Ga naar inhoud


weer een zender kwijt


RUF

Aanbevolen berichten

t wordt gewoon tijd dat de BeNeLux als 1 land gezien word in TV land :-)

 

uitzendrechten voor de hele benelux....

 

de nederlandse commerciele omroepen er bij voor de vlamingen en wij de belgse commerciele er bij :Y)

 

en dan EXCLUSIEF bij CDS/TVV laten.. :P

 

winnen ze mischien nog wat zieltjes terug

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast calculator
Origineel bericht van: redneck eyeball
Origineel bericht van: calculator
Ik adviseer wel alle TV Vlaanderen kijkers een klacht in te dienen over het verdwijnen van een HD zender en er niks voor terug te krijgen.


Ga je nu hier ook al de boel liggen verzieken met je negativisme ?

Je bent niet eens TVV klant !


Hallo meneer met de rode nek,
Wat bedoel je met ook?
Wat bedoel je met verzieken?

Ben jij wel wat gewend in het leven?
Ik vind het heel normaal dat consumenten voor hun rechten opkomen.
Als ik hen dat adviseer verziek ik de boel?
Dus Antoinette Hertzeberg en Felix Meurders verzieken ook dingen, omdat ze voor de consument opkomen? En die zijn ook niet van alles zelf klant, terwijl ze het wel opnemen voor anderen.

Mensen die misstanden aan de kaak stellen zijn dus negatief volgens jou? Werkelijk te kortzichtig voor woorden.

Dus hou voortaan je kortzichtig getetter voor je svp.
Het moet niet veel gekker worden met jouw zieke beschuldigen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel calculator, jouw advies slaat nergens op.

 

Alvorens je consumenten adviseert zou je best eens de algemene voorwaarden van TVVlaanderen nalezen. Je kan ze consulteren op de website.

 

Als je de moeite neemt ze aandachtig te lezen, zal je daarbij vaststellen dat TVVlaanderen de samenstelling van pakketten mag wijzigen en contractueel niet gehouden is dezelfde zenders aan te bieden.

 

Enkel een substantiële wijziging van een programmapakket of het weglaten van elementaire en essentiële zenders kan leiden tot het beëindigen van de overeenkomst door de consument.

 

Als je je dus nog eens geroepen voelt om ongevraagd advies te verlenen, doe het dan met kennis van zaken.

 

Opbouwende kritiek is steeds welkom, de rest lijkt mij nutteloos en uit de reacties te zien op jouw bericht, ben ik blijkbaar niet de enige die er zo over denkt.

 

Greets.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Hallo Paullo, de algemene woordwaarden ken ik wel.

Maar dat zijn voorwaarden opgesteld door henzelf.

Daar heeft TV Vlaanderen al eerder zijn vingers aan gebrand.

 

Het gaat erom dat de consument minder product krijgt voor hetzelfde geld.

Dat is zeker voor zo'n klein HD pakket wat niet klein in prijs is, een behoorlijk gedeelte van het totale pakket.

 

Als niemand daartegen ageert, denken ze bij TV Vlaanderen; goedzo, dat kunnen we vaker doen!!

Je geeft door niet te klagen een signaal af aan de aanbieder dat je het allemaal wel goed vindt.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: calculator

Je geeft door niet te klagen een signaal af aan de aanbieder dat je het allemaal wel goed vindt.

En dat is precies,Calculator, wat in de laatste posten gebeurd is.

Daarnaast, jij hebt toch hier lopen roepen, dat Melody Zen maar uitgeschakeld moest worden!
Nu heeft Canaldigitaal Melody Zen opgeofferd, en is het weer niet goed!
TVVlaanderen heeft meegelift op de Canaldigitaal transponder en kan er niets aan doen, dat Melody Zen, op jouw advies, is uitgeschakeld.

Een goed verstaander heeft...

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Maar dat zijn voorwaarden opgesteld door henzelf.
Daar heeft TV Vlaanderen al eerder zijn vingers aan gebrand.


Dat TVVlaanderen eerder al zijn vingers heeft verbrand aan de algemene voorwaarden, moet je mij niet vertellen.

Maar wat betreft de samenstelling van de pakketten en het verdwijnen van zenders, zie ik niet goed in wat er mis zou zijn met de algemene voorwaarden.

Elke provider van digitale televisie heeft zo'n clausule in zijn algemene voorwaarden en onwettig lijkt mij dat niet, tenzij er misbruik van wordt gemaakt door elementaire zenders (zoals bijvoorbeeld de VRT of VTM) uit de pakketten te verwijderen. Dan dient de klant het recht te hebben de overeenkomst onmiddellijk op te zeggen. Het verwijderen van Myzen lijkt mij daar niet onder te vallen. Ik zie ook niet in waarom er een prijsvermindering zou moeten komen. Er kwam toch ook geen prijsvermeerdering van de pakketten door de toevoeging van de zenders Acht en VTM Kzoom.

