Ga naar inhoud


weer een zender kwijt


RUF

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: redneck eyeball
Origineel bericht van: Amazor

Het HD-pakket is niet slecht qua prijs/aanbod, en ik heb er eigenlijk geen probleem mee dat MyZen verdwenen is, (MTVN, Eurosport en History HD zijn er ondertussen bijgekomen,)


En die zijn er bijgekomen zonder meerprijs.
Toen heb ik Calculator niet horen klagen dat de prijs naar omhoog moest smile


Waar heb ik dit ook al weer meer gehoort.?

Oja, met eredivisie live die werd ook zogenaamd gratis aan het top en familipakket bij CDS toegevoegd.

Niet lang daarna toen er voldoende abonnementen waren verkocht werd EL er weer uitgehaalt en mocht er dubbel voor betaald worden.

Met deze mentaliteit staat de belgische satelliet kijker dus nog wel een paar verrassingen te wachten..

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: redneck eyeball
Origineel bericht van: Amazor

Het HD-pakket is niet slecht qua prijs/aanbod, en ik heb er eigenlijk geen probleem mee dat MyZen verdwenen is, (MTVN, Eurosport en History HD zijn er ondertussen bijgekomen,)


En die zijn er bijgekomen zonder meerprijs.
Toen heb ik Calculator niet horen klagen dat de prijs naar omhoog moest smile


Waar heb ik dit ook al weer meer gehoort.?

Oja, met eredivisie live die werd ook zogenaamd gratis aan het top en familipakket bij CDS toegevoegd.

Niet lang daarna toen er voldoende abonnementen waren verkocht werd EL er weer uitgehaalt en mocht er dubbel voor betaald worden.

Met deze mentaliteit staat de belgische satelliet kijker dus nog wel een paar verrassingen te wachten..


Dat verlekkeren doet elke provider wel! Daar hoort het top pakket voor een maand of meer gratis bij het afsluiten van een abbo ook bij.

Telenet is daar nog straffer in. Die bellen hun klanten op om een gratis aktie voor het Prime pakket (of andere) voor een paar maanden. Als je daar in trapt en het niet tijdig SCHRIFTELIJK opzegt heb je het voor de rest van het jaar aan uw pan. Dit is pas misdaad!
Maar dat mag je niet zeggen van Telenet. Kijk maar naar de reacties die hier weer op gaan komen.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45

Waar heb ik dit ook al weer meer gehoort.?

Oja, met eredivisie live die werd ook zogenaamd gratis aan het top en familipakket bij CDS toegevoegd.

Niet lang daarna toen er voldoende abonnementen waren verkocht werd EL er weer uitgehaalt en mocht er dubbel voor betaald worden.

Met deze mentaliteit staat de belgische satelliet kijker dus nog wel een paar verrassingen te wachten..

Dat was niet met EredivisieLive, maar met Tele2. Toen het contract van Tele2 afliep, is de sportzender opgeheven en verdween die uit het combipakket, dus de situatie is niet helemaal vergelijkbaar.

Tele2 was trouwens sowieso een onvolwaardige voetbalzender, met nu en dan een wedstrijd en verder alleen testbeeld.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Johan45

Waar heb ik dit ook al weer meer gehoort.?

Oja, met eredivisie live die werd ook zogenaamd gratis aan het top en familipakket bij CDS toegevoegd.

Niet lang daarna toen er voldoende abonnementen waren verkocht werd EL er weer uitgehaalt en mocht er dubbel voor betaald worden.

Met deze mentaliteit staat de belgische satelliet kijker dus nog wel een paar verrassingen te wachten..

Dat was niet met EredivisieLive, maar met Tele2. Toen het contract van Tele2 afliep, is de sportzender opgeheven en verdween die uit het combipakket, dus de situatie is niet helemaal vergelijkbaar.

Tele2 was trouwens sowieso een onvolwaardige voetbalzender, met nu en dan een wedstrijd en verder alleen testbeeld.


Je kan natuurlijk altijd wel een smoes verzinnen om de wan praktijken goed te praten.
Maar feit is dat het voetbal verdween en dat je extra kon gaan betalen wilde je het terug hebben.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Sommigen verdragen blijkbaar niet dat klanten hier hun ongenoegen luchten over TV-VL.


