Ga naar inhoud


weer een zender kwijt


RUF

Aanbevolen berichten


  • Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gisteren mail gezonden, voor het verdwijnen van Zen, vandaag antwoord gekeregen.

 

Wij danken u voor uw schrijven aan TV VLAANDEREN en helpen u graag verder. Dankzij uw opmerkingen kunnen wij onze diensten blijven verbeteren.

 

De tijdelijke zender MelodyZen.tv is inderdaad sinds gisteren niet meer te ontvangen bij TV VLAANDEREN.

De bandbreedte waarop deze zender uitgezonden wordt, is nu in gebruik voor RTL4 HD. Dit is een Nederlandse commerciële zender waarvoor geen uitzendrechten kunnen bestaan in België. Net zoals VTM geen uitzendrechten heeft in Nederland.

Voorlopig kunnen wij, tot onze spijt, op deze zender dus niets aanbieden voor onze TV VLAANDEREN-abonnees.

Wij stellen echter alles in het werk om ons pakket nog verder uit te breiden voor onze abonnees.

 

U kunt zich via onze website aanmelden om per mail op de hoogte te worden gehouden van alle nieuws in verband met TV VLAANDEREN. Klik op www.tv-vlaanderen.be/abonnee om u nu meteen in te schrijven voor op onze elektronische nieuwsbrief.

 

Mocht u problemen ondervinden of verdere vragen hebben, kunt u daarmee steeds terecht op www.tv-vlaanderen.be, of op onze consumentenlijn op het nummer 02 / 403 03 33. Onze medewerkers helpen u daar graag persoonlijk verder! We wensen u verder veel kijkplezier toe met digitale televisie van TV VLAANDEREN!

 

Met vriendelijke groet,

 

Maarten,

 

TV VLAANDEREN klantendienst

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kenis
Ik vind dat de Vlamingen op zijn minst VTM HD verdienen .

Canvas HD mag voor mijn part nog even wachten o.w.v. helemaal geen HD uitzending maar VTM HD is op zijn minst een must vind ik.

Helemaal mee eens.

DM800 250GB,DM800,DM800,DM500+,T55 0.8-4.8-9-13-19-23-28,PCH A110 1TB,HDX 1000 1,5TB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: patje7of9
En naar welk provider gaat u nu overstappen telenet of belgacom, met hun decoders die tergend traag en vierkant draaien.
Geen enkele provider is perfect. cry

Telenet.
Ik ben TV Vlaanderen meer dan beu.
En ja, die digicorders zijn zeker niet perfect, maar er is ten minste wel wat te zien bij die provider, en er verdwijnt niet om de haverklap een zender.
Van hetgeen TV Vlaanderen ooit was blijft nauwelijks nog iets van over.
Bekijk gewoon eens dat basisaanbod, het is gewoon huilen met de pet op.
En je mist ook een pak zenders, waar je zelfs als je bijbetaalt nog niet aankunt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Zitten er nog steeds geen Nederlandse ondertitels bij History HD op satelliet dan?

Daar vragen abonnees al tijden om!!!

Onbegrijpelijk dat een aanbieder zo onachtzaam omgaat met een premiumpakket .


Inderdaad nog steeds geen ondertiteling. Maar ze geven hem ook pas een half jaar door. Niet te vlug hè? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb reeds een satellietontvanger van toen er nog maar 20 zenders (analoog ) beschikbaar waren. Ik heb satelliettelevisie zowat tot een hobby gemaakt.

Indien ik echter de evolutie met TV-VL bekijk dan is het eigenlijk huilen met de pet op. Zelf zal ik er wel niet direct mee stoppen, maar ik raad niemand nog satelliettelevisie aan.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat het aanbod betreft zijn er inderdaad een aantal hiaten, maar om nu te zeggen dat het huilen met de pet op is, dat zou ik ook niet durven zeggen.

 

Qua nuttige Vlaamse zenders ontbreken enkel TMF en Exqi Intro.

 

Wat Franstalige zenders betreft is het inderdaad huilen met de pet op, maar vraagt het grote publiek in Vlaanderen naar die zenders en zou men bereid zijn om ervoor bij te betalen ?

