Ga naar inhoud


en DM800HD : HD-picons 60x100 voor gebruik met HD-skin


Gerard 76

Aanbevolen berichten


  • 2 maanden later...

Dancetrippin op Astra 3

 

Zal wel aan de skin liggen, heb 'm van 32 naar 8 bits omgezet en nu werktie wel bij mij. Bedankt!

 

grox: beetje monikkenwerk, maar als je *_EB0000_0_0_0.png eruit vist heb je 23.5 en met *_C00000_0_0_0.png heb je 19.2 ...

post-35730-0-70465300-1328979561.png

aangepast door dagg

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier een lijst waarin bovenstaande aangepast is, als het goed is, is het een complete lijst A1, A2, A3, Hotbird.

Heb ook een tijdje geleden de picons van de bbci kanalen toegevoegd, zijn niet van mezelf, weet niet meer van wie ze afkomstig zijn, maar ik vond ze net iets mooier vergeleken met de andere bbci picons. (maar dat is een persoonlijke smaak)

Heb er ook eentje toegevoegd voor de nieuwe Sport1 zender.

http://www.mijnbesta...LCGOWBXBZLS.rar

aangepast door Dennis Fokkema
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier een lijst waarin bovenstaande aangepast is, als het goed is, is het een complete lijst A1, A2, A3, Hotbird.

Heb ook een tijdje geleden de picons van de bbci kanalen toegevoegd, zijn niet van mezelf, weet niet meer van wie ze afkomstig zijn, maar ik vond ze net iets mooier vergeleken met de andere bbci picons. (maar dat is een persoonlijke smaak)

Heb er ook eentje toegevoegd voor de nieuwe Sport1 zender.

http://www.mijnbesta...LCGOWBXBZLS.rar

 

Vraagje is het ook mogelijk dat deze lijst van picons ook opgenomen worden in de Pli of andere image feed?want als je ze download via pli dan zijn er velen niet aanwezig vooral radio niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij betreft wel.

Ik weet niet hoe zoiets in zijn werk gaat.

Weet ook niet wie de oorspronkelijke auteur is van de lijst, ik denk dat de meeste credits naar Gerard gaan, die is dit draadje begonnen (ik heb het ook maar van overal en nergens bij elkaar gesprokkeld, vooral via dit draadje), en of er een toestemming nodig is van iemand. (zowel van de auteur, als van openpli en/of Vti)

aangepast door Dennis Fokkema
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren,ik denk dat PLi dan (logischerwijs ook ) verwacht dat ik deze verzameling ook up-to-date ga houden.

En ik denk niet dat ik dat waar kan maken.

Kijk,voor de NL zenders zal het nog wel lukken,maar ik wil mezelf geen verplichting opleggen hiermee.

 

En het is toch een kleine moeite om deze verzameling ff op je CF te zetten?

DCC werkt erg traag,maar bijvoorbeeld TotalCommander,en wel meer misschien betere progjes doen dit in een mum van tijd.

 

Ik ben trouwens op IHAD nog een lekker setje met zwarte picons tegengekomen

waar de oorspronkelijke maker al tijden niets meer mee doet.

Ze moeten nog wel worden bijgeschaafd qua volledigheid,maar met bv. de Glass HD skin ziet 't er gelikt uit...

Moet nog wel ff informeren of ik ze zomaar mag overnemen want ik ga niet met andermans veren zitten pronken.

 

Als het iets meezit ga ik daar ook es mee aan de gang.

Wordt vervolgd.

post-38897-0-73371900-1329853360_thumb.jpg

post-38897-0-08269300-1329853371_thumb.jpg

post-38897-0-99619000-1329853380_thumb.jpg

post-38897-0-31455200-1329853388_thumb.jpg


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...