Ga naar inhoud


LCD en decoder aan plafondbeugel


Nuci

Aanbevolen berichten

Hallo,

Wil mijn (nog aan te schaffen) LCD aan het plafond van mijn slaapkamer gaan hangen. Daaronder wil ik graag mijn DM500 hangen. Nu heb ik al een hoop sites gezien waar ze plafond beugels aanbieden, maar nog geen 1 waar er een mogelijkheid is voor het in de buurt ophangen van je decoder of DVD speler. Graag in de buurt, anders is de WAF (Wife Acceptance Factor) zeer laag en krijg je rare taferelen :D

 

Iemand hier ervaringen mee?

DM800, moteck, 500GB Fujitsu 4200RPM

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Misschien is een LCD scherm met ingebouwde Sat, ontvanger een betere oplossing?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PATTEX? de secondenlijm

:D

 

man hee, je moet slapen in je slaapkamer en niet tv kijken.

 

als je plat tegen het plafond bedoeld zijn er weinig opties en fabrikaten

als je aan het plafond (haaks opgesteld) bedoeld heeft die ouwe vogels een en ander

 

maar wellicht geef je de zoekstring google >deckenmontage fernseher< in en kijkt naar afbeeldingen => dan vindt je gegarandeerd iets dat aan je wens kan voldoen

 

ciao

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek eens op audio video muurbeugel s. Dat is een losse beugel voor decoders enzo.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, heb deckenmontage fernseher en audio video muurbeugels ook gehad (naast nog veeeele anderen)...maar nog steeds geen goeie plafondsysteem gezien voor een kleine LCD en een dreambox :-(

 

 

Hier moeten toch meer mensen tegenaan lopen

DM800, moteck, 500GB Fujitsu 4200RPM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank allen voor de tips, alleen heb ik nog steeds geen echte optie gezien waarin je een LCD aan het plafond kan hangen, met in dezelfde constructie (bijvoorbeeld eronder), de mogelijkheid voor je satelliet receiver.

 

Het is overigens niet uit ruimte gebrek, de achterliggende wand ligt nl zover weg, dat de LCD aan de wand maken niet de beste optie is laugh

DM800, moteck, 500GB Fujitsu 4200RPM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...