Ga naar inhoud


weer een zender kwijt


RUF

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: ceesv
Calculator, ik snap je niet.
Pas geleden beweerde je nog dit.

Origineel bericht van: calculator

Aangezien NET5 veel buitelandse series uitzendt, verwacht ik dat veel series daar native HD zijn.
Is het dan niet logisch dat Canal Digitaal Brava TV o Melody Zen heel snel verwijdert en vervangt door NET5 HD?



Hij wil waarschijnlijk zoveel mogelijk berichten op korte tijd onder z'n naam hebben,dat hij niet meer beseft wat die allemaal gepost heeft. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast calculator

Gewoon vragen waarom ik iets zeg, maar niet gelijk uitleggen voor mij waarom ik iets zeg!

 

Ik spreek ook niet voor een ander, dat is heel onfantsoenlijk.

 

Ik zei dat omdat ik er van uitging dat bij uitschakeling van Melody-zen, de Vlamingen ook daar een zender voor in de plaats zouden krijgen, net zoals wij Nederlanders.

 

Dus het domme getetter over andere forumleden, waarom ze iets zeggen volgens jou, kan je achterwege laten, Patje !!!

 

Waarom oordeel jij eigenlijk zo snel over andere mensen, zonder dat je de toedracht van iets kent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Calculator, dus als ik je goed begrijp, moet Melody Zen weer terug op de transponder.

Begrijp je, dat RTL4HD dan weer verdwijnt?

 

Is dat wat je wilt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Alvorens je consumenten adviseert zou je best eens de algemene voorwaarden van TVVlaanderen nalezen. Je kan ze consulteren op de website.

Als je de moeite neemt ze aandachtig te lezen, zal je daarbij vaststellen dat TVVlaanderen de samenstelling van pakketten mag wijzigen en contractueel niet gehouden is dezelfde zenders aan te bieden.

Ja, ze dekken zich ongelofelijk in, daarin heb je gelijk.
Maar het idee dat consumenten alleen maar mogen klagen bij hun provider als er iets onwettelijks of dat niet in overeenkomt met het contract, is belachelijk.
Zijn jullie dan allemaal legalisten ?
Mag een consument dan niets meer verwachten van een bedrijf waarmee hij een contract heeft ?

Ik geef hem groot gelijk, mensen moeten meer opkomen voor hun rechten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Er kwam toch ook geen prijsvermeerdering van de pakketten door de toevoeging van de zenders Acht en VTM Kzoom.

En welke extra transponderruimte werd daarvoor ingezet ?
Ohja, de ruimte werd afgesnoept van andere zenders (KanaalZ dat nog nauwelijks uitzendt bijv.), en de beeld- en geluidskwaliteit werd naar beneden gehaald.
Het was dus echt niet zo zwart/wit +2 zenders zoals jij het voorstelt.
Bovendien zitten TCM en Cartoon Network nu niet langer in het basisaanbod.
Hoezo extra zenders ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Maar het idee dat consumenten alleen maar mogen klagen bij hun provider als er iets onwettelijks of dat niet in overeenkomt met het contract, is belachelijk.


Wel als je op een andere basis wil klagen dan wens ik jullie veel succes voor de Rechtbank. De algemene voorwaarden bevatten de regels waartoe partijen gehouden zijn (onder voorbehoud van hun wettelijkheid).

Wat de tussenkomsten van Calculator betreft, stel ik voor dat hij een oproep doet op het forum om een abonnee te vinden van TVVlaanderen die er niet mee akkoord kan gaan dat MyZen verdwenen is en een gerechtelijke of andere procedure wil instellen om compensatie te bekomen. Calculator kan dan de juridische kosten voorschieten en alzo opkomen voor de rechten van Vlaamse abonnees. Dat lijkt mij veel nuttiger dan hier verder te schrijven. Vermits Calculator overtuigd is van het feit dat hij gelijk heeft, neemt hij niet het minste risico want hij zal - althans volgens hemzelf - zulk een procedure winnen met de vingers in de neus.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Wel als je op een andere basis wil klagen dan wens ik jullie veel succes voor de Rechtbank. De algemene voorwaarden bevatten de regels waartoe partijen gehouden zijn (onder voorbehoud van hun wettelijkheid).

Tjonge toch, ik had het klagen van Calculator in elk geval anders geïnterpreteerd dan het indienen van klachten bij een rechtbank.
Klagen bij Test-Aankoop bijv. (tegenwoordig kun je op hun forum schrijven zonder lid te zijn).
Klagen op het forum dat hier niet mag vermeld worden.
Ook op de site van TVV staan klachtenformulieren.

Het is dus niet omdat de algemene voorwaarden door hen zo opgesteld zijn dat ze gewoon alles mogen en jij niets, dat je daar niet kunt tegen opkomen.
Negatieve reclame zien zij ook niet graag.

