Ga naar inhoud


smartcard lezen/bewerken


Gast remona1912

Aanbevolen berichten

Gast remona1912

ik heb een ziggo smartcard en wil deze kunnen lezen en bewerken dat ik er een kopie van kan maken voor mijn 2de decorder weet iemand hoe dat moet en wat ik er voor nodig heb

 

gr moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites


@remona1912,

 

Een link vraagje om het op deze manier te stellen :D .........

 

Het uitlezen hoeft niet zo'n probleem te zijn, zoek hier maar eens op het forum, is zeker vaker te sprake geweest en je zult zeker je antwoord vinden.

 

Het kunnen bewerken is de ultieme uitdaging.

 

Maar een eenvoudiger oplossing voor je 2e ontvanger is een ABO kaartje er bij kopen en aanmelden, dit kan tot max. 3 kaartjes dacht ik voor de prijs van 1 ABO kaart, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat als je al een tweede abbo hebt (zoals ik), maar voor de hobby dit wilt onderzoeken? Hoe gaat het uitlezen dan?

 

@zilverster.

 

Ik heb jou draadje (Irdeto 2 kaart uitlezen welk programma en het vervolg daarop) al meerdere malen doorgespit en ben ook erg blij met jouw inzet, maar ik kom er niet echt uit. Ik heb inmiddels alle materialen om e.e.a. te onderzoeken, maar een echte "how to" is nergens te vinden. Is het het echt niet mogelijk zonder "vaktaal" een draadje op te zetten, zodat echte geinteresseerden ook kunnen aanhaken?

 

Groetjes,

De Puk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@pukpukkie,

 

 

Ik zal eens kijken hoe we dat moeten aanpakken, we zouden gewoon in het lopende draadje verder kunnen gaan hoe een kaart uit te lezen.

 

 

Citaat:
Ik heb inmiddels alle materialen om e.e.a. te onderzoeken

 

 

Wat moet ik mij daar bij voorstellen ?

 

Je hebt iig een kaartlezer nodig, bijv. een Mastera.

 

Wat je verder nodig bent is een of meer van de software pakketjes die in een van die topic's beschreven zijn.

Deze zijn te vinden op de site van @duwgati onder download, een vakje rechts boven in beeld.

 

 

Gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zilverster,

 

Geweldig zilverster.

 

Wat ik aan materialen heb is het volgende :

 

MasterA III

MasterA IV

Infinity USB Phoenix

Unlooper 5030

Instelbare adapter.

Scripts (weet alleen niet of dit de goede zijn?)

Legio van kaarten (zilver, gold, fun, kaarten van ziggo die je los kunt kopen in de winkel, etc.)

Wat software betreft heb ik bijna alles van onze duwende vriend.

 

Als ik nog iets extra's nodig heb hoor ik het wel.

 

Groet,

De Puk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zilverster,

 

Zou je mij ook ff een pm willen sturen met welke stappen ik moet volgen. Ben hier ook al een tijd mee bezig maar kom er ook maar niet uit. Heb ook mastera's, winexplorer etc etc etc.

 

Gr. Reneetjuh en alvast bedankt..

Dreambox 7000s, Nokia Dbox 2, Nokia MM9500, Magic Module, Mastera IV, Moteck 2100 srg, Schotel 80cm draaiende van 43 west naar 72.0 oost...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 jaren later...

Ik weet dat dit is een oudere post is en ik zou dit ook graag willen weten, zo hoef ik geen nieuwe topic aan te maken  ;)

 

Alle informatie is welkom  :D

  • Like 1

Groetjes, Vaako
Dreambox DM500HD OpenPLi 4.0 - EMP DISEqC 16/1 Switch - Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zijn een paar problemen waar je tegenaan loopt.

Het is wettelijk verboden tv betaalsystemen te kraken.

Het is nagenoeg technisch onmogelijk om kaarten te kopiëren.

De forum regels staan niet toe dat je over illegale zaken plaat op dit forum.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je enkel een phoenix programmer nog kan gebruiken als extra kaartlezer voor je enigma ontvanger,of op pc.

Eveneens denk ik,dat alle andere zooi,gewoon de kliko in kan.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...