Ga naar inhoud


weer een zender kwijt


RUF

Aanbevolen berichten


  • Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Canvas is momenteel de 3de grootste zender in Vlaanderen. Zie hier hoe de koek verdeeld is.

vtm HD is eigenlijk het meest gerechtvaardigd als 2de Vlaamse HD-net. De HD-versie bestaat ondertussen reeds 3 jaar en ze hebben al aardig wat series in HD uitgezonden, veel meer dan één HD in ieder geval.

Hoe dan ook denk ik dat iedere Vlaamse uitbreiding meer dan welkom is. Al is er nog veel in SD, het is altijd prettiger kijken naar een geupscalede versie in MPEG4 met hogere bitrate, dan MPEG2 aan gem. 2,5 Mbps.

 

Het HD-pakket is niet slecht qua prijs/aanbod, en ik heb er eigenlijk geen probleem mee dat MyZen verdwenen is, (MTVN, Eurosport en History HD zijn er ondertussen bijgekomen,) maar het wordt nu toch tijd dat er eens energie gestopt wordt in het basisaanbod i.p.v. themakanalen, want daar lag de groei in 2009 stil zonder hoop op verbetering.

Via de kabel zou dat zonder meerkost moeten zijn, en dat is hier ook zo, maar via satelliet mag dat van mij gerust in het HD-pakket.

Koken kost geld, maar als een restaurant alleen soep op de kaart heeft en geen hoofdschotel, dan gaat er ook niet veel volk op afkomen.

Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC
Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Telenet zitten: één HD, Ketnet/Canvas HD, VTM HD, NGC HD, MTVN HD, EXQI Culture HD, TF1 HD en France 2 HD in het basispakket zonder meerkost (minimum €19,30/maand = kabelabonnement + huur HD digibox)

 

Heb je een Shake+ van Telenet (combinatie van telefoon, internet en TV denk ik) dan krijg je er nog BBC HD, Animal Planet HD, Discovery HD, Sundance Channel HD en Foxlife HD gratis bij.

 

Bij Belgacom: één HD, Ketnet/Canvas HD, VTM HD, TF1 HD, France 2 HD en Belgacom 11 HD (NL) in het basispakket. (minimum €30,90/maand = Classic-telefoonlijn + Comfort-zenderpakket met aangekochte decoder)

 

Bij TVV: één HD en Nederland 1 HD (+FTA HD-zenders) in het basispakket (minimum €9,90/maand met aangekochte decoder)

 

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Op de kabel is HD bij jullie dus zonder meerkosten?



Er zijn inderdaad een stuk of acht HD kanalen bij Telenet opgenomen in de huur van de decoder.
Maar de rest zoal Discovery HD zit in een duurder XL pakket en dan bieden ze nog Prime HD aan twee zenders voor 5 euro p/m.

Dus net als hier gratis komt de zon op. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: riji
Dus enkel van die ene transponder op 19° Oost kunnen we zeker zijn en met de rest moeten we blij zijn als we iets krijgen...

Dat is de mentaliteit bij CDS in elk geval, en ook bij velen op de forums (toevallig allemaal Nederlanders).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: matthew_be_wvl
Bij Telenet zitten: één HD, Ketnet/Canvas HD, VTM HD, NGC HD, MTVN HD, EXQI Culture HD, TF1 HD en France 2 HD in het basispakket zonder meerkost (minimum €19,30/maand = kabelabonnement + huur HD digibox)


France2 HD is enkel in ex indi gebied,niet in Telenet vlaanderen,
dus er is nog een verschil bij telenet.
Eqxi Cultuur HD is meer niet te zien dan wel in Telenet Vlaanderen gebied,dus ook geen vaste zender.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator
Origineel bericht van: redneck eyeball
Origineel bericht van: Amazor

Het HD-pakket is niet slecht qua prijs/aanbod, en ik heb er eigenlijk geen probleem mee dat MyZen verdwenen is, (MTVN, Eurosport en History HD zijn er ondertussen bijgekomen,)


En die zijn er bijgekomen zonder meerprijs.
Toen heb ik Calculator niet horen klagen dat de prijs naar omhoog moest smile


Nee, maar ik klaag wel over jouw domme geklets.
Je zegt zelf dat mijn standpunt wel bekend is.
Dan weet je ook dat ik me nooit over zoiets zal verbazen.

Waarom doe je dan zo verbaasd dat ik er niet over klaag? Om over de rug van een ander lol te maken?

Knap hoor, je bent een grote jongen, roodnek!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator

Nee, maar ik klaag wel over jouw domme geklets.
Je zegt zelf dat mijn standpunt wel bekend is.
Dan weet je ook dat ik me nooit over zoiets zal verbazen.

Waarom doe je dan zo verbaasd dat ik er niet over klaag? Om over de rug van een ander lol te maken?

Knap hoor, je bent een grote jongen, roodnek!!!

Ik krijg zo langzamerhand plaatsvervangende schaamte als ik dit soort postings tegenkom in dit forum! blushblush
Ik zou op zijn minst graag willen dat je dit soort berichtgeving in een PM schrijft, zodat de argeloze lezer er niet mee wordt geconfronteerd!

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik krijg zo langzamerhand plaatsvervangende schaamte als ik dit soort postings tegenkom in dit forum! blush blush
Ik zou op zijn minst graag willen dat je dit soort berichtgeving in een PM schrijft, zodat de argeloze lezer er niet mee wordt geconfronteerd!


@Eduard07. Je leest mijn gedachten.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...