Dus dat soort acties vind ik gerechtvaardigd en nuttig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is het duidelijk. Als je wil klagen en daarmee iets wil bereiken, moet je dat alléén maar doen als je een redelijke kans van slagen hebt.

 

Je hebt alléén kans van slagen als je op grond van de algemene voorwaarden of de consumentenwetgeving je slag kan thuis halen.

 

Dat was het geval met de "vrijwillige" kaartbijdrage, waar TVVlaanderen (en CDS) geen poot hadden om op te staan en de Inspectiediensten "op bezoek" hebben gekregen.

 

Van negatieve publiciteit hebben ze volgens mij niet veel last, want uiteindelijk heeft Test-Aankoop ook klacht moeten indienen bij de Inspectiediensten omdat klagen niet hielp.

 

Ook de forums die volstonden met die klachten hebben niets uitgehaald.

 

En trouwens, laat ons eerlijk zijn, hoeveel Vlamingen gaan er wakker liggen van het verdwijnen van My Zen bij TVVlaanderen ?

 

Er zijn amper 80.000 abonnees bij TVVlaanderen, waarvan slechts een beperkt deel dan nog een HD-pakket heeft en daarvan zal het dan nog eens een deel worst wezen dat My Zen weg is.

 

De impact van het overal klagen zal dan ook beperkt zijn.

 

Het lijkt mij nuttiger te klagen over essentiële zaken dan over dit soort fait-divers.

 

Greets

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Jij vindt het verdwijnen van een HD zender en er geen voor teruggeven niet essentieel?

 

Ik hoop dat jij geen eigen bedrijf hebt, want als je denkt zo met je klanten te mogen omgaan, heb ik met hen te doen.

 

Ook al zijn het maar tien abonnees die het HD pakket afnemen, dan nog is het de klant minder waar geven voor hetzelfde geld. De redenatie dat het maar een paar klanten zijn vind ik zelfs onbeschoft en respectloos naar die klanten toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TV Vlaanderen heeft er wel nooit een geheim van gemaakt dat MyZen.tv een tijdelijke zender was. Dat stond ook zo op de website in het kanaaloverzicht.

Trouwens: in het begin was het toch maar NGC HD, Discovery HD en Voom HD? Nu is het NGC HD, Discovery HD, Nederland 1 HD, één HD, Brava HDTV, MTVN HD, History HD en Bebe TV HD. En dat voor dezelfde prijs als in het begin...

 

En weer: Bebe TV HD is tijdelijk te bekijken bij klanten met een Top- of HD-pakket. Dan weet je dat ze hem misschien niet voor altijd aanbieden.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: matthew_be_wvl
TV Vlaanderen heeft er wel nooit een geheim van gemaakt dat MyZen.tv een tijdelijke zender was. Dat stond ook zo op de website in het kanaaloverzicht.
Trouwens: in het begin was het toch maar NGC HD, Discovery HD en Voom HD? Nu is het NGC HD, Discovery HD, Nederland 1 HD, één HD, Brava HDTV, MTVN HD, History HD en Bebe TV HD. En dat voor dezelfde prijs als in het begin...

En weer: Bebe TV HD is tijdelijk te bekijken bij klanten met een Top- of HD-pakket. Dan weet je dat ze hem misschien niet voor altijd aanbieden.


Dit tijdelijke is juist.
Wat je vergeet is dat TV-VL altijd échte uitbreiding van het HD-pakket heeft beloofd.
Het ziet ernaar uit dat dit betekent: tot (commerciële) Nederlandse zenders met HD beginnen, want na RTL zullen er nog volgen. Voor Vlaamse is er op de transponder dan zeker geen plaats.
Verder is het essentieel dat we de uitzending in het Nederlands kunnen volgen, hetzij met een audiokanaal, hetzij met ondertitels (die History-HD nog altijd mist). Bij Eurosport-HD hebben we ook lang geen Nederlandstalige klank gehad en nu nog moeten we daar AC-3 missen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Juist.

 

Daarom vind ik dat TV Vlaanderen zijn abonnees niet zo in de kou moet laten staan en iets moet doen aan de verarming van hun HD aanbod.

 

Je kan de Vlamingen niet als tweederangskijkers behandelen. Ook al zijn ze met mindere getale.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Dat MyZen.tv bij TvV verdwijnd is duidelijk een geval van overmacht.
Het kanaal staat niet op de TvV transponder en het is CDS die hierover beslist.
Neemd niet weg dat het voor sommige abonnees van TvV een verarming van het aanbod is.


Dus enkel van die ene transponder op 19° Oost kunnen we zeker zijn en met de rest moeten we blij zijn als we iets krijgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat denk ik niet.

Er zal ongetwijfeld ook naar de belangen van de TvV abonnees gekeken zijn maar het belang voor de CDS abonnees zal zwaarder gewogen hebben.

Vergeet niet dat RTL4 in Nederland één van de meest populaire commerciele zenders is met veel abonnees.

Vandaar dat MyZen.tv wel verwijderd moest worden om plaats te maken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...