Ga naar inhoud


Nieuwe Enigma2 ontvanger : VU+ Duo Twin Linux HDTV


freaky

Aanbevolen berichten

Ik krijg er geen component uit of S-video. De instellingen in het menu doen helemaal niets...

Getest op scart en via cinch...

 

Aangezien mijn oude plasma geen HDMI ingang heeft wordt het dus even lastig HD kijken....

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 277
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Murdock
Ik krijg er geen component uit of S-video. De instellingen in het menu doen helemaal niets...
Getest op scart en via cinch...

Aangezien mijn oude plasma geen HDMI ingang heeft wordt het dus even lastig HD kijken....


Hier wel beeld via component maar veel te veel rood. Ook wil soms het beeldsignaal wel eens wegvallen. Originele image en de VTI image van 291209 geen last van. PLI schoonheidsfoutje dus.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satwatcher
Origineel bericht van: Murdock
Ik krijg er geen component uit of S-video. De instellingen in het menu doen helemaal niets...
Getest op scart en via cinch...

Aangezien mijn oude plasma geen HDMI ingang heeft wordt het dus even lastig HD kijken....


Hier wel beeld via component maar veel te veel rood. Ook wil soms het beeldsignaal wel eens wegvallen. Originele image en de VTI image van 291209 geen last van. PLI schoonheidsfoutje dus.


Waar heb je A/V settings --> Color Format op ingesteld?
Ik vermoed dat die op rgb staat, waardoor de component uitgangen ook rgb worden, ipv yuv.
Zet hem eens op cvbs bijvoorbeeld? Of anders op YPbPr?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien de support voor MAX 225 C na een jaar of anderhalf is gestopt en deze ontvanger nog niet helemaal in orde is, had ik gezworen om nooit meer een ontvanger te kopen van MAXDIGITAL.

 

Maar zo als ik jullie enthousiasme zie en de 225 c ook een goede ontvanger vond/vind (als je de kleine dingen die niet verder ontwikkeld zijn weg laat ) begin ik nu ook warm te lopen voor deze ontvanger.

 

hoop alleen dat deze op meer support mag rekenen dan zijn voorganger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier pli erin,het probleem alleen is dat de dvd player zeer traag is en hapert via nfs mount, dit geld ook voor opgenomen bestanden die ik dan wil kijken via mijn nas.

Als ik de mediaplayer in pli gebruik en ik open een vob bestand via mijn nas werkt het wel goed.

Met de vti image heb ik daar geen last van,verder werkt de rest naar behoren,opnemen werkt goed,mytube,webinterface,zapt snel, canalkaart wordt herkend,ccam goed.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben bang dat straks mijn dm800 naar onze slaapkamer verhuist en onder deze komt te staan.

Nog even de vrouw lief aankijken.

DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121

DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: freaky
Kijk dat gaat lekker snel. Volgens mij is dit de eerste echte buitenlandse hobby image voor de VU+. Complimenten voor het Pli Team.

Ik vind persoonlijk eigenlijk dat we hier wel een nieuw Forum voor kunnen openen. Dus heren moderators gooi het eens in de groep.
Want dit is toch wel veel belovend . Volgens mij is er nog nooit zo snel alternatieve software uitgekomen voor een linux twin ontvanger op E2.


zoals voor alle PLi (dreambox) images bieden we hiervoor ook een VU+Duo PLi supportforum gedeelte

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist
Origineel bericht van: Murdock

Maargoed, eerst zien of alle basisfaciliteiten goed werken.

Origineel bericht van: Murdock
Heb hem erin staan... Ziet er goed uit..

Origineel bericht van: thxultra

Over het algemeen ben ik zeer tevreden.

Vertel. vertel.......

Meerdere opnames tegelijk, ongecodeerd opnemen, TT/Audio/Ondertitels bij opnames, stabiliteit, (MHW/Freesat)EPG.......alles willen we weten........!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast adjedream
Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: Murdock

Maargoed, eerst zien of alle basisfaciliteiten goed werken.

Origineel bericht van: Murdock
Heb hem erin staan... Ziet er goed uit..

Origineel bericht van: thxultra

Over het algemeen ben ik zeer tevreden.

Vertel. vertel.......

Meerdere opnames tegelijk, ongecodeerd opnemen, TT/Audio/Ondertitels bij opnames, stabiliteit, (MHW/Freesat)EPG.......alles willen we weten........!



Is met Pli er in ook ALLES mogelijk zoals in met de Dreambox?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wian
Gaat Pli de VU blijvend ondersteunen? Da's wel groot nieuws, het is dan toch de eerste non-dreambox die officieel door Pli ondersteund wordt?


we zijn er dan ook gecharmeerd van wink

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...