Ga naar inhoud


Die vervelende kriebelhoest! :(


Neptunus

Aanbevolen berichten

Het gaat niet om slijm maar kriebel, dus (natterman met)codeine voor inwendig gebruik (een opiaat, hier altijd in huis voor dit probleem) en bruine tijgerbalsem met kruidnagelolie (gebruikt de tandarts voor verdoving) voor uitwendig. Ook standaard in gebruik hier bij kriebelhoest en keelpijn.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Ome Merde
codeïne werkt bij mij altijd prima, ik heb een ruime voorraad aan laten leggen smile

merDe


Is wel een opiaat met alle verslavende gevolgen. Verklaard wel het een en ander. whistle


Maar even serieus, dit middel werkt inderdaad prima, maar is enkel hoestonderdrukkend, doet dan ook niets aan de onderliggende oorzaak. En hoesten heeft altijd een oorzaak, die moet je eerst weten.
Toch lullig als je vol slijm komt te zitten in je slaap en je gaat niet hoesten. sick

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen bedankt voor het meedenken!

 

Ik ga het een en ander uitproberen. Overigens ben ik het eens met diegenen die stellen dat je niet zomaar die hoest moet onderdrukken want die is er niet voor niets.

 

Ik heb net in ieder geval een flinke pastis ingeschonken en hoop op een goede nachtrust.

 

Welterusten!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon een kilo zak drop naast het bed en flink kauwen.

Voor het slapen gaan GEEN tandenpoetsen want val je in slaap dan is die drop een ware aanslag op je tanden.

Heb je geen tanden gepoets dan vormt de plak laag een bescherming voor al dat zoet.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb van de huisarts Salbutamol gekregen om de geirriteerde slijmvliezen/bronchieen rust te geven.

Voor het slapen gaan 2 pufjes (als je een inhalator krijgt 1 capsule).

 

Verder ter ondersteuning Ventolin.

 

Gaat tot nu goed, hoest als ik plat ga in bed hooguit 1 a 2 minuutjes, wat komt door de temperatuurwisseling en dan is het weer over.

 

Zou opassen met Codeine en andere fosfaten, opiaten e.d.werken zeer verslafend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...