 

Ik heb nooit begrepen waarom men die Waalse zenders van Telesat niet als apart abo bij TVVlaanderen kan nemen.

 

Wat buitenlandse zenders betreft en ik denk daarbij aan 13th Street, Sci-fi, Disney Channel etc .... ontbreken er ook nog wat, maar als je die bij Telenet of Belgacom-tv erbij wil, mag je toch de geldbuidel bovenhalen en heb je eigenlijk nog niet eens premium-content.

 

Dus zo slecht is het nu ook weer niet, hoewel het natuurlijk steeds beter kan.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat mij niet zozeer om nog meer zenders, behalve natuurlijk alles wat van "eigen bodem" is en ook het magere HD aanbod.

Ik betaal nu 20 euro/maand voor het top-pakket, hetgeen toch een behoorlijke prijs is.

Maar telkens moet ik weer verder met nieuwe beloften.

Voor SD moeten we het met die ene transponder op 19° Oost doen, waar echt teveel kanalen op zitten voor een kwalitatief beeld en geluid.

Voor HD is één transponder op 23° Oost evenmin toereikend.

Telkens weer wordt er allerlei kunst en vliegwerk uitgehaald om iets aan het zenderaanbod te kunnen doen. Daarbij blijkt ook hoe TV-VL het kleine broertje blijft van CSD (cfr RTL-HD).

Zo hebben we weken geen Nederlandstalig klank gehad op Eurosport-HD en zitten we nu al maanden zonder ondertitels in onze taal op History-HD. Dit alles omdat er geen eigen middelen zijn, zodat men aangewezen is op een Oost-Europese provider, waar men blijkbaar niets aan te zeggen heeft.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Ik adviseer wel alle TV Vlaanderen kijkers een klacht in te dienen over het verdwijnen van een HD zender en er niks voor terug te krijgen.

 

Laat weten wat je er van vindt !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: calculator
Ik adviseer wel alle TV Vlaanderen kijkers een klacht in te dienen over het verdwijnen van een HD zender en er niks voor terug te krijgen.

Laat weten wat je er van vindt !!!


Calculator, jij vond het toch logisch, om Melody Zen op te offeren?
>Klik<

Origineel bericht van: calculator
Vanaf vandaag geeft Caiway NET HD door in zijn ongecodeerde digitale basispakket.

Aangezien NET5 veel buitelandse series uitzendt, verwacht ik dat veel series daar native HD zijn.
Is het dan niet logisch dat Canal Digitaal Brava TV o Melody Zen heel snel verwijdert en vervangt door NET5 HD?

NET5 is dus een echte Nederlandse HD aanwinst die Canal Digitaal niet mag laten schieten.

Ook in het basispakket uiteraard net zoals Caiway.


Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Ik adviseer wel alle TV Vlaanderen kijkers een klacht in te dienen over het verdwijnen van een HD zender en er niks voor terug te krijgen.

Laat weten wat je er van vindt !!!


Alsof het grote merendeel van de klanten met zulke zaken gaan bezighouden,alleen maar een handvol HD-freaks zullen zich met dat bezighouden. sick

De grote massa kijkt alleen naar de grote nationale en commerciële zenders, voor rest van het zenderaanbod hebben ze geen besef of interesse in.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: redneck eyeball
Origineel bericht van: calculator
Ik adviseer wel alle TV Vlaanderen kijkers een klacht in te dienen over het verdwijnen van een HD zender en er niks voor terug te krijgen.


Ga je nu hier ook al de boel liggen verzieken met je negativisme ?

Je bent niet eens TVV klant !

My sentiments exactly!!

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: danny38
deze zenders zouden toch ook bij tv vlaanderen moeten zitten
tmf.vtm hd.ketnet hd.exqi sport.studio 100.
en er zal al veel mensen blij zijn
en er zouden ook klanten bij komen


Studio 100 kan al niet,die zit exclusief bij telenet.
TMF is van de MTV groep,dus daarvoor moet je daar eens een mail sturen en vragen waarom TVV deze niet toevoegt.
voor VTM HD zou geen plaats zijn en ze steken zich achter het exclusief zijn (wat al meer of een jaar niet meer is).
de rest zijn dure zenders die ze er wss niet bijkrijgen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...