveelste keer)

kon het nu per maand opzeggen, dus zo gedaan zo geregeld....

nu zo mijn hele abbo op 26/11/09 aflopen.

maar wat bleek nou,er stond weer een afschrijving geboekt van CD voor de maand december.

dus weer aan de telefoon hangen (dus ik weer pisnijdig aan de lijn liggen te schelden)

nu beloven ze me het geld terug te storten....

ben benieuwd hoe lang dat weer gaat duren madmadmadmad

 

kan CD nu werkelijk niks goed regelen !!

 

.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je hebt toch al een schriftelijke bevestiging gehad dat je abbo in september afliep?

 

Incasso stilzetten. Als ze een incassoburo op je afsturen die brief overleggen.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
maar wat bleek nou,er stond weer een afschrijving geboekt van CD voor de maand december.

dus weer aan de telefoon hangen (dus ik weer pisnijdig aan de lijn liggen te schelden)

nu beloven ze me het geld terug te storten....

 

Ga je ook nog bellen met CD. Dat hebben ze het liefst. Je kunt dit zonder al te veel moeite en ergernis per direct stoppen. Hoe?

Morgen de onterechte afschrijvingen laten storneren (tot 30 dagen geleden kun je zelf doen). Ook de afschrijving van oktober (indien dit meer dan 30 dagen geleden is dan moet dat via de bank). Daarna (in een moeite door) de incasso intrekken. Klaar.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mojo

Morgen de onterechte afschrijvingen laten storneren (tot 30 dagen geleden kun je zelf doen). Ook de afschrijving van oktober (indien dit meer dan 30 dagen geleden is dan moet dat via de bank). Daarna (in een moeite door) de incasso intrekken. Klaar.


Die termijn is pas gewijzigd, is nu 56 dagen i.p.v. 30 dagen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

maar het kan ook anders : twee weken gelesen mijn TVV-abo opgezegd tegen 1 februari 2010 . vanaf gisteren : geen beeld meer : kaart uitgecodeerd . En probeer ze maar eens aan de lijn te krijgen ... er zijn nog wachtende voor u ... nog even geduld ... mad

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mojo
Citaat:
maar wat bleek nou,er stond weer een afschrijving geboekt van CD voor de maand december.
dus weer aan de telefoon hangen (dus ik weer pisnijdig aan de lijn liggen te schelden)
nu beloven ze me het geld terug te storten....


Ga je ook nog bellen met CD. Dat hebben ze het liefst. Je kunt dit zonder al te veel moeite en ergernis per direct stoppen. Hoe?
Morgen de onterechte afschrijvingen laten storneren (tot 30 dagen geleden kun je zelf doen). Ook de afschrijving van oktober (indien dit meer dan 30 dagen geleden is dan moet dat via de bank). Daarna (in een moeite door) de incasso intrekken. Klaar.


Ja en weet je wat CDS dan doet? Juist de kaart(en) uitschakelen en dan ben je nog verder van huis.
Er zijn in zo'n geval maar 2 oplossingen.
1. Bellen, bellen en nog eens bellen (precies wat ze lijken te willen) en hopen dat het opgelost wordt.
2. Incasso intrekken, maar dan maar beter gelijk alles stopzetten want anders doet CDS dat voor je.
Tja en dan? Meer dan cardsharen kan je dan eigenlijk al niet meer. Treurig maar waar.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze kunnen zoveel willen. Nog ff en ze hebben niks meer te willen want dan zijn ze falliet.

En als ze het mensen moeilijk gaan maken door technische maatregelen waar betalende klanten ook weer last van ondervinden zal dat zeker de doodsteek betekenen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...