Ga naar inhoud


Die vervelende kriebelhoest! :(


Neptunus

Aanbevolen berichten

Ik ben een tijdje geleden flink verkouden geweest, het meeste daarvan is overgegaan maar waar ik maar niet vanaf kom is die vervelende kriebelhoest.

 

Vooral als je gaat slapen wordt het vervelend, je gaat dan iets dieper ademen en dat wekt de prikkel op. Hierdoor val je niet in slaap en de vrouw wordt ook uit de slaap gehouden. Die prikkel is er om het slijm op te kunnen hoesten maar er is bijna geen slijm meer.

 

Wie heeft de gouden tip voor een goede nachtrust?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Even bij je huisarts langs gaan.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een gesnipperde ui laten trekken in +- zes eetlepels bruine basterdsuiker. Roer nu en dan door. Na een halve dag klaar voor gebruik. Neem (voor de nacht) een paar theelepels en herhaal desnoods bij extra sterke kriebel.

 

Sterkte !!

 

Mvg.

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Ik ben een tijdje geleden flink verkouden geweest, het meeste daarvan is overgegaan maar waar ik maar niet vanaf kom is die vervelende kriebelhoest.

Vooral als je gaat slapen wordt het vervelend, je gaat dan iets dieper ademen en dat wekt de prikkel op. Hierdoor val je niet in slaap en de vrouw wordt ook uit de slaap gehouden. Die prikkel is er om het slijm op te kunnen hoesten maar er is bijna geen slijm meer.

Wie heeft de gouden tip voor een goede nachtrust?
naar de dokter is het beste / of snuif zoutwater door de neus op, 1/2 theelepel zout in kopje lauw water. bij teveel zout of te weinig is het niet prettig ,Met de juiste verhouding merk je niks. en flink opzuigen , voorover staan en dat slijm komt dan los ; want meestal komt het uit de bijholten wat s`avonds bij het platliggen in de keel zakt . en gorgelen met 7 up helpt ook .
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom in de club...

De mijne is vannacht weer alleen gaan slapen, ze kon het piepen v d adem niet meer aanhoren!

Als je iets efficient gevonden hebt (behalve een pop) laat het maar weten want het is koud in den tram alleen! blush

Anders zeg ik altijd van Carmen kom in m'n armen k' zal je(mij) warmen... Maar nu mag ik haar hoofdkussen pakke!

Alle gekheid op een stokje maar ik geraak van die kriebelhoest niet vanaf.

Den dokter houdt het bij Lycomisil om het slijm los te komen en ook bij Bronchedal... maar het gaat traag!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een glas melk opwarmen, een lepel honing in oplossen en dan zo warm mogelijk opdrinken.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jan Ambers
Welkom in de club...
De mijne is vannacht weer alleen gaan slapen, ze kon het piepen v d adem niet meer aanhoren!
Als je iets efficient gevonden hebt (behalve een pop) laat het maar weten want het is koud in den tram alleen! blush
Anders zeg ik altijd van Carmen kom in m'n armen k' zal je(mij) warmen... Maar nu mag ik haar hoofdkussen pakke!
Alle gekheid op een stokje maar ik geraak van die kriebelhoest niet vanaf.
Den dokter houdt het bij Lycomisil om het slijm los te komen en ook bij Bronchedal... maar het gaat traag!
ik Kreeg ook wel eens zaditen voorgeschreven , maar daar ben je lang duf van .
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er al jaren geen last meer van, maar kreeg

vroeger als klein jongetje dan altijd een lepel Natterman.

Weet niet eens of dat nog bestaat trouwens.

Ik heb ook wel eens Bisolvon gebruikt.

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...