Ga naar inhoud


Waarom meerdere ontvangers?


Gast Django

Aanbevolen berichten

Al jaren lees ik hier, dat veel liefhebbers met een schotel toch meerdere ontvangers hebben.

Zitten deze allemaal gekoppeld aan een tv?

 

Wat is de clou?

 

M.a.w., wat mis ik met alleen mijn humax 2000.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Alle ontvangers zijn nog in gebruik op verschillende plaatsen in huis.

Woonkamer, keuken, werkkamer, slaapkamer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 TV, Sharp LC-46HD1E, met ingebouwd 2 tuners, (eigenlijk 4, ook een analoge, en een DVB-T) en harddisk recorder. De bedoeling was dat je met de ene tuner op kon nemen, en tegelijk met de andere kijken naar een ander kanaal, alleen heeft Loewe daar een stokje voor gestoken (als leverancier van de software van Sharp, en tegelijk concurrent met Loewe TV's), als je opneemt van een gecodeerd kanaal, kan je alleen tegelijk naar een ander niet gecodeerd kanaal kijken. Daarom heb ik nog een losse tuner staan bij dezelfde TV (gratis gekregen van mijn dealer) om toch naar een ander gecodeerd kanaal te kunnen kijken tijdens het opnemen.

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
2 tv's, 2 ontvangers
dm800 beneden, dm500 op de slaapkamer

ik heb ook nog een dm8000 met 50" plasma voor bij de porseleinen pony echter die moet ik nog monteren smile

merDe


Verklaar je nader ?? Porseleinen pony ??

mvgr,
djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmmmm, kwa tv kom ik niet meer mee, is een oude jvc dacht 72 cm ooit gekocht voor zijn multinorm mogelijkheden ( pal, secam en ntsc)...met daaraan gekoppeld twee keer een twinreceiver een arion en een reelbox met hard disk 320 en 80 gb en nog twee draaibare systemen echostar ad 3000 en een aston xena ...en voor de vrouw boven nog een arion twinreceiver met hard disk voor de vrouwenserie's......zullen we het maar niet over de schotels hebben.

 

 

groetjes.............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alles bij elkaar wel 10 ontvangers versleten, drie stuks in gebruik nu.

 

Maar ja, tis een hobby hé, en ik rook en ik drink...............oei! Ik drink wel!

 

Maar ik rook niet! Zullen we daar weer eens over gaan discussiëren?? :D

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 1 ontvanger per tv en een ontvanger staat werkeloos in een hoek van de kamer. Die kan ik nog eens gebruiken als reserve of om mee te nemen op vakantie.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...