Als telkens een zender wordt verwijderd of toegevoegd de prijs zou moeten aangepast worden, weet je uiteindelijk na een aantal maanden niet eens meer waar je aan toe bent.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat Myzen verdwijnt is uiteraard geen drama.

Dit gebeurt evenwel omdat die ruimte nodig is voor een Nederlandse commerciële zender. Goed voor de Nederlanders overigens, daar niet van, maar wij Vlamingen hebben niets in de plaats. Straks zal of zullen wellicht nog Nederlandse commerciële zender(s) met HD starten, wat moeten we dan missen... in ons klein HD-aanbod? Voor onze zenders die in HD beginnen is er nu al geen plaats... Zoals ik al vroeger schreef: TV-VL is enkel klein broertje van CSD. En ja, nog altijd geen Nederlandstalige ondertitels bij History-HD.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: riji
Dat Myzen verdwijnt is uiteraard geen drama.
Dit gebeurt evenwel omdat die ruimte nodig is voor een Nederlandse commerciële zender. Goed voor de Nederlanders overigens, daar niet van, maar wij Vlamingen hebben niets in de plaats. Straks zal of zullen wellicht nog Nederlandse commerciële zender(s) met HD starten, wat moeten we dan missen... in ons klein HD-aanbod? Voor onze zenders die in HD beginnen is er nu al geen plaats... Zoals ik al vroeger schreef: TV-VL is enkel klein broertje van CSD. En ja, nog altijd geen Nederlandstalige ondertitels bij History-HD.


Alles wat er momenteel gebeurt, blijken inmiddels stappen te zijn in een (nu snelle) ontwikkeling.
De waan van de dag moet in deze discussie geen rol spelen: vandaag krijgen abonnees van CDS wat, morgen zijn abonnees van TVV weer aan de beurt. Wellicht krijgen "zij" dan weer iets wat "wij" ook wel willen. frown
Gelijk ageren terwijl er op alle fronten beweging zit in paketten (en niet alleen bij CDS/TVV, ook bij de kabelaars) getuigt m.i. van weinig relativeringsvermogen en geduld. Voor de komende maanden staan er op HD-gebied immers allerlei veranderingen/ontwikkelingen op het programma, zowel voor satelliet als voor kabel.

@Calculator,
Hoe wil jij nog geloofwaardig blijven als jij elk hd-nieuwtje van de dag aangrijpt om te klagen en te stoken?
Zeg eens iets positiefs over de huidige ontwikkelingen! Of ben je iemand die nooit tevreden kan zijn, omdat ie zich dan verveelt?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator
Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: riji
Dat Myzen verdwijnt is uiteraard geen drama.
Dit gebeurt evenwel omdat die ruimte nodig is voor een Nederlandse commerciële zender. Goed voor de Nederlanders overigens, daar niet van, maar wij Vlamingen hebben niets in de plaats. Straks zal of zullen wellicht nog Nederlandse commerciële zender(s) met HD starten, wat moeten we dan missen... in ons klein HD-aanbod? Voor onze zenders die in HD beginnen is er nu al geen plaats... Zoals ik al vroeger schreef: TV-VL is enkel klein broertje van CSD. En ja, nog altijd geen Nederlandstalige ondertitels bij History-HD.


Alles wat er momenteel gebeurt, blijken inmiddels stappen te zijn in een (nu snelle) ontwikkeling.
De waan van de dag moet in deze discussie geen rol spelen: vandaag krijgen abonnees van CDS wat, morgen zijn abonnees van TVV weer aan de beurt. Wellicht krijgen "zij" dan weer iets wat "wij" ook wel willen. frown
Gelijk ageren terwijl er op alle fronten beweging zit in paketten (en niet alleen bij CDS/TVV, ook bij de kabelaars) getuigt m.i. van weinig relativeringsvermogen en geduld. Voor de komende maanden staan er op HD-gebied immers allerlei veranderingen/ontwikkelingen op het programma, zowel voor satelliet als voor kabel.

@Calculator,
Hoe wil jij nog geloofwaardig blijven als jij elk hd-nieuwtje van de dag aangrijpt om te klagen en te stoken?
Zeg eens iets positiefs over de huidige ontwikkelingen! Of ben je iemand die nooit tevreden kan zijn, omdat ie zich dan verveelt?