Van mij mag iedereen zijn ongenoegen luchten en er valt wel één en ander te vermelden op dat vlak.

Maar steeds weer (en overal op het forum) hetzelfde verhaal van iemand die nota bene geen abo heeft op het HD-pack en zelfs TVVlaanderen niet kan ontvangen, wordt toch wel van het goede te veel.

Te meer daar het dan weer steeds - zoals nu - off-topic gaat omdat zowat iedereen het ondertussen beu is geworden steeds dezelfde opgewarmde kost terug te moeten horen.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zzzzzzz

Ik ben TV Vlaanderen meer dan beu.
En ja, die digicorders zijn zeker niet perfect, maar er is ten minste wel wat te zien bij die provider, en er verdwijnt niet om de haverklap een zender.
Van hetgeen TV Vlaanderen ooit was blijft nauwelijks nog iets van over.
Bekijk gewoon eens dat basisaanbod, het is gewoon huilen met de pet op.
En je mist ook een pak zenders, waar je zelfs als je bijbetaalt nog niet aankunt.


Bij Telenet is het niet veel beter hoor, daar verdwijnen geregeld ook posten maar die minder bekeken worden. Kwaliteit is ook twijfelachtig. Wij hebben een digicoder maar die wordt enkel gebruikt voor posten die analoog niet (meer) te zien zijn. Het ongemak van bediening en opnamemogelijkheden weegt niet op tegen het minieme kwaliteitsverschil. De toegepaste compressie verknalt toch wel veel en dat allemaal om zoveel mogelijk zenders te kunnen aanbieden. Ik vind dat het evenwicht tussen kwaliteit en kwantiteit zoek is.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je alléén maar bijtreden. Heb Telenet-digital tv gezien bij familie op een CRT en behoudens de Vlaamse zenders was de beeldkwaliteit toch niet echt om van achterover te vallen.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: PaulCl
Origineel bericht van: zzzzzzz

Ik ben TV Vlaanderen meer dan beu.
En ja, die digicorders zijn zeker niet perfect, maar er is ten minste wel wat te zien bij die provider, en er verdwijnt niet om de haverklap een zender.
Van hetgeen TV Vlaanderen ooit was blijft nauwelijks nog iets van over.
Bekijk gewoon eens dat basisaanbod, het is gewoon huilen met de pet op.
En je mist ook een pak zenders, waar je zelfs als je bijbetaalt nog niet aankunt.


OffTopic

Bij Telenet is het niet veel beter hoor, daar verdwijnen geregeld ook posten maar die minder bekeken worden. Kwaliteit is ook twijfelachtig. Wij hebben een digicoder maar die wordt enkel gebruikt voor posten die analoog niet (meer) te zien zijn. Het ongemak van bediening en opnamemogelijkheden weegt niet op tegen het minieme kwaliteitsverschil. De toegepaste compressie verknalt toch wel veel en dat allemaal om zoveel mogelijk zenders te kunnen aanbieden. Ik vind dat het evenwicht tussen kwaliteit en kwantiteit zoek is.


Mag ik hier nog aanvullen met het feit dat je de opnames kwijt bent na reset, centraal gestuurede software update, vervanging van het toestel.

Ze gebruiken h(b)ollywood als schermmiddel, dat gaat helemaal niet op als je bv. een sport evenement opgenomen hebt voor familie of kennis die daar in meedeed.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Als ik dat zo allemaal lees over Telenet, snap ik niet dat de kijkers dit accepteren.

 

Telenet kan toch ook overstappen op DVB-C zoals Ziggo en vele andere kabelaars in Europa doen?

 

Maar ja, een aandeelhouder van Telenet is weer die Malone, die ook UPC heeft. Dat verklaart eigenlijk bijna alles smirk

 

UPC heeft namelijk in Nederland als enige kabelaar ook verplichte mediaboxen met alle ellende van dien.

 

Maar er gloort wellicht hoop aan de horizon.

De eerste kabelaar van het Malone-imperium gebruikt nu CI+ en UPC overweegt het ook.

De kans is dan groot dat Telenet het ook krijgt in de toekomst.

Ik zal voor jullie Vlamingen duimen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...