Ga naar inhoud


weer een zender kwijt


RUF

Aanbevolen berichten

Ik kom er net via kingofsat.net achter dat we bij TV Vlaanderen weer een zender én daarbij ook nog een HD kanaal aan ons laars zijn. Zen TV is namelijk vervangen door RTL4HD, maar dat is uiteraard voor de Vlamingen niet toegankelijk. Niet dat Zen een dermate groot verlies is, maar wie het HD pakket heeft is voor zijn geld weer een zender armer. Bedankt TVV ook een prettige kerst toegewenst. Ik weet niet of het met mijn ontvanger, Topfield 7700hdpvr, te maken heeft maar de kwaliteit van Eén HD is niet te harden (niettegenstaande ik met alle andere HD kanalen geen enkel probleem heb). Dus die mag ik praktisch ook uit het aanbod schrappen. Het gaat dus van kwaad naar erger bij TVV.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben het van harte met je eens. Ik kan uiteraard wel RTL 4 ontvangen maar ben ook Myzen TV kwijt. En nou wil ik niet de discussie aangaan of dat een verlies is of een verrijking; het gaat mij om het principe.

 

Ik zie het volgende gebeuren: straks krijgen we SBS6 in HD en gaat Brava TV weg. Dan krijgen we RTL 5 in HD en gaat Bebe HD weg. We gaan dus naar een situatie met meer van hetzelfde, weliswaar in betere kwaliteit maar met een verarming van het aanbod. Want straks heb je 10 zenders in èn 570 èn 1080 (of 720)en of je daar nu mee moet pronken als Canal Digitaal zijnde ???

 

Groetjes van John uit Den Bosch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Ik vind dat TV Vlaanderen dit niet kan maken naar de Vlaamse abonnees.

 

Het HD pakket is al vrij prijzig en als een aanbieder een zender uit dat toch al kleine pakketje eruit haalt moet je er minstens een ander HD zender voor teruggeven.

 

Staat er op de website van TV Vlaanderen wat over?

Excuus of aankondiging dat er een andere HD zender voor in de plaats komt?

 

Als een bedrijf respect heeft voor zijn klanten is dat toch wel het minste wat hij kan doen.

 

Als er geen HD zender in de plaats komt mag je toch minstens een prijsverlaging verwachten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Als er geen HD zender in de plaats komt mag je toch minstens een prijsverlaging verwachten.


Abonnees van TVVlaanderen hebben altijd al een korting van €5 gehad op het HD pakket.
Zij betalen €4,99 tov. €9,95 die de CD abonnees voor hetzelfde moeten betalen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Ze hadden geen korting, ze hadden niet verplicht het Nederlandse themapakket erbij voor 5 euro extra.

 

Dit neemt niet weg dat er bij de TV Vlaanderen abonnees een zenders i verdwenen uit het HD pakket zonder dat daar iets tegenover staat.

 

Dat kan natuurlijk niet.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Ze hadden geen korting, ze hadden niet verplicht het Nederlandse themapakket erbij voor 5 euro extra.

Dit neemt niet weg dat er bij de TV Vlaanderen abonnees een zenders i verdwenen uit het HD pakket zonder dat daar iets tegenover staat.

Dat kan natuurlijk niet.



Wat kan je eraan doen,niets.

Ofwel overstappen naar telenet,belgacom of blijven klagen. crazy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad een zender minder is nu niet bepaald goed nieuws, maar erover blijven klagen heeft ook geen zin. Dan rest alléén nog de overstap naar de concurrentie.

 

Voor TVVlaanderen-kijkers is trouwens te hopen dat er wat uitbreiding van het HD-pakket komt, want uitbreiding met de commerciële zenders uit Nederland levert niet veel op voor Vlaamse kijkers.

 

Canvas HD moet toch een mogelijkheid zijn, want die kan gedeeld worden met Nederlandse kijkers en France2 HD zou men via Canalsat kunnen doorgeven.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar het is niet de eerste keer dat dit gebeurt.

Er was toch oook Playboy TV die zomaar uit het themapakket verdween, die ruimte werd dan gebruikt voor een Nederlandse zender die hier niet te krijgen is.

En Cartoon Network / TCM ?

Eerst verdwenen, na lange tijd terug, en boef, die zitten nu in het pluspakket.

Nu staat er in grote letters op hun site dat Disney XD komt, maar het is gewoon de toekomstige vervanger van Jetix, dus dat is geen extra zender, hoewel je op het eerste zicht wel die indruk zou kunnen krijgen.

Ik ben inderdaad niet meer tevreden met wat TVV doet en heb dan ook mijn abonnement en kaart doorverkocht.

Ik voel weinig respect van die firma naar hun klanten toe.

Ook zit ik nog met een factuur die nog altijd niet klopt, hier zal ik mee naar de ombudsman gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer al die overdreven reacties hier. Ik heb van dag één het HD pakket en als ik de nettosom maak is het tegenwoordig veel beter dan in het begin. Er zijn voortdurend uitbreidingen geweest: Eurosport HD, MTV HD, Bebe HD zonder prijsverhogingen. En dat ze nu een zender schrappen die inhoudelijk 0,0 is, dan doen ze maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zzzzzzz
Maar het is niet de eerste keer dat dit gebeurt.
Er was toch oook Playboy TV die zomaar uit het themapakket verdween, die ruimte werd dan gebruikt voor een Nederlandse zender die hier niet te krijgen is.
En Cartoon Network / TCM ?
Eerst verdwenen, na lange tijd terug, en boef, die zitten nu in het pluspakket.
Nu staat er in grote letters op hun site dat Disney XD komt, maar het is gewoon de toekomstige vervanger van Jetix, dus dat is geen extra zender, hoewel je op het eerste zicht wel die indruk zou kunnen krijgen.
Ik ben inderdaad niet meer tevreden met wat TVV doet en heb dan ook mijn abonnement en kaart doorverkocht.
Ik voel weinig respect van die firma naar hun klanten toe.
Ook zit ik nog met een factuur die nog altijd niet klopt, hier zal ik mee naar de ombudsman gaan.


En naar welk provider gaat u nu overstappen telenet of belgacom, met hun decoders die tergend traag en vierkant draaien.

Geen enkele provider is perfect. cry
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Hebben jullie in Belgie geen kabelaars die in televisies ingebouwde DVB-C tuners ondersteunen zoals bij ons in Nederland?

 

Behalve bij UPC, kan je bij iedere andere kabelaar dat gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Hebben jullie in Belgie geen kabelaars die in televisies ingebouwde DVB-C tuners ondersteunen zoals bij ons in Nederland?

Behalve bij UPC, kan je bij iedere andere kabelaar dat gebruiken.


Er is maar één kabelaar in Vlaanderen en bij hun moet je hun decoder kopen op huren.

Ze ondersteunen geen DVB-C turner die in de tv ingebouwd zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, dat is het zieke aan heel die Telenet situatie in België.

Wil je digitaal kijken, dan ben je verplicht om die digibrol doos van hen te huren want kopen kan sinds een tijdje ook niet meer. Ook hoor ik regelmatig van vrienden dat die digicorder/-box kwalitatief niet zo goed is.

Wil je dus via een ingebouwde DVB-C kaart kijken, dan zal dit slechts voor enkele zenders lukken. Dit zijn namelijk de zenders die ze analoog hadden verwijderd uit hun pakket van zodra ze hun digitaal pakket beschikbaar stelden. De rest van de digitale zenders zijn versleuteld.

 

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Zitten er nog steeds geen Nederlandse ondertitels bij History HD op satelliet dan?

 

Daar vragen abonnees al tijden om!!!

 

Onbegrijpelijk dat een aanbieder zo onachtzaam omgaat met een premiumpakket .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...