Eduard07, zoals jij dingen uitlegt, stook jij en klaag jij over de mening van anderen hier.
Wordt eens volwassen en laat ieder in zijn waarde op het forum. Dat gezeur dat bijdragen van anderen je niet bevallen lijkt wel kleuterschool.
Je kan het ook positief uitleggen dat sommigen het opnemen voor anderen.

Zolang forumleden elkaar niet beledigen lijkt mij er niks aan de hand. Ik heb al veel meer recht van spreken over het beledigd worden hier, maar ik klaag ook niet.

Nu o.a. jij nog wat volwassener worden svp.

Idillisch alleen maar een loftrompet opsteken omdat wij Nederlanders RTL4 HD erbij krijgen en de Vlamingen vergeten, zo zit ik nu eenmaal niet in elkaar.
Ik denk altijd aan de mensen die het minder hebben op wat voor gebied dan ook. Zo ben ik en zo zal ik blijven.

Heb jij weleens gezien met wat voor baggerkwaliteit bijvoorbeeld Acht wordt doorgegeven bij TV Vlaanderen? Iedere aanbieder onwaardig, geloof me!



Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vindt het geen gemis dat MyZen.tv weg is. Dat daar voor de TVV klanten geen andere zender voor in de plaats komt vindt ik ook geen probleem. Als je er niets aan hebt kan je het niet missen, toch.

 

Het is dan ook niet meer dan normaal de CD RTL4 HD toevoegd voor haar klanten. RTL4 is dan ook een topper in de kijkcijfers.

 

Als we dit vergelijke met België mag je niet zeggen dat er dan een VTM HD moet bijkomen want VTM scoort nog altijd niet hoger dan de VRT zender één en één HD is beschikbaar.

 

Mijn gevoel is dat er mensen zijn die direct alles willen maar er mag niets tegenover staan.

 

Vergelijken met Nederland kan en mag je niet want die betalen al jaren meer voor hun CD abbo.

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp
Ik vindt het geen gemis dat MyZen.tv weg is. Dat daar voor de TVV klanten geen andere zender voor in de plaats komt vindt ik ook geen probleem. Als je er niets aan hebt kan je het niet missen, toch.

Het is dan ook niet meer dan normaal de CD RTL4 HD toevoegd voor haar klanten. RTL4 is dan ook een topper in de kijkcijfers.

Als we dit vergelijke met België mag je niet zeggen dat er dan een VTM HD moet bijkomen want VTM scoort nog altijd niet hoger dan de VRT zender één en één HD is beschikbaar.

Mijn gevoel is dat er mensen zijn die direct alles willen maar er mag niets tegenover staan.

Vergelijken met Nederland kan en mag je niet want die betalen al jaren meer voor hun CD abbo.

mvg


Ik zou bijna denken dat jij belang hebt bij TV-VL of anders "kinderhand is rap gevuld"

Link naar reactie
Delen op andere sites

TokeMup, dat je MyZen niet mist, mag je veralgemenen met iedereen hé.

Op elke forum vind ik het gezever om zoiets te veralgemenen.

Er zijn wel degelijk mensen die MyZen missen, mischien niet veel maar toch. En voor hun is het gevoel net hetzelfde zoals ze voor jouw een leuke zender zouden schrappen.

Respecteer dat toch eens...

Dus ja, er is wel degelijk een zender minder. Da's tenandere puur wiskunde en tellen op een kinderhand kan helpen.

En waarom zou een Vlaming niet VTM HD mogen krijgen ondanks de kijkcijfers die volgens jij niet hoger liggen dan Eén HD?

Ik snap die redenering niet als men staat te schreeuwen voor NED2 HD die minder kijkcijfers heeft dan RTL4 HD maar Vlamingen niet naar VTM HD mogen vragen.

Verwijt dus de ketel niet dat de pot zwart ziet, wil je aub?

En laagdunkend doen over TVV dat minder kost dan in Nederland: CD doet het niet schitterend meer maar gelukkig dat in de holding TVV bestaat want anders zou het voor jullie CD slechter uitgezien hebben (geen groei is geen winst). Da's puur boekhouding.

Nogmaals, respecteer dat er wel mensen MyZen missen en sleur er geen andere dingen bij.

 

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Calculator, ik snap je niet.

Pas geleden beweerde je nog dit.

 

Origineel bericht van: calculator

Aangezien NET5 veel buitelandse series uitzendt, verwacht ik dat veel series daar native HD zijn.

Is het dan niet logisch dat Canal Digitaal Brava TV o Melody Zen heel snel verwijdert en vervangt door NET5 HD?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...