Ga naar inhoud


Wachten op www.sat4all.com......


Harley

Aanbevolen berichten


  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hopelijk toch geen DDOS attack van ex leden of concurrerende boards?

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit wachten is al weken een probleempje. Het is echter steeds erger geworden. Het is zo te zien idd een server probleem en heeft niets met je internet verbinding te maken. Wij kunnen geen logboeken inkijken dus is het raden wat er precies aan de hand is.

 

Ik hoop dat ze ons op de hoogte houden met wat de problemen zijn.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het aantal apache processen terug gedrongen tot ongeveer 100 minder processen. Die config was ooit opgezet (3 jaar geleden) met de gedachte geheugen zat.

Dit scheelt veel geheugen wat het OS kan gebruiken voor de buffer cache. En de buffer cache wordt veel gebruikt door MySQL.

 

Ik hoop dat problemen nu minder zijn.

 

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Frank67
Zou het hier iets mee te maken kunnen hebben:
Als ik een (moeilijke?) zoekopdracht geef en laat 2 jaar terug zoeken, duurt het ook soms lang voordat de server reageert. Tijdens het zoeken is de server dan ook niet bereikbaar.

Dat heeft er zeker mee te maken. Naar mijn idee is de zoek pagina de veroorzaker van alle problemen.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ronaldd

Dat heeft er zeker mee te maken. Naar mijn idee is de zoek pagina de veroorzaker van alle problemen.

Ronald


De zoekfunctie eruit halen en het voortaan door google laten doen want die is daarvoor gemaakt.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...