Ga naar inhoud


en DM800HD : HD-picons 60x100 voor gebruik met HD-skin


Gerard 76

Aanbevolen berichten

Hier de picons voor de twee nieuwe themakanalen. Ik heb ze omgezet naar 8 bit nu moeten ze werken. post-41578-0-05665900-1333750746.pngpost-41578-0-51892600-1333750746.png
Ik ben nog steeds bezig met RTL 4 HD wil je zo

vriendelijk zijn om de ook op de zelfde manier te maken.Alvast bedankt

Dm 800 Hd Pvr Open Pli 2.1 Vu+Solo2 Open Pli 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dankje, deze zijn het maar het blijft een zwart gat in mn skin newnigma2-hd.

 

Ik werk met Idreamx 3 alle anderen staan er perfect in

Zoek anders even de oude picon met de service naam van rtl4 hd in je piconlijst in je box en verwijder die,kopieer daarna de zojuist bij gevoegde RTL4HD terug in je lijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek anders even de oude picon met de service naam van rtl4 hd in je piconlijst in je box en verwijder die,kopieer daarna de zojuist bij gevoegde RTL4HD terug in je lijst.
Ook al gedaan krijg het niet voor elkaar.Zijn deze pions 8 bit?Weet niet hoe ik dat kan zien.Hartelijk dank voor de hulp!!

Dm 800 Hd Pvr Open Pli 2.1 Vu+Solo2 Open Pli 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al gedaan krijg het niet voor elkaar.Zijn deze pions 8 bit?Weet niet hoe ik dat kan zien.Hartelijk dank voor de hulp!!

Als je Windows 7 hebt is het heel eenvoudig ga met de cursor op je picon staan en klik met je rechtermuisknop op eigenschappen daarna bovenin op tab details daar kun je alle info zien van je picon. Wat ook het geval kan zijn is dat jou skin de ruimte waarin de picon komt te staan niet 100x60 is kijk anders even in skin .xml of die waarde klopt.En als je niet exakt weet hoe dat moet stuur mij dan even jou skin die je gebruikt.dan kijk ik hier ook even en pas het desnoods aan.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zucht ,wederom niet ,alles al gedaan hij pakt hem niet.Er staan 6775 picons in mn box zonder probleem.

RTL 4 HD stond er ook in maar was plotseling weg.

Dank voor de moeite!!

 

Ik denk dat jij de picon lijst even van je box moet verwijderen en opnieuw installeren vanuit downloadmenu en daarna de ontbrekende picons erbij zetten ik heb zo het vermoeden dat jou RTL4 picon niet wordt overschreven.je kopieerd wel maar er gebeurd niks. snap je? Wel even tussen het verwijderen en installeren je box opnieuw opstarten.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...