Ga naar inhoud


smartcard lezen/bewerken


Gast remona1912

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Stappen waarvoor? met een Enigma ontvanger en CCCam kan je de entitlements van je kaart uitlezen.

Er staan genoeg logs op dit forum.

Alleen is het niet mogelijk die op een andere kaart te zetten.

We hebben het hier neem ik aan over SECA 3.

 

Op het moment dat het mogelijk zou zijn een SECA 3 kaart te clonen zou dit het einde van dit coderingssysteem zijn en kunnen alle abonnees tegen kosten een kaartwissel opgelegd krijgen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Stappen waarvoor? met een Enigma ontvanger en CCCam kan je de entitlements van je kaart uitlezen.

Er staan genoeg logs op dit forum.

Alleen is het niet mogelijk die op een andere kaart te zetten.

We hebben het hier neem ik aan over SECA 3.

 

Op het moment dat het mogelijk zou zijn een SECA 3 kaart te clonen zou dit het einde van dit coderingssysteem zijn en kunnen alle abonnees tegen kosten een kaartwissel opgelegd krijgen.

Sst, breng ze nu niet op een idee!

De seca3 cloonkaarten zijn nu nog ondergronds, net als de hack.. ;)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb een apparaat waar een smartcard inzit. Op de card staat een voorgeprogrammeerd aantal flitsen en ook een verloop datum. Ik weet dat er manieren zijn om zo'n card te herprogrammeren maar ben zelf een (dom) blondje en heb geen idee waar ik naar moet zoeken. Wie kan mij tips geven?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn een paar problemen waar je tegenaan loopt.

Het is wettelijk verboden tv betaalsystemen te kraken.

Het is nagenoeg technisch onmogelijk om kaarten te kopiëren.

De forum regels staan niet toe dat je over illegale zaken plaat op dit forum.

 

blondje of niet

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is geen tv betaal systeem maar een flitsapparaat voor ontharen en mijn eigendom. Ik kan mijn systeem ook laten ombouwen wat gewoon door een groothandel gedaan wordt met bon dus lijkt mij niet illegaal, Dus sit leek mij ook niet verboden. Het ombouwen kost alleen er veel geld. 

Als ik iemand in verlegenheid heb gebracht of beledigd heb door mijn vraag hiervoor mijn excuses.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Er zijn een paar problemen waar je tegenaan loopt.

Het is wettelijk verboden tv betaalsystemen te kraken.

Het is nagenoeg technisch onmogelijk om kaarten te kopiëren.

De forum regels staan niet toe dat je over illegale zaken plaat op dit forum.

 

Zelf heb ik geen belag bij dit onderwerp omdat ik vééél te dom ben om me met dit soort dingen bezig te houden. Maar als ik lees dat de forum regels niet toestaan dat je over illegale zaken op dit forum praat moet ik toch een beetje glimlachen.

 

Immers, hoe vaak lees je hier niet adviezen over het kunnen kijken naar CanalDigitaal in plekken als Spanje, terwijl het gebruik van de CD kaart buiten Nederland illegaal is en je dus ook niet met een Spaans adres een abonnement op die club kunt nemen?

 

Dat is dus net zo illegaal maar wordt hier wel volop bediscussieerd.

  • Like 1

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

@MiesSchip

 

Het aantal flitsen op de kaart is gerelateerd aan de levensduur van de halogeenlamp. Ze kunt theoretisch wel een x-aantal keren extra flitsen, maar oneindig de teller resetten is dus niet handig. Je zou bij de fabrikant de levensduur van de lamp kunnen opvragen.. Naarmate de lampen ouder worden wordt de flitscapaciteit ook minder.... Is het een smartcard met zichtbaar chipje of alleen een plastic kaart met onzichtbare chip? Smartcard met zichtbare chip is ISO 7816, alle anderen waarschijnlijk NFC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat weet ik maar er zijn 2 lampen die beide van 1 kaart aftellen. Dus met een levensduur van 70.000 flitsen per lamp en een kaart met 60.000 eenheden waar er dan ook nog zeker 10.000 met de andere lamp zijn geflitst hou je nog zeker 20,000 over als de kaart op 0 staat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Zelf heb ik geen belag bij dit onderwerp omdat ik vééél te dom ben om me met dit soort dingen bezig te houden. Maar als ik lees dat de forum regels niet toestaan dat je over illegale zaken op dit forum praat moet ik toch een beetje glimlachen.

 

Immers, hoe vaak lees je hier niet adviezen over het kunnen kijken naar CanalDigitaal in plekken als Spanje, terwijl het gebruik van de CD kaart buiten Nederland illegaal is en je dus ook niet met een Spaans adres een abonnement op die club kunt nemen?

 

Dat is dus net zo illegaal maar wordt hier wel volop bediscussieerd.

 

Tja, als het gebruik van de kaart buiten Nederland nu inderdaad zo illegaal is als jij beweert moet jij me eens uitleggen waar ze dan die speciale recreatie pakketten dan voor hebben gemaakt?

 

Die zijn echt niet alleen bedacht voor de mensen die in Nederland blijven, en daar komt bij dat de 'helpdesk' van die club totaal niet moeilijk doet over een kaart in het buitenland, zolang die maar gekoppeld is aan een Nederlandse bankrekening maakt het ze geen ruk uit.

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor een commercieel bedrijf,telt 1 ding,en dat zijn klanten en inkomsten.

Als zij op geldige wijze een kaart kunnen registreren,denk ik dat zei wel gerust zijn,waar dat die kaart zich bevind.

Zolang de klant maar zijn bijdrage betaald.Misschien zouden zij zoals wij ook liever zien,dat de grenzen van rechten in Europa open gaan.

En ze hebben zelfs een nationaal nummer voor buitenlanders.

Misschien zijn er bijna evenveel kaartjes,in spanje en in het buitenland,dan in nederland.

Zolang zij technisch niet verplicht zijn,te controleren waar de kaart zich bevind,denk ik dat zij dat oogluikend toelaten.

Maar om op het toppic terug te keren,zou ik ondanks dat het leuk was vroeger,ook gewoon een kaartje bijnemen,als dit buiten het prijs van het kaartje voor hetzelfde abbo geld kunnen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...