Ga naar inhoud


Ik zie door de bomen het bos niet meer, is het Set Top Box-pakket en Ned. nu weg?


Miauw

Aanbevolen berichten

We kunnen dat niet berekenen daar we de parameters niet kennen. Maar CDS maakt echt geen vette winst op een SetTop pakket... stel (en dat weten we ook niet) een transponder kost 5 Miljoen per jaar, het Settop pakket past op 1 transponder, een abonnee betaald 5.83 per maand. Dan zit het break even point zonder aparatuur, personeel enzoverde en zo voorts op 850.000 abonnees.... Voor een fatsoendelijk pakket hebben ze binnenkort 7 transponders in gebruik voor CDS... denk nu verder ;-) Met alleen SetTop abonnees is een fatsoendelijk pakket niet mogelijk...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Die bestaat inderdaad al jaren niet meer. Die zit nu ingebonden bij de normale inkomstenbelasting.

 

Nederland 1,2 en 3 (ook de HD versies) zijn inderdaad FTV, de transponderkosten betalen de belastingbetalers zover ik het begrijp. Daarom zijn deze ook FTV, dus zonder maandelijkse abonnements kosten bij CDS, te ontvangen!

 

Satelliet is namelijk het enige platform waarom Nederland 1,2 en 3 in HD gratis zijn te ontvangen. In SD kun je kiezen tussen Digitenne en Satelliet. Bij de kabelaars, aan glasdraden providers, is gratis onmogelijk....

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Ik heb mijn oude posting nog even opgezocht, stand december 2009.

Settopbox programma´s: 10 stuks voor € 5,83 (0,58€/zender)

Nederland 1
Nederland 2
Nederland 3
RTL 4
RTL 5
RTL 7
SBS 6
NET 5
Veronica
Nederland HD 23,5



Je berekening klopt niet helemaal.
De publieke omroepen worden betaald met overheids geld.
Als abonne van CDS betaal je hier (als het goed is) niet nog eens extra voor.

Je betaald dus voor 7 zenders via het Set Top Box pakket van CanalDigitaal.
Dat is dan € 0,83 per zender Set Top Box pakket.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zo bezien Johan, betaalt een settop box abonnee dus € 0,83 per zender, en een basispakket klant € 0,38.

 

De stelling was, dat het settop box pakket te goedkoop was, en ten nadele was van Canaldigitaal en klanten uit de hogere paketten.

 

En dat is volgens mij hiermee toch weerlegd.

 

Maar ik kijk met belangstelling uit naar een andere zienswijze/berekening.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: youriy
even een correctie: het stb-pakket bevat maar 6 zenders.
ned 1, ned2, ned3 en nedHD zijn ftv.dus 5,83/6= € 0,97 per zender.
daarmee is het stb-pakket relatief het duurst!
de enquete op het cds-forum over het al of niet eens zijn met het verdwijnen van dit pakket heeft daarom ook een totaal verkeerde titel.


groet,


@johan en cees,

of ik praat chinees of 6=7????

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Niet goed gelezen, ook Ned1HD meegeteld.

 

Nieuw bedrag is daardoor € 0,97/zender voor het Settop Pakket!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Nu ben ik benieuwd wat een onregistreerde kaart binnenkort doet met NED1/2/3-HD. confused
daar kun je nog steeds FTA en ned 123 gratis ontvangen
er zijn nog duizenden gecertiviseerde digitale camping ontvangers in de omloop,die kunnen ze niet afpersen,door ze een verplichte abo door de keel te persen de ned123 zijn publiek
zenders,net als de duitse deze zijn ook fta
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: iRuud
Origineel bericht van: abrahamsat
daar kun je nog steeds FTA ontvangen


FTA kun je zonder kaart ook ontvangen. Daar is het FTA voor.

Maar je bent in het geval van Ned1/2/3 wel degelijk de kaart nodig, dus zijn de zenders FTV (Free To